return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Tranceformation - 9 maart - Leuven (pg. 4)
View this Thread in Original format
TOR
even vermelden toch dat je Armin niet kan beoordelen op ASOT alleen.
in een club verschilt zijn playlist vaak van zijn radio show en hij is dan ook stukken beter..


dit even offtopic :o
Zehra
quote:
Originally posted by Wildfir3
nuja ge doet maar, ik zeg mijn mening/gedacht ;)


kheb ook niks gezegd over je mening of dat je je mening nie mag zeggen ofzo... iedereen mag hier zijn of haar mening zeggen! :) kvind het alleen opvallend dat je in elke thread of in elk van je posten altijd armin vermeldt.

quote:
Originally posted by Wildfir3
ur wrong :)


dat was mijn mening...

quote:
Originally posted by TOR
even vermelden toch dat je Armin niet kan beoordelen op ASOT alleen.
in een club verschilt zijn playlist vaak van zijn radio show en hij is dan ook stukken beter..


vind ik ook :)

terug ontopic pls... da feestje in leuven... zoals ik het al zei: dunno yet! moet nadenken :)
pooley
En ik wil dat Ei komt draaien
Met al zen leete plaatjes :)
Zehra
quote:
Originally posted by pooley
En ik wil dat Ei komt draaien
Met al zen leete plaatjes :)


ja dan zal ik er zeker zijn hoor als ei komt draaien :toothless
Wildfir3
quote:
Originally posted by Zehra
dat was mijn mening...


'ik weet dat het komt door' is geen mening maar zeggen dat het een feit is :p

anyway, ontopic it is.
Ik vind dat Nu NRG moet komen :haha:
Zehra
quote:
Originally posted by Wildfir3
'ik weet dat het komt door' is geen mening maar zeggen dat het een feit is :p


:D tis zo... volgens mij! :p

kvind dat 'armin' moet komen draaien!!! :stongue:
CygnusX
quote:
Originally posted by xcape
Wanneer:
dinsdag 9 maart


Dan zit ik in mijn laatste projectweek :(
Giesber
quote:
Originally posted by CygnusX
Dan zit ik in mijn laatste projectweek :(

ik heb de dag erna ook verplichte les om half 9

prioriteiten stellen :)
pooley
quote:
Originally posted by Giesber
ik heb de dag erna ook verplichte les om half 9

prioriteiten stellen :)


zo wil ik het horen :)
eieregooie
quote:
Originally posted by pooley
En ik wil dat Ei komt draaien
Met al zen leete plaatjes :)


Als ik inderdaad mag komen draaien, wat natuurlijk aan de organisatie is om te beslissen, dan kan ik misschien nog wel wat leuke dingetjes meenemen :)

Maar dan hoop ik wel dat er ook CD spelers zijn.

[EDIT]
Aan de tracklists van Xcape te zien zijn die er wel
[/EDIT]

Wildfir3
Yea, laat ei draaien
Bring some energetic tracks EI :p
Buoyant
quote:
Originally posted by Wildfir3
Yea, laat ei draaien
Bring some energetic tracks EI :p




met alle respect hoor, maar dat kan dj xcape zeker ook
neem dat maar van mij aan !!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement