|
BeTa logo!
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
Hey beta's...
Like I said before, heb me eens beziggehouden met photoshop om ons een waardig logoke te maken! Ik heb verschillende lettertypes gebruikt zodat jullie lekker kunnen kiezen! :toothless Design (wit-rood) was een ideetje van seb aka SilentEagle. Ik vond dat ook wel sjiek mah als de meerderheid een andere kleur wil, kunnen we dat zeker veranderen! :) It's up to you! :cool:
BETA LOGO I:


BETA LOGO II:

BETA LOGO III:

BETA LOGO IV:

BETA LOGO V:


BETA LOGO VI:

BETA LOGO VII:


Ik kan het me al voorstellen. Zwart t-shirt met op de achterkant beta-logo en op de voorkant je nick ofzo... :cool: |
|
|
| djcresto |
kblijf bij men eerste gedacht 1 dus :toothless
ps ik wil er zeker 2 |
|
|
| SilentEagle |
| 1. Tweede keus is nummer 7. |
|
|
| Nyah |
Ik vind V (2e) wel mooi. I (1e) is mijn tweede keus.
De kleurencombinatie vind ik wel goed. ;) Zeker op een zwart t-shirt :tongue2
Misschien de designs met blauw ook eens opt forum zetten? Kan ook wel chic zijn, op grijs t-shirt bvb :p |
|
|
| Buoyant |
| I is de mooiste, II is de 2de keuze |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
De kleurencombinatie vind ik wel goed. ;) Zeker op een zwart t-shirt :tongue2
Misschien de designs met blauw ook eens opt forum zetten? Kan ook wel chic zijn, op grijs t-shirt bvb :p |
Ge hebt U precies nogal me zo'n dingen bezig gehoude, nie? ;) :p
Hele mooie ontwerpen Zehra (& Sebke natuurlijk :), toch e perfect en aanvullend koppel he ;), echt e klein applausje zou hier nie misstaan *Me claps*
Eerste keus is: Logo I en tweede keus is: Logo V
BETA ROCKS!!!!! |
|
|
| Tiger777 |
| Ik ga voor logo 1... Héél chic zehra ;) |
|
|
| cyberia |
| I (het eerste) is wel bangelijk, het lettertype van VI is ook wel maft |
|
|
| pooley |
Op een wit t shirt, zou bangelijk staan :)
I'm not really into black
Echt Zehra, zeer mooi gedaan.
Kzou er ook direct 2 nemen! Allé valt te zien wat voor een t shirts :)
*klap klap* |
|
|
| Tiger777 |
Zehra.. onze modeontwerpster :)
Maakt maar werk van die t-shirts, ze zullen zo de deur uit zijn denk ik ;)
Ge kunt toch kiezen of ge het logo op wit of zwart laat drukken eh. Ik ben niet zo voor wit, liever zwart, rood zal daar mooier op pakken. |
|
|
| Giesber |
| 5 bis omdat da precies wa meer persoonlijkheid heeft dan 1. |
|
|
| CygnusX |
Geweldig initiatief, go Zehra (en Seb)! :D
Ik ga voor nummer 5, maar ze zijn eigenlijk allemaal mooi ;) |
|
|
|
|