return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Colorz - 8 mei - Putte (pg. 3)
View this Thread in Original format
Meltoz
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zo denken wij er dus ook over, en met mij vele Nederlanders! Willen jullie 'm echt niet terug? :p


Dan krijgen ze is iet en dan zijn ze nog ni content ;) :D :p
Meltoz
Is inderdaad nogal kort op AIB, skippen die handel dan maar... :o
djcresto
dit item toch nog eens naar boven halen.

Tis trance en tis in België, gebeurt niet elke dag. Ik heb nog steeds intresse, alleen ik heb geen rode kledij ;)
Wildfir3
K heb ook nogaltijd zin om daar naartoe te gaan maar spijtiggenoeg geen vervoer... en ik betwijfel da ik van mijn ma den auto ga mogen hebben (ALS ik woensdag slaag in mijn rij-examen :p)
Meltoz
quote:
Originally posted by Wildfir3
K heb ook nogaltijd zin om daar naartoe te gaan maar spijtiggenoeg geen vervoer... en ik betwijfel da ik van mijn ma den auto ga mogen hebben (ALS ik woensdag slaag in mijn rij-examen :p)


He he :) Ik ga ni rijden zene ;) :D :p :p

(succes me je rij-examen he, ket :) )
Zehra
ben het echt aant overwegen om hier naartoe te gaan! heb just folderke meegepikt van bij mijn lokale kebapzaak :toothless en de dinge die erin stonden sprake me echt aan! 100% pure trance! decor = japans! aziatische danseressen, kung-fu fighters :cool:, draken, vuurwerk... lijkt me wel cool voor die 15 euro! alles int rood! :cool: te gek! ns zien of mijn budget dit toelaat... (das een andere zaak natuurlijk :rolleyes: aangezien ik ALTIJD meer uitgeef dan da ik verdien... :whip: @ me) mah voor de rest wil ik dj ton tb, cor f., gielen en rest wel eens live zien eh! (ook al vinden sommige mensen die dj's nie zo goe :clown: ;))

snik @ aib! :(
Jasperovitsj
Het is niet echt mijn ding en ik was niet van plan om te gaan, maar nu ik zie dat het maar 15€ kost wil ik misschien wel van gedacht veranderen...
Wildfir3
plooier! :)
SilentEagle
Ziet er wel boeiend uit... Das toch den eerste keer dat ze dit doen, ni? :conf:

Moet ge daar vooraf kaartjes voor hebben?
Zehra
quote:
Originally posted by SilentEagle
Ziet er wel boeiend uit... Das toch den eerste keer dat ze dit doen, ni? :conf:

Moet ge daar vooraf kaartjes voor hebben?


PRESALE
normal ticket: 15 € (B) - 16 € (NL)
all-in ticket: 28 € (B) -> busdienst naar het evenement vanuit locatie van jouw keuze en terug (interessant!)

ENTRANCE
ticket: 18 €

djcresto
anyone?

iemand?
:cool:
pooley
Ik heb al half toegezegd aan een paar vrienden.
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement