|
Colorz - 8 mei - Putte
|
View this Thread in Original format
| Joker666 |
Johan Gielen, Cor Fijneman, ....
Entrance: €15
www.colorz.be |
|
|
| emma |
en dj ton B ...
misschien wel de moeite om eens te gaan zien ...
maar denk dat da op zelfde dag is als da pleasuredome-ding in nederland...
even nog afwachten wat die line-up gaat zijn .. (al verwacht ik ni direct iets spectaculairs) |
|
|
| pooley |
+ ton tb + dj jan
not bad at all !
Waar is dat ergens Putte? |
|
|
| TOR |
| hmm.. drie dagen vóór mijn examens van start gaan. |
|
|
| Joker666 |
Putte ligt vlakbij mechelen.
Volledige line up:
Johan Gielen (NL)
Cor Fijneman (NL)
DJ Ton TB (NL)
Niels Van Gogh (Ger)
DJ Joop (NL)
DJ Jan (B)
Goeie line up vind ik, tickets €15 valt ook mee.
April, Mei worden drukke maanden denk ik!
Iemand op een vorige editie hiervan geweest? |
|
|
| djcresto |
| ik wil er wel naartoe, vree goei lineup die je in belgië nie veel te zien krijgt. |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik wil er wel naartoe, vree goei lineup die je in belgië nie veel te zien krijgt. |
misschien ga ik ook wel, tis idd nekeer nen andere lineup dan die banale van de laatste tijd ;x |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Joker666
Putte ligt vlakbij mechelen.
Volledige line up:
Johan Gielen (B)
Cor Fijneman (NL)
DJ Ton TB (NL)
Niels Van Gogh (Ger)
DJ Joop (NL)
DJ Jan (B)
Goeie line up vind ik, tickets €15 valt ook mee.
April, Mei worden drukke maanden denk ik!
Iemand op een vorige editie hiervan geweest? |
die ing Johan Gielen is een bččleuuuuuuuuuuug, en trots da we derop zijn !!!! niemand die da weet eh |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Buoyant
die ing Johan Gielen is een bččleuuuuuuuuuuug, en trots da we derop zijn !!!! niemand die da weet eh |
op de line-up van mayday staat'em ook als hollander op |
|
|
| Wildfir3 |
hebbem ene keer gezien in zo'n "dag achter de schermen met johan gielen" voor sensation 2002 en da was gewoon te zielig om die bezig te zien. Sindsdien ben ik trots dat ze er altijd (NL) achter zetten :p
(hoewel hij wel leuke setjes draait uiteraard) |
|
|
| djcresto |
| is gielen niet genaturaliseerd tot hollander? |
|
|
| Joker666 |
| dacht van wel cresto! |
|
|
|
|