|
Tranceformation - 9 maart - Leuven (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
| doen... wij beginnen dan wel te zingen van "we want ei for a striptease on the floor!" |
|
|
| pooley |
ok :)
Ik doe mee ! |
|
|
| Zehra |
kwil hier ook naartoe... :( maar denk nie da da gaat gaan!
grrrr :mad: @
- da da in Leuven is! (nie zo ver mah toch redelijk!)
- da da door de week is! (heb volgende dag direct om 9u les)
- da ik nie alleen woon! :mad: |
|
|
| Wildfir3 |
Anders voor de fans: eerst opwarmen op mijn kot? :p
We leggen samen voor een fleske (of twee) vodka, wa pintjes etc, en gewoon effe den hoop wa leren kennen (voor diegenen die elkaar voor de eerste keer gaan zien etc) enzo.
Aja just so we know: wie komter nu zeker?
/me |
|
|
| eieregooie |
99% zeker
Maar ik vin wel dat Zehra ook moet komen!!! :mad:
[EDIT]
Oh, en pre-meeting lijkt me ok :) Alleen geen wodka voor mij... Doe maar cola :p |
|
|
| Meltoz |
Tjonge dit is frustrerend.. Waarom zit ik in de week toch op kot in Diepenbeek (ah ja vo te studeren, euhm..). Als ik gewoon thuis was, moest ik ma e goei 15 minuten rijden en dan was ik in Leuven :( Enfin, der nog is goe overnadenken, heb nog wel ff tijd.. :rolleyes:
Ma EI moet inderdaad draaien, dan weegt de balance echt wel door van te komen zene!!! EI on the ROCKS :crazy: |
|
|
| Wildfir3 |
| wie heeft topic veranderd??? |
|
|
| eieregooie |
| Dat ken er maar 1 zijn natuurlijk... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
wie heeft topic veranderd??? |
It was me :)
Consistentie is mijn 2e naam :D ;) |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
It was me :)
Consistentie is mijn 2e naam :D ;) |
how how how eh, al die moeilijke woorden :p |
|
|
| xcape |
Ik heb het voorstel om eierengooie te laten draaien besproken met de rest van de organisatie , maar we hebben besloten dit in elk geval op deze eerste editie niet te doen. Wij zijn er van overtuigd dat hij en goeie set zou draaien maar we hebben meerdere dergelijke vragen gekregen van dj's dus het zou niet eerlijk zijn om ei wel te laten draaien en de rest niet. Sorry maar waarschijnlijk volgende keer.
PS: De deuren gaan later open dan gepland meer bepaald ergens tussen half 10 en 10. |
|
|
| SilentEagle |
Meltoz, als ge rijdt vanuit diepenbeek hebt ge al zeker gezelschap om u wakker te houden op de weg terug. :p :D
Kheb wel serieus goesting om te gaan, en het valt te organiseren met mn lessen, maar heb weinig zin om alleen tot daar te gaan. |
|
|
|
|