|
Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Line-up:
Main:
Sven Väth
Michel de Hey
Secret Cinema LIVE
Armin van Buuren
Johan Gielen
Marco V
Judge Jules
Jean
Ronald van Gelderen
VIP:
Miss Monica
Dimitri
Ronald Molendijk
Benny Rodriguez
Roog |
|
|
| basvh |
| ik begreep dat strike one een hardstyl/core party ging worden. weet niet meer waar ik het gelezen heb |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
ik begreep dat strike one een hardstyl/core party ging worden. weet niet meer waar ik het gelezen heb |
jah vath draait ook hardstyle jah.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by magrec
jah vath draait ook hardstyle jah.... |
Ja? Bah! :)
Maar ik was er sowieso niet heengegaan. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by magrec
jah vath draait ook hardstyle jah.... |
Jah en Tiesto ook R&B, maar dat was toch ook al oud nieuws :D |
|
|
| M5 |
hmzzz interessant staat idd in de cocoon agenda....
is dit een UDC event? |
|
|
| MaGiK54 |
Alleen Sven Vath in de Kuip ?!?!? Daar krijgen ze toch nooit de Kuip mee vol ? De Kuip vind ik trouwens ook ook niet echt een goede partylocatie lijkt mij zo.
Ik zet mijn vraagtekens bij het succes van dit feessie ?? |
|
|
| franzelare |
sven is cool!!
dit ga ik zeker even onthouden!! |
|
|
| Nook |
| vette hap! ben benieuwd wat dit gaat worden. |
|
|
| franzelare |
| heb hem ook toegevoegd in mijn digitale onthoud functie ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Alleen Sven Vath in de Kuip ?!?!? Daar krijgen ze toch nooit de Kuip mee vol ? De Kuip vind ik trouwens ook ook niet echt een goede partylocatie lijkt mij zo.
Ik zet mijn vraagtekens bij het succes van dit feessie ?? |
de kuip is 1 van de beste locaties om een goed concert te geven, dus waarom niet een goed feest? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Jappio
de kuip is 1 van de beste locaties om een goed concert te geven, dus waarom niet een goed feest? |
jah wat gaan ze doen als het regent :conf: :conf: :conf: :conf: Ik ga toch echt niet paar uur in de regen staan. |
|
|
|
|