return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt (pg. 22)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Pumaz
Zeer geslaagd avondje, had bijna geen last van mijn rug en daardoor mij meer kunnen amuseren dan bvb aib indoor, waar ik op het punt van inzakken stond..

Same here! Gelukkig stonden we vlakbij dat danspodium zodat ik af en toe is ff kon zitten en mijn rug ontspannen, ook al werden we er soms onzacht afgeduwd door de dansers...:rolleyes:
CygnusX
quote:
Iemand nog iets?

Classified Project - Starlight Chaser, alhoewel ik de positie in de lijst niet weet. Misschien op #10 of #11?
Eagle`
ow was toch du toch pumas dit, wist niet dat jij het was op AIB

Anyway wel top dat je nog effe je lippe gestift hebt voor je met ydr op de foto ging :toothless ;)

edit: thx for tracklisting pumaz en alle reviewtje van de rest
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by CygnusX
Classified Project - Starlight Chaser, alhoewel ik de positie in de lijst niet weet. Misschien op #10 of #11?

Was dat niet North Pole? Of heeft Dave Lambert die gedraaid? Ik weet het niet meer goed, ik heb ze in ieder geval voorbij horen komen...denk ik...
teknasia
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Was dat niet North Pole? Of heeft Dave Lambert die gedraaid? Ik weet het niet meer goed, ik heb ze in ieder geval voorbij horen komen...denk ik...

neen het was idd "Classified Project - Starlight Chaser"

dacht eerst ook aan een remix van north pole :)
emma
quote:
Originally posted by TOR

Emma ging er ook erg in op zie ik :)

:nervous: :nervous: :p

achja, was mijn laatste feestje voor de examens dus moest alles uit mijn lijf dansen (if you know what i mean)

kvonnet een supergezellig feestje!
dave lambert was een goeie warm up maar ik had ook niets anders verwacht, in 2002 deed hij ook de warm up voor tiesto en ik was toen ook verschoten hoe goed hij dat deed.
Maar zoals sommigen ook al zeiden: zijn set duurde net iets te lang en je had steeds het gevoel da ferry ging opkomen terwijl dit helemaal nog niet het geval was.
Ferry was superhappy, zo heb ik hem nog niet gezien. Allez, niet dat het een zuurpruim is he maar hij had deze keer echt onwaarschijnlijk veel interactie met zijn publiek. Zijn set vond ik ok maar niet echt vernieuwend ... hoor nog veel dezelfde platen dan in zijn set deze zomer in versuz. Maar da neemt niet weg dat ik hele tijd heb zitten dansen en me goed vermaakt heb!
dan effe gaan uitrusten en broodje kaas gaan eten in restaurantje van de versuz, hele vriendelijke bediening en een normale prijs. Ik weet niet wat voor een broodje dat was maar gaf me ineens weer enrgie da ik effe gaan 'hardstylen' ben op ydr (en dit terwijl ik normaal vind da ydr veel te hard draait) . Ik wist zelf niet wat me overkwam ma moest gewoon nog eens die laatste dingskes uit mijn lijf dansen denk ik!

feestje was voor mij (en mijn vriendin die erbij was) geslaagd.

foto'tjes van mij komen snel snel online (effe wachten op ftp account voor pf)

2 zehra : leuke pix en ben erg benieuwd naar je video'tjes

thx iedereen
Buoyant
quote:
Iemand nog iets?

ik dacht dat yves E-Craig - Smoke [Smokin' Mix] ook gedraaid had,
maar ik weet nie of het deze remix was, je weet wel met die vocals: I don't know how to role, but I know how to smoke !!!

edit: was er hier iemand koning van de gare foto's? :)
http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_28.html
Zehra
zo. heb filmpkes ook ff online gezwierd. aub nie letten op mijn vals zingen. kzal maar nie meedoen met idool zeker volgende keer :stongue:

MOVIE I (right click & save target as)
filmpke tijdens force of gravity! (duur: 0:25)

MOVIE II (right click & save target as)
do you cry your eyes asleeeeeeeeeeeep? did it leave you with the scars of a war-torned ravaged heart??? :) (duur: 0:26)

MOVIE III (right click & save target as)
right of way! leuk beestje op de achtergrond ;) (duur: 0:24)

MOVIE IV (right click & save target as)
ligaya!!! (duur: 0:51)

MOVIE V (right click & save target as)
carte blanche!!! (duur: 0:34) :crazy: :crazy: :crazy:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Buoyant

edit: was er hier iemand koning van de gare foto's? :)
http://users.skynet.be/beta/ferryve...s/photo_28.html

En dan vooral met die Hard t-shirt aan, priceless!! :stongue: :haha:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Zehra
aub nie letten op mijn vals zingen. kzal maar nie meedoen met idool zeker volgende keer :stongue:

Don't worry, uw podium-act maakte veel goed! :p

Zehra
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Don't worry, uw podium-act maakte veel goed! :p

:D I know! :stongue:
Buoyant
movie I is da Classified Project - Starlight Chaser toevallig?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Privacy Statement