|
Colorz - 8 mei - Putte (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
waar is da toernooi ergens? |
Park van Brasschaat, binnen een uur ongeveer is onze eerste match, en ik heb 3 uur geslapen en ik ben bijlange nog niet terug nuchter...dat gaat fijn worden...:toothless |
|
|
| lievez |
lol heb da ook is voorgehad
met als gevolg: ik dacht dak fit was, kzeg kga is goe lope deze match. 5minute verder pomp af en geen reet uitgestoken die match :p
ik maar bidden da die match rapper gedaan is |
|
|
| Gladius |
| als ik heel weinig geslapen heb speel ik meestal nog beter dan anders =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Zalig, de helft van onze ploeg zat met een kater en een slaaptekort, geen wonder dat we de eerste match kansloos verloren! :toothless
Na een tijdje waren de alcoholrestanten er wel uitgezweet, en dan hebben we nog best lekker gespeeld. Alleen spijtig dat we net in de zwaarste poule zaten, niet echt praktisch als ploeg-die-net-één-maand-bestaat tegen 2 kampioenenploegen... |
|
|
| Kaidreas |
| alleen maar minivoetbal? of zaalvoetbal ofzow? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dit was alleen maar minivoetbal - wel op een veld - maar in praktijk waren het bijna allemaal zaalvoetbalploegen die meededen... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
ben benieuwd hoe dit feestje er aan toe gaat opt moment... :) |
Een kameraad van me was er. Hij zei dat het een serieuze flop was. De inrichting was super, de DJ's waren goed, je kon er zelfs lockers huren om spullen in te stoppen, maar er was maar 500 man, terwijl er plaats was voor 5000, volgens hem.
Spijtig :(
Nog een nadeel was dat je de buitenwippers geld MOEST geven als je buiten wou. |
|
|
| SilentEagle |
| Zonder dat laatste detail zou'k me schuldig gevoeld hebben dak ni ben geweest... |
|
|
| djcresto |
Inderdaad erg jammer, maar als je ziet dat er geen enkele beta is geweest, dat zegt al genoeg vind ik. Het zijn nu ook niet de dj die volk lokken, ondanks het stuk voor stuk goeie trance dj's zijn
ps dj markcy vs leeroy - rising colorz
het officiele theme, nie slecht |
|
|
| pooley |
Na wat gelezen te hebben op D4M, was het een flop :/
Spijtig wel, hopen dat het de DJ's ni afschrikt van ons geliefd? België :) |
|
|
| Kaidreas |
die line-up was nie toch nie zoooooo geweldig ze, IMO
ik bedoel maar johan, joop, en cor fijneman, op 1 feesje.. neiiiiii leider nicht.
alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea |
|
|
| Joker666 |
De line up was toch wel in orde volgens mij hoor:
Gielen, Fijneman, Ton Tb, Joop
En tegen een zacht prijsje: €15
Alleen spijtig dat de lokatie niet zo best gekozen was! (de reden waarom ik er niet bij was)
Een vervolg moeten we zeker niet verwachten!
Persoonlijk vind ik het wel spijtig te lezen dat een feestje met een pure trance line up mislukt.
:conf: |
|
|
|
|