return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
BeTa logo!
View this Thread in Original format
Zehra
Hey beta's...

Like I said before, heb me eens beziggehouden met photoshop om ons een waardig logoke te maken! Ik heb verschillende lettertypes gebruikt zodat jullie lekker kunnen kiezen! :toothless Design (wit-rood) was een ideetje van seb aka SilentEagle. Ik vond dat ook wel sjiek mah als de meerderheid een andere kleur wil, kunnen we dat zeker veranderen! :) It's up to you! :cool:

BETA LOGO I:





BETA LOGO II:



BETA LOGO III:



BETA LOGO IV:



BETA LOGO V:





BETA LOGO VI:



BETA LOGO VII:





Ik kan het me al voorstellen. Zwart t-shirt met op de achterkant beta-logo en op de voorkant je nick ofzo... :cool:
djcresto
kblijf bij men eerste gedacht 1 dus :toothless


ps ik wil er zeker 2
SilentEagle
1. Tweede keus is nummer 7.
Nyah
Ik vind V (2e) wel mooi. I (1e) is mijn tweede keus.
De kleurencombinatie vind ik wel goed. ;) Zeker op een zwart t-shirt :tongue2
Misschien de designs met blauw ook eens opt forum zetten? Kan ook wel chic zijn, op grijs t-shirt bvb :p
Buoyant
I is de mooiste, II is de 2de keuze
Meltoz
quote:
Originally posted by Nyah
De kleurencombinatie vind ik wel goed. ;) Zeker op een zwart t-shirt :tongue2
Misschien de designs met blauw ook eens opt forum zetten? Kan ook wel chic zijn, op grijs t-shirt bvb :p


Ge hebt U precies nogal me zo'n dingen bezig gehoude, nie? ;) :p


Hele mooie ontwerpen Zehra (& Sebke natuurlijk :), toch e perfect en aanvullend koppel he ;), echt e klein applausje zou hier nie misstaan *Me claps*

Eerste keus is: Logo I en tweede keus is: Logo V

BETA ROCKS!!!!!
Tiger777
Ik ga voor logo 1... Héél chic zehra ;)
cyberia
I (het eerste) is wel bangelijk, het lettertype van VI is ook wel maft
pooley
Op een wit t shirt, zou bangelijk staan :)
I'm not really into black

Echt Zehra, zeer mooi gedaan.
Kzou er ook direct 2 nemen! Allé valt te zien wat voor een t shirts :)

*klap klap*
Tiger777
Zehra.. onze modeontwerpster :)

Maakt maar werk van die t-shirts, ze zullen zo de deur uit zijn denk ik ;)

Ge kunt toch kiezen of ge het logo op wit of zwart laat drukken eh. Ik ben niet zo voor wit, liever zwart, rood zal daar mooier op pakken.

Giesber
5 bis omdat da precies wa meer persoonlijkheid heeft dan 1.
CygnusX
Geweldig initiatief, go Zehra (en Seb)! :D

Ik ga voor nummer 5, maar ze zijn eigenlijk allemaal mooi ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement