return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Colorz - 8 mei - Putte (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
waar is da toernooi ergens?

Park van Brasschaat, binnen een uur ongeveer is onze eerste match, en ik heb 3 uur geslapen en ik ben bijlange nog niet terug nuchter...dat gaat fijn worden...:toothless
lievez
lol heb da ook is voorgehad

met als gevolg: ik dacht dak fit was, kzeg kga is goe lope deze match. 5minute verder pomp af en geen reet uitgestoken die match :p

ik maar bidden da die match rapper gedaan is
Gladius
als ik heel weinig geslapen heb speel ik meestal nog beter dan anders =)
Jasperovitsj
Zalig, de helft van onze ploeg zat met een kater en een slaaptekort, geen wonder dat we de eerste match kansloos verloren! :toothless
Na een tijdje waren de alcoholrestanten er wel uitgezweet, en dan hebben we nog best lekker gespeeld. Alleen spijtig dat we net in de zwaarste poule zaten, niet echt praktisch als ploeg-die-net-één-maand-bestaat tegen 2 kampioenenploegen...
Kaidreas
alleen maar minivoetbal? of zaalvoetbal ofzow?
Jasperovitsj
Dit was alleen maar minivoetbal - wel op een veld - maar in praktijk waren het bijna allemaal zaalvoetbalploegen die meededen...
CygnusX
quote:
Originally posted by Zehra
ben benieuwd hoe dit feestje er aan toe gaat opt moment... :)


Een kameraad van me was er. Hij zei dat het een serieuze flop was. De inrichting was super, de DJ's waren goed, je kon er zelfs lockers huren om spullen in te stoppen, maar er was maar 500 man, terwijl er plaats was voor 5000, volgens hem.

Spijtig :(

Nog een nadeel was dat je de buitenwippers geld MOEST geven als je buiten wou.
SilentEagle
Zonder dat laatste detail zou'k me schuldig gevoeld hebben dak ni ben geweest...
djcresto
Inderdaad erg jammer, maar als je ziet dat er geen enkele beta is geweest, dat zegt al genoeg vind ik. Het zijn nu ook niet de dj die volk lokken, ondanks het stuk voor stuk goeie trance dj's zijn

ps dj markcy vs leeroy - rising colorz

het officiele theme, nie slecht
pooley
Na wat gelezen te hebben op D4M, was het een flop :/
Spijtig wel, hopen dat het de DJ's ni afschrikt van ons geliefd? België :)

Kaidreas
die line-up was nie toch nie zoooooo geweldig ze, IMO
ik bedoel maar johan, joop, en cor fijneman, op 1 feesje.. neiiiiii leider nicht.
alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea
Joker666
De line up was toch wel in orde volgens mij hoor:
Gielen, Fijneman, Ton Tb, Joop

En tegen een zacht prijsje: €15

Alleen spijtig dat de lokatie niet zo best gekozen was! (de reden waarom ik er niet bij was)

Een vervolg moeten we zeker niet verwachten!
Persoonlijk vind ik het wel spijtig te lezen dat een feestje met een pure trance line up mislukt.
:conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement