return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt (pg. 3)
View this Thread in Original format
Joker666
Ferry strikes again! Eindelijk nog eens in Belgie!
Hmmmm, moet die dag wel werken met de nachtshift, zal dus iets moeten regelen voor dagje verlof dan!!!!!

Hoop wel dat er zich geen 05 december toestanden afspelen @ Versuz!
Nyah
quote:
Originally posted by Eagle`
ach flikker toch op :whip: denk dat exames dan al bezig zijn :(

Is dat niet wat vroeg om dan al met de examens bezig te zijn?
Anyway, 20 mei is een feestdag (hemelvaart?) en de meeste scholen/bedrijven maken dan van 21 mei brugdag... Handig :D
Eagle`
lol was effe aant denken 20 mei kwam me bekend voor, bleek men verjaardag dus te zijn :p

vroeg voor exames echt niet hoor wij beginen vroeg, dnek niet dat ik er zal bij zijn :(
DeSpErAtOs-X
jaja, there he is :)... ferry corsten @ versuz ! ik denk dat et zeker de moeite gaat zijn :)

DUTCH CONNECTION FERRY CORSTEN & YVES DE RUYTER

Dutch Connection presents :

One of the famous DJ's in the Netherlands is paying us a visit for another great set ! Don't miss this evening with an exclusive closing set by Yves de Ruyter ...

Rooms open

Main Hall
Vip room
Line up
Dave Lambert ( warming up )
Ferry Corsten ( NL )
Yves de Ruyter ( B )

Watch out for future line ups this year !

Doors: 22.00 h
Doorpolicy men: 18
Doorpolicy women: 18
Dresscode men: Trendy
Dresscode women: Tempting & wild make up
Kassa: 10 euro

greetz, despe
djcresto
ik zal er trachten bij te zijn
Zehra
kga ook proberen hier bij te zijn...

quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
Dresscode women: Tempting & wild make up

en wa moet ik me daarbij voorstelle??? vorige keer bij tiesto @ versuz was er ook zo een dress-code... mah nie echt tempting dames gezien hoor. :stongue:
CygnusX
Er was al een threadje hierover van een maand geleden. Ik heb de 2 samengevoegd.

Ontopic : Ik zal er zijn! :D
DeSpErAtOs-X
ow sorry cygnus ... ik had de vorige topic hierover niet gezien :x ... anyway .. goed nieuws mag wel 2keer gepost worden zeker :D, merci vo samen te voegen ...

en euh, tempting -> like uitdagend: zoals korte rokjes, inkijkbloesjes ... maar de kans dat iedereen zoiet aan gaat hebben zal wel weer klein zijn :(

en wat die 5 december toestanden betrefd ... het zal mss minder zijn als bij tiësto ... maar verwacht je toch maar aan een overvole versuz ... maar het zal zowieso de moeite zijn om te gaan denk ik zene ... druk of niet :)
Giesber
Dat ze dan maar weer ne speciale leden inkom maken. Ik vond da plezant bij Tiësto :p

Ontopic : Ik zal er ook zijn!
Meltoz
quote:
Originally posted by Giesber
Dat ze dan maar weer ne speciale leden inkom maken. Ik vond da plezant bij Tiësto :p

Ontopic : Ik zal er ook zijn!

Ik vond da serieus balen, want ben geen Versuz member :whip:

Ma bibi zal ok aanwezig zijn :D

FredNova
emma
zal aanwezig zijn...

laatste feestje vr d'exames

en ferry heeft er ook vet zin in zei hij afgelopen donderdag, hij vond het in aug echt erg leuk en vinnet leuk om in belgië te draaien :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement