return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Trance Energy Line-UP!
View this Thread in Original format
Rudy
De lineup van TE is:

scott bond
judge jules
mario piu
cross
klubbheads
johan Gielen
dumonde (niet gehoord, maar werd door iemand anders op het ta forum gezegd)


Redelijk chille lineup! Tenminste niet zo commercieel! EN GEEN JEAN!!!!! WOOHOO!!!!
Nastra Azzurro
neeman alleen Piu is boeiend!!!!
tango
quote:
Originally posted by Nastra Azzurro
neeman alleen Piu is boeiend!!!!


Ik vind de line-up zeker niet tegenvallen. Tis een betere line-up als sensation :p

scott bond
judge jules
mario piu
cross
klubbheads
johan Gielen

Scott bond is gewoon tha b0mb, jammer dat ie op te draait en niet op een ander (q-dance) ID&T feest. Hetzelfde geld voor the judge en piu. Cross draait wel lekker. En die laatste twee mogen wegblijven.

Maar valt zeker niet tegen.......

grtz,
TNG
Optimus Trance
zoz, tis zéker geen misselijke line up...
jammer dat t in heerenveen is (tis een fokking eind weg) anders zou ik wel gaan:D:D:D
Henkie_henk
WTFFFF waar is jean!! idnt spring ertusse!

Dis wel beter trouwens zo!! een niet verneukte line-up (ow ja)
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Rudy
De lineup van TE is:

scott bond
judge jules
mario piu
cross
klubbheads
johan Gielen
dumonde (niet gehoord, maar werd door iemand anders op het ta forum gezegd)


Redelijk chille lineup! Tenminste niet zo commercieel! EN GEEN JEAN!!!!! WOOHOO!!!!


ehm...dumonde?? Dus ze (JamX en De Leon) komen allebei?
Jukx
Mario Piu? geinug! ik wist nieteens dat die draaide joh! ben wel benieuwd wat die draait... rest van de line-up vinnik nie veel bijzonders eigenlijk. het is wel weer een typische TE line-up.
En achja, Jean of Klubbheads... what's the difference!
M5
mario mario mario!!!
DJ_Massive
yoowww cheers

relexte line-up

flexx als dumonde ook komt
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
mario mario mario!!!


luigi luigi luigi

okay nu stop ik met onzinnge replys posten en ga ik douchen want ik ben al te laat ole ole!

michiel
dumonde komt zeker niet

rud: die zei ik toch niet?

later

michiel
Evil_E
Klopt het dat de toegangsleeftijd 18 jaar is of hoe zit dat, las ik op trance-energy.nl
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement