|
Colorz - 8 mei - Putte (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
is gielen niet genaturaliseerd tot hollander? |
maakt nie uit, van mij mogen ze hem hebben, ben der nie zo'n fan van |
|
|
| Joker666 |
Johan Gielen draait toch altijd lekkere setjes hoor!!!
Spijtig dat Colorz week na AiB is, weet nog niet of ik ga dan!
En in april MayDay Belgium, ook met Gielen, Marco V, Liebing, etc etc
Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn!:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Joker666
Alle goede party's kort op elkaar!!! Damnnn!:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
Stel je nie aan joh... Hoer plannen ze alle leuke feestjes op 1 dag... Vandaag, en de 27e weer... En ik presteer het ook om naar 2 te gaan op 1 avond :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Buoyant
maakt nie uit, van mij mogen ze hem hebben, ben der nie zo'n fan van |
Zo denken wij er dus ook over, en met mij vele Nederlanders! Willen jullie 'm echt niet terug? :p |
|
|
| Joker666 |
COLORZ
the ASIAN-RED edition
Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)
NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)
Presale:
Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)
Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen én brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be
De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).
Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED
Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!
www.colorz.be |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Joker666
COLORZ
the ASIAN-RED edition
Saturday MAY 8 2004
Feesthallen Putte - Belgium (near Mechelen)
NIELS VAN GOGH (GER, Pulvertum)
JOHAN GIELEN (NL, ID&t)
DJ COR FIJNEMAN > with exclusive live performance: Cor Fijneman feat. Anita Kelsey
DJ Ton T.B. (NL, Blackhole Recordings, Three Drives, Electronic Malfunction)
DJ Joop (NL, ID&t, Act of God)
DJ Jan (B, Illusion, Club Mystique)
Presale:
Normal ticket: 15 euro (excl. fee's)
All-In ticket: 28 euro (excl. fee's)
Het All-In ticket bevat:
- Toegang tot het Colorz event
- Busservice over gans Vlaanderen hosted by Partybus: JIJ bepaald zelf je opstapplaats! Onze busservice komt je daar met je vrienden ophalen én brengt je na de party weer terug!
Meer info omtrent deze service: www.partybus.be
De gewone tickets en de all-in tickets zijn momenteel al verkrijgbaar bij Fnac en online op www.easyticket.be De verkoop via de gebruikelijke, regionale voorverkooppunten en de presale in Nederland start op 22 maart 2004 (voor exacte lijst zie onze website).
Doors open: 21h00
Dresscode (niet verplicht, maar wél gewenst): ASIAN and/or RED
Dit is de eerste editie van Colorz. Verwacht je aan véél meer dan alleen de beste trance-muziek, de beste trance DJ's, een imposante lichtshow en een massive geluidssysteem! Voor het eerst in België brengen wij een 100% puur trance event van hoge kwaliteit. Een tiental acteurs staan klaar om u een pracht show te geven: japanse draken, live Kung-Fu acties met zwaarden, aziatische dansers, indoor fireworks, ... en dit alles in een magisch, aziatisch decor! Alles hebben we voorzien om het u als feestganger zo comfortabel mogelijk te maken: aziatische massage, hairstyling, thee-corner, kermis attractie, lockers, vlotte garderobe, mini-market, ... Met Colorz brengen we dé vernieuwing als het op service en kwaliteit aankomt! En dit alles aan een bewust laaggehouden inkomprijs! Niet te missen dus!
www.colorz.be |
al die toestanden zijn voor mij nie nodig, goei muziek, goe geluid en een laserke zijn al wat ik nodig heb.
live-acts, optredens, shows breken volgens mij de sfeer, het publiek (en zeker het belgisch) begint dan gewoon te kijken en op die momenten staat iedereen stil.
Maar gezien de line-up wil ik zeker gaan. |
|
|
| Joker666 |
idd daar is wel iets van aan!
Ik twijfelde eerst of ik zou gaan, maar ik vind het echt een tof initiatief met een interessante pure trance line up, democratische prijs etc, dus ik zal present zijn!!! ;) |
|
|
| Wildfir3 |
T valt wel op waar ze hun inspiratie vandaan halen :)
Geen idee of ik er zal zijn.. ik heb er zeker zin in, maar aangezien het heel erg kort na AIB is, zou het wel eens goed kunnen dat ik er niet kan zijn. Dat zal dan voornamelijk aan vrienden liggen, maar goed.
(Tenzij we niet naar aib zouden gaan natuurlijk, aangezien de colorz lineup eigenlijk wel interessanter is) |
|
|
| SilentEagle |
Line-up ziet er interessant uit, en die hele reutemeteut errond klinkt ook wel boeiend. Massageke rond 4u snachts, en dan weer volop ertegenaan. :)
Maar cresto heeft wel een goei punt... |
|
|
| pooley |
Gans die tralala moet ni, nadeel is natuurljik dat er weer veel volk "om-te-kijken-kom"
Het nekeer afzien wa da wel allemaal ni is, allé kendet :)
Maja, zoalng dat die 2 maar ni inelkaar overlopen want anders is er geen sfeer :/
Kzie het wel zitten natuurlijk. Maar valt te zien wat er nog allemaal gedaan wordt in de komende maanden.
Dien boot met Armin <3 :) |
|
|
| eieregooie |
| Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af... |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nee bedankt... hiervoor reis ik nie af... |
Ok, wie belt de organisatie om de party af te lassen? :toothless ;) |
|
|
|
|