return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt (pg. 25)
View this Thread in Original format
Zehra
quote:
Originally posted by emma
okee, ik besef eigenlijk da ge ni meer weet na mijnen uitleg ...:rolleyes:

:stongue: maakt nie veel uit eigenlijk. hoef het al nie meer te weten. :crazy:
pooley
Niks slecht mee bedoelt emma. :)

lovely creature :p
Kaidreas
quote:
Originally posted by pooley
Niks slecht mee bedoelt emma. :)

lovely creature :p

^WORD

jeeeeees. ik moet dringend wa deftige foto's van mij hebben, want kzie er echt begaaid uit.
btw bouyant.. ik ben echt wel niet breed. ik ben gewoon magere hein zelve:o
Kaidreas
quote:
Originally posted by Nyah
Thx zehra voor nice pics.
Vraagje bij dat laatste filmpke: wat doet YDR daar met Ferry? (rond 25 sec zowat)

neen hij geeft em geen kus ofzo ze. hij pakt gewoon ferry zen koppeke vast en schud er is goe mee, zoals de oma's wel een doen bij de kleinkinderen.. zo van... agoutsigoetsiboe... ofzoiets.
snapt ge hem. kvond het anders wel voos van yves, nog belachelijker vond ik, dat hij die kerel liet buiten gooien door die buitenwipper.
machtsmisbruik. sorry voor deze stelling misschien maar, mocht yves geen dj geworden zijn, dan zie ik em toch zeker met een getunede auto rondrijden met een cdtje op van tuning beats.

btw puma, die pic van u met yves----> hahaha pinkie and the brain, brain ,brain :D snuffel en duffel, peppi en koki.
sorry kliet me ff gaan :toothless
pooley
Whahahahah kai :))))

Ief heeft wie buiten laten smijten?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
^WORD

Daarmee uw strategische keuze van zitplaats op de trein naar huis ;) :p
Meltoz
Nah se, ff e momentje genomen om ook e review te doen:

Rod 22u40 de parking van de Versuz aangekome, op m'n gemakske met de plaatjes richting de frituur gegaan, lees distributiekanaal voor SilentEagle.. Eerste menskes die der aankwamen waren Nyah, vriend Johan en dan gezamelijke vriend van't koppel Eliander (ofzoiet :rolleyes: )... Kort daarop werden we vergezeld van Zehra (dikke glimlach als altijd :D) en Freezel (echt ne koele ket, helemaal TOP jonge ;)). En op't laatste werd de kudde alleen maar groter, met FredNova, Liesbeth (Fred zen gezelschap :p), Emma, vriendin van Emma, Steve-Austin, Gert, Pumaz, Jasper, Dries, Tom, Benny & TatjanaGirl en dan nog het resterende volk (ben er waarschijnlijk nog vergeten, maar enfin)... Dave Lambert heeft inderdaad e hele goei opwarming gedraaid, was super, ma dan ok zoals iedereen al gezegd heeft te lang en zeker te hard naar Ferry zijn set toe...:(
Had ok echt wel zoiets van, verdomme man laat de Ferry hier ma snel beginnen zene :rolleyes: en dan stond hij der eindelijk, echt e héél zalige kerel, perfecte interactie met het publiek, was echt :eyes: HUGE :eyes: en dan nog maar te zwijgen over zijn set, die was in één woord gezegd ZALIG, gewoon de perfecte mix van oude en nieuwe platen!! En dan uiteraard zijn iet of wat nieuwere stijl die me absoluut bevalt, die kerel is echt BOM :crazy: Da was de sfeer ook echt wel, de BeTa's absoluut ni vies van e feestje en ze hebben geweten dat de BeTa's der waren, ge moogt der zeker van zijn, menskes jullie waren allemaal te gek, merciekes vo de fijne avond ;) :D Maak e heel diep buiging richting Zehra, merciekes vo't foto'ke en je aanstekelijke plezier ;) :)
Toen "den Yves" begon, had'k ook zoiets van, ok ik wil de avond mooi afsluiten dus nu echt wel de tijd om door te gaan, ge moet altijd op een hoogtepunt vertrekken he :D Hij had verdikke al Producelast en Traffic gedraaid, WTF :whip: en da na Ferry, waar is't RESPECT, vond ver te zoeken zene, want had Ferry best wa meer tijd mogen geven voor misschien nog e plaatje, ma waar waren mij gedachte :rolleyes: Het was zijn uur, dus draaien, handtastelijke boereke :whip: ... (enfin mij ff kunne uitlaten, excuses :o )

Thx to Emma en Zehra voor de pics :D en Pumaz voor de tracklist ;) ==> Ferry heeft ook nog 2x "It's Time" (zijn nieuwe plaat gedraaid, 1x original Mix, denk'k en die andere was "Ferry's Flashover Remix"...

Conclusie: e heel geslaagde avond denkzij Ferry (BOM set, Hoesje van Right of Way gesigneerd en der mee op de foto... KEI blij lek e klein kind :rolleyes: ) en ok dankzij de BeTa's, THANK YYYYOOOOUUUUUUUU :)
Kaidreas
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Daarmee uw strategische keuze van zitplaats op de trein naar huis ;) :p

check out the big brains on jasper :D
[pulp fiction quote]
Nyah
quote:
Originally posted by Meltoz
Eerste menskes die der aankwamen waren Nyah, vriend Johan en dan gezamelijke vriend van't koppel Eliander (ofzoiet :rolleyes: )...

Eleander - ma wij noemen hem Ele ;) De :rolleyes: was omdat ge de naam ni meer wist zeker? :nervous:
Meltoz
quote:
Originally posted by Nyah
Eleander - ma wij noemen hem Ele ;) De :rolleyes: was omdat ge de naam ni meer wist zeker? :nervous:

De :rolleyes: was bedoeld omda 'k schrik had da'k zene naam verkeerd zou schrijven en nu krijg'k hier de bevestiging da'k verkeerd was, die de :rolleyes: waren terecht, ma nu hedde mij ne meer zene ;) :p

emma
quote:
Originally posted by Meltoz
==> Ferry heeft ook nog 2x "It's Time" .... denk'k en die andere was "Ferry's Flashover Remix"...

is echt veel beter dan die originele!

deze klinkt echt goed vinnek :D

binnen twee weken komt de videoclip trouwens uit ik (&ferry) zijn benieuwd ....
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaidreas
check out the big brains on jasper :D
[pulp fiction quote]

You definetely weren't checking out my brains in the train...:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
Privacy Statement