|
Tranceformation - 9 maart - Leuven (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Wildfir3 |
Amai men oor, ik ben enorm positief verrast geweest.
Eerst en vooral: pooley, ik had u groter verwacht! :haha:
Het 'opwarmfeesje' (whatever) was al heel relax, Pooley en Ei zijn echt wel te relaxte mensen :)
Dan naar de fuif, en wat voor fuif. Niet extreem veel volk, gewoon een 'leuk gevulde' dansvloer waar je helemaal uit je dak kon gaan. Dat heb ik me dus ook niet gelaten natuurlijk, maar daar kan die fles jenever (damn da was snel op) wel voor iets tussen zitten.
De muziek was ook ongelofelijk lekkere feestmuziek: de ene knaller na de andere. Ei, sorry voor het constante track-id gezaag, maar 't was al weer effe geleden en khad me de trance al wat verleerd :P
Proficiat aan de dj's, 't was echt mooi :)
Uiteindelijk daar nog Bertn (chapeau dat ge alleen zijt afgekomen), Buoyant, Giesber en Pier tegengekomen, alweer een lading leuke BETA's.
Rond 4u15 ofzo zijn pooley, ei en ik doorgegaan, en nu zit ik hier in de les na weinig slaap en veel nadorst :)
EN DA ING WATERKRAANTJE IS HIER NAAR DE KL*T*N! :p
Anyway, big thanks aan iedereen die is afgekomen, en vooral Ei dan. 'k Hoop dat je je wat geamuseerd hebt, want ge komt niet voor niets speciaal helemaal naar Leuven hé :)
Nuja, zoals ge zegt, de lat niet te hoog leggen, maar toch :D
Wiii, dit is zeker voor herhaling vatbaar (hinthint @ xcape) |
|
|
| pooley |
Ik sluit me er volledig bij aan.
Twas een klein gezellig feestje met supermuziek.
En wij waren niet de enige die uit hun dak gingen :) |
|
|
| SilentEagle |
| Klinkt mooi. Als de volgende keer me wat beter uitkomt, doe ik mn best om er te zijn. :) |
|
|
| xcape |
| yoooooo mense , allemaal bedankt om te komen. Het was echt een fantastisch feesje. Heerlijk publiek gewoon. Hopelijk is nou de trent van trance fuiven in leuven gezet. Dit feesje is volgens mij altans zeker voor herhaling vatbaar. |
|
|
| xcape |
| Ik heb ook nog enkele delen van de avond opgenomen tis wel een beetje overstuurd maar nog luisterbaar.Ik zal ze binnenkort ns op mn website zetten. Het stuk met de haperende cd speler ga ik wel knippen:D |
|
|
| Wildfir3 |
Zeker doen, wat een top setje was dat :)
/me vindt dat jullie maar eens meer feesjes moeten beginnen te organiseren ;)
Volgende keer wat meer reclame maken en 't kot steekt stampvol, me included :) |
|
|
| Kaidreas |
| volgende keer, eentje organiseren in het weekend.. ja voor de werkende mens is dit gemakkelijker.. |
|
|
| Wildfir3 |
Pfrt in 't weekend in Leuven iets organiseren is ni zo slim :)
+ ik ben ne werkende mens int weekend dus da gaat ni :x |
|
|
| Bertn |
iepz,
twas idd een mega feestje!!! en het was is fijn om een paar mensen "int echt" te zien...:)
bij de volgende editie probeer ik toch wa vrienden mee te sleuren hoor:) binnen 5 jaar zitten we zo in de brabanthallen met 15000 man:D |
|
|
| Wildfir3 |
| yeppah, ei zal ze wel online zetten als hij tijd heeft :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally said by Wildfir3
Ik vind trance weer helemaal geweldig! |
:D
Picca's komen er aan... :) |
|
|
|
|