return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
Mijaar, da valt juist samen met onze fuif :/

Nog is navragne of ik echt mag draaien, anders kom ik af :)
Hoe, das een groot vraagteken want diegenen die zouden willen meegaan zitten op de foif
Zaufen !
pooley
NM
NM
NM
NM
NM

kzit 1 maand verkeerd, kan ze alle 2 doen!

\o/ \o> \o/
ryo
quote:
Originally posted by Zehra

yes volgende maand ook al ferry in maastricht! :D

17 april toch? Daar moet ik ook heen ja... Maar 19 mei komt slecht uit, dan is ook Marco V. in Nightlive, dat wordt lastig kiezen denk ik :(
Buoyant
is genoteerd, tis te hopen dak nog geld over heb na al die aankomende feestjes :(
Giesber
erna maakt nie meer uit

als ge der voor maar geld hebt ;)
Buoyant
quote:
Originally posted by Giesber
erna maakt nie meer uit

als ge der voor maar geld hebt ;)

aah ja nu ik eraan denk, Pa krijg ik nog es wa zakgeld
CygnusX
Mooi, ik zal er heel waarschijnlijk bij zijn :D
Nyah
Ben geïnteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat :p )
Zehra
quote:
Originally posted by Nyah
Ben geïnteresseerd, ma ff afwachten hoe t dan zit met t leren... (zehra... welke week is dat :p )

woensdag 19 mei 2004
week 13 (voorlaatste week dus)
hebben de donderdag en vrijdag erna dus vrij...
vind dat dat te doen is :)

feestje! :toothless
Kaidreas
voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe.
en examens moet ik toch nie doen.. :D soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms :D

Eagle`
quote:
Originally posted by Kaidreas
voor ferry maak ik gewoon tijd, ik heb em 1 keer gezien, en da was gewoon de beste set van men leven tot nu toe.
en examens moet ik toch nie doen.. :D soms is het leven wel leuk als ge werkt ze.. heeeeel soms :D

ach flikker toch op :whip: denk dat exames dan al bezig zijn :(
Gladius
Ik zie het ook wel goed zitten eigenlijk!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement