|
Colorz - 8 mei - Putte (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Iik ga passen, ik heb zondag een minivoetbal-toernooi, en ik moet daar al om 9u 's morgens staan, fris en monter... |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Iik ga passen, ik heb zondag een minivoetbal-toernooi, en ik moet daar al om 9u 's morgens staan, fris en monter... |
ahaaaaaa another biervoetbal foto dus binnenkort, post maar op het mike-forum jasper :D |
|
|
| Jasperovitsj |
You wish! :p
Deze keer ist geen biervoetbal, maar een echt serieus toernooi! En ik heb na het toernooi vormsel-feest van mijn zusje, en daar kan ik moeilijk zat opdagen! Zat weggaan, das iets anders...:D |
|
|
| Wildfir3 |
bon, ik zal er dus ni bij zijn :)
Beetje proberen te sparen voor die special vinyl editie van dat tiesto album dat binne enkele weken in de rekken ligt... want kheb weeral al veel geld opgedaan :p |
|
|
| Eagle` |
| sta al op -50, dv ticket er nog bij, kortom vette juuuuuuuus man :p |
|
|
| dj Ridou |
Is een digitaal fototoestel toegelaten?
Wat zijn de uren van de line-up? |
|
|
| pooley |
Jan opent om 21u
0u-2u gielen
afsluiter = Joop |
|
|
| sn!pe |
De line-up ziet er zaaalig uit!
Ik zal er dus ZEKER zijn! :) |
|
|
| pooley |
Hoe zit dat hier met de BeTA's
wie gaat er al zeker? :) |
|
|
| dj Ridou |
Ik ga!
Normaal morgen filmkes en foto's op mijn site.
(als het daar toegelaten is uiteraard)
Wie site-adres wil weten morgen, stuurt maar e mailke. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
You wish! :p
Deze keer ist geen biervoetbal, maar een echt serieus toernooi! En ik heb na het toernooi vormsel-feest van mijn zusje, en daar kan ik moeilijk zat opdagen! Zat weggaan, das iets anders...:D |
waar is da toernooi ergens? |
|
|
| Zehra |
| ben benieuwd hoe dit feestje er aan toe gaat opt moment... :) |
|
|
|
|