|
Tranceformation - 9 maart - Leuven (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Pff... nie aanstellen :p
Je hoeft half zo ver niet te rijden als ik :) Btw, waar spreken we af voor we erheen gaan? M.a.w. waar moet ik heen rijden? |
|
|
| pooley |
Héhé Ei, richting België !
Je moet naar Leuven dus, das via Antwerpen, Mechelen - Leuven.
Ja steven, ik kom ook.
Gaat de Sven nu ook, kan ik misschien mee hoppen in zijnen auto als hij toch gaat...
Anders bus. |
|
|
| Wildfir3 |
Ik stel voor dat we op mijn kot afspreken (brusselsestraat 232). Er is een afrit van de autosnelweg die rechtstreeks op mijn straat terecht komt, misschien dat je dat wel met de een of andere routeplanner kan vinden. Contact me op msn straks sowieso voor mijn gsm nummer, in case u can't find it :)
Als iedereen eens laat weten of hij/zij(?) eerst naar hier komt, rond hoelaat, en wat hij/zij(?) graag drinkt, dan ga ik eventueel achter drank, kwestie van op voorhand toch wa opgewarmd te geraken. Als da ni teveel is, wil ik da wel voor mijn rekening nemen, anders verdelen we de kosten ;p
Mensen die hier willen blijven slapen: vergeet geen slaapzak/matras/whatever want da heb ik hier niet op overschot. Momenteel blijft er 2 of 3 man slapen. Eentje zal ik er misschien nog wel bij krijgen :)
Klein detail: als ge blijft slapen dan moet ge mee door om (ten laatste) 3u en opstaan s ochtends om half 9, want ik heb een vrij belangrijke les webdesign woensdag. |
|
|
| Wildfir3 |
Ei -> Cola
Pooley -> ?
Svinuske -> ?
Ikke -> Pas me wel aan
Vul maar aan :) |
|
|
| lievez |
ik ga er niet zijn dinsdagavond. :\
kmag ni buite :p
andere keer dan maar. . . |
|
|
| Buoyant |
ik kom ook af met een paar vrienden, mak denk da we gewoon onder ons afspreken omdak in leuven ook gene klop weet te liggen.
Kzal ullie wel op the party wel zien dan. |
|
|
| Eagle` |
| Ei geef die sincere is aan Fus en vergeet het niet of ik bekogel je met hollandse kroket next time :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Ei geef die sincere is aan Fus en vergeet het niet of ik bekogel je met hollandse kroket next time :p |
Haha ja is goed :) |
|
|
| pooley |
ja geef die aan "fus" :)
ik zal ze woensdag afleveren in den ehsal, goed? :) |
|
|
| eieregooie |
Ok, het is nu 100% zeker dat ik kom :) Tot morgeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!
Wie gaan er allemaal eerst naar Fus? |
|
|
| SilentEagle |
Wildfire, kan je me je nummer PM'en, ik heb wat problemen met internet op kot. Meltoz, gaat gij nu met de auto? Laat me iets weten - Kheb je mn gsmnummer gePM'd.
Voort geval dat Meltoz van de aardbol verdwenen is: Jij komt, ei? Fantastisch. :) Moet je toevallig langs Hasselt? :D |
|
|
|
|