return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Meeting Awakenings Festival 25-08-01!
View this Thread in Original format
Bellie
Ja Ja.Dancevalley is maar net voorbij en Awakenings Festival staat al weer voor de deur.Ik denk niet dat er zoveel mensen zullen komen als op Dancevalley.Maar toch ben ik wel benieuwd welke DIEHARDS ook nu weer naar Spaarnwoude (durfen te) komen.:D
Ik ga iig wel en Miss Proxy volgens mij ook.Wie volgt......?

GREETZ!!
Partyhardy!
ik ben der zeker bij! :D
Nu hoop ik de meeting niet mis te lopen :p :)
Remy D
Ik zou gaan maar het ziet er naar uit dat ik geen vrij kan krijgen :(:(:(
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Bellie
Maar toch ben ik wel benieuwd welke DIEHARDS ook nu weer naar Spaarnwoude (durfen te) komen.:D
Ik ga iig wel en Miss Proxy volgens mij ook.Wie volgt......?

GREETZ!!



Idd, wie er durft ja. Ik hoef die weg het komende jaar niet meer te zien. Dat kan ik mentaal niet aan denk ik. Ik kan trouwens dan ook niet, maar dat is bijzaak!!!

hehe LOL

MzzL
Nastra Azzurro
de TYPHUS he

IK WIL EGT GAAN

ookal heb ik de hell meegemaakt zou ik wel gaan als ik kon maar ik moet die dag om 11uur met de AEROPLANE naar split...

Ik zou dan wel met de auto gaan naar Awak en ni zoals DV
maarja

Ik heb nog steeds traumas van die in Bussen....

nee joh...marja

WOOOOOOW de typhus he wat een kopbal......o uuuh sry ik was fitba aan het kieken.....

maarja nutteloos post

DELETE DELETE DELETE
TranceFool
Hmmm, ik snap iets niet. Waarom wordt dit sticky gemaakt en de Dance Parade niet, terwijl die al eerder is :conf: :conf: :conf: :conf:
Miss Proximus
Bellieeeeeeeeeee.......ik ga ook, maar mag ik m'n tentje in je achtertuin opzetten? :)

Ik wil ECHT nog niet om half 10 weg en Elvira (die woont nu in Haarlem) di werkt misschien op Lowlands dus dan kan ik daar niet slapen....... :( :( :( ik HAAAAAAAAAAAAAAAAAT overdag feesten :mad:

......had ik maar een rijbewijs.....en auto....een huis in de randstad....damn....wat een puinhoop :S

na jah, ik ga dus wel....maar hoe?
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool
Hmmm, ik snap iets niet. Waarom wordt dit sticky gemaakt en de Dance Parade niet, terwijl die al eerder is :conf: :conf: :conf: :conf:


omdat dit over een meeting gaat, en de laatste keer dat ik in de FFWD Dance parade keek ging het daar nog over de route die nog niet bekend was.............vandaar dus:)
Miss Proximus
25/08/2001
10:00 - 24:00
Awakenings Festival
Spaarnwoude


Stage Y
Shinedoe 11:00 13:00
Jerome 13:00 14:30
Marco Bailey 14:30 16:00
Gayle San 16:00 17:30
Jay Denham 17:30 19:00
Steve Rachmad 19:00 21:00
Chris Liebing 19:00 21:00
Adam Beyer 21:00 22:30
Rush 22:30 24:00

Stage X
Steven de Peven 10:00 12:00
Seutek 12:00 13:30
Samuel L. Session 13:30 15:00
Miss Djax 15:00 16:30
Surgeon 16:30 18:00
Monica Kruse 18:00 19:30
Cari LekeBusch 19:30 21:00
Misstress Barbara 21:00 22:30
Ben Sims 22:30 24:00

Stage Z
Estroe 11:30 13:00
Mr. C 13:00 15:00
Kenny Larkin 15:00 16:30
Johannes Heil 16:30 17:30
Rolando 17:30 19:00
Speedy J 19:00 20:30
Remy 20:30 22:00
Leftfield dj's 22:00 24:00

JOEPIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Nastra Azzurro
*drooles*











for sake!!!!!!!

Miss Proximus
net kaartje gehaald...vet man :)
michiel
ik ga der ook heen
kosten die kaarten?

later

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement