|
Tranceformation - 9 maart - Leuven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Allé nu, da stimuleert he.
En ja open drank dicht bij de draaitafels doe ik nu ook nog ni echt.
Nog beetje te lomp en ze staan atm op een mooi meubeltje da men pa en ik gemaakt hebben.
Nekeer fotokes pakken si |
|
|
| TOR |
| damn, een dinsdag.. :( |
|
|
| Buoyant |
Wie gaat:
xcape
fus
lieves
pooley
Buoyant
Tis wel in mijn blokweek, schandalig eigelijk ma kom
party is party eh, en er zijn goeie trance dj's neem dat maar van mij aan
;) |
|
|
| Wildfir3 |
komt nog nen hoop volk van mijn klas af ook waarschijnlijk :)
zou wel zalig zijn als daar nen hoop volk is, kwestie datter daar misschien nog wa meer feesjes worden georganiseerd dan (behalve altijd die d&b enzo) |
|
|
| pooley |
| Kzal ook ewa reclame maken |
|
|
| Giesber |
Wie gaat:
xcape
fus
lieves
pooley
Buoyant
Giesber |
|
|
| xcape |
Ja ja mensen merci voor jullie positieve reacties.
TZal zeker een feesje worden:cool: |
|
|
| Bertn |
| hmz, misschien kom ik ook wel af... als daar tenminste wa volk gaat zijn:-) ik ken in gans leuven maar 2 man die trance knn appreciëren... en ik heb ook nog nergens affiches gezien? |
|
|
| Buoyant |
OKé dan, de Flyer:
 |
|
|
| xcape |
| de affiches zullen vanaf deze week in leuven verschijnen. In leuven zitten 30000 studenten. We gaan er vanuit dat daar toch wel wat trancers tussenzitten. |
|
|
| pooley |
| Laat nog iemand van de be-TA'sdraaien he ! :) |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by xcape
de affiches zullen vanaf deze week in leuven verschijnen. In leuven zitten 30000 studenten. We gaan er vanuit dat daar toch wel wat trancers tussenzitten. |
/me wilt ene voor aan de ruit te plakken ;f
brusselsestraat 232 |
|
|
|
|