return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt (pg. 12)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by pooley
ja kheb die file

ja das mooi... nu nog doorsturen ;) :p of was dat niet de bedoeling?
pooley
Als ge nummers moet hebben , pm me dan he :)
Oester
ik en tilt komen om 20 u aan in antwerpen centraal , waar wordt er daar afgesproken ? want de trein 20.34 is lang (prolly)
Kaidreas
^TOLK!
normaliter is het 20.34 in het centraal station.
hoogsts waarschijnlijk gelijk vorige keer aan de stoeltjes die er niet meer zijn. :D---> dus aan de hoofdingang waar je tickets koopt.
maar ik zal er waarschijnlijk ook al om 20.00 aanwezig zijn ze.
anyways je moet maar zien.
Jasperovitsj
Ik stel voor dat Dries deze keer effectief een borjes met 'BETA' erop maakt, gene zwans...
En anders ergens vanonder aan de trappen?
Oester
da bordje met beta is geen slecht idee zal de voor de zekerheid ook 1 hebben , (lees : a4 blad met beta op:-) ) in de inkomsthal aan de loketten ... , we vindne het wel , tis minstens 10 jaar geleden dak in centraal geweest ben
Kaidreas
kheb het bordje nog dacht ik. anders een nieuw. owkeej will do. :D
joy--> a dream comming true
DeSpErAtOs-X
welke mensen gaan al vooraf in Hasselt vertoeven? of gaat jullie allemaal zo goed als rechtstreeks?
Jasperovitsj
Als ik het goed begrepen heb komen deze mensen allemaal vanuit antwerpen:

Kaidreas
Pumaz
Cresto
Tilt
Oester
Azonic
Jasperovitsj

We spreken daar in het station rond 20u af en we nemen de trein van 30u34. Dan zijn we tegen 21u40 in Hasselt station. Het volgende cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz, dus ik weet niet wat we dan in tussentijd gaan doen...
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
cue-punt is 22u50 aan het frituur voor de Versuz

FredNova, hou hier rekening mee aub :)

Wildfir3
Pumaz zult ge herkennen aan de foto van zen lief :p

sorry eh pee, konnek ni laten liggen :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
FredNova, hou hier rekening mee aub :)

Hij is diegene die het heeft voorgesteld, dus dat zal wel geen probleem zijn denk ik! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement