|
Post your Bedroom DJ Equipment pics
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Thread zegt het helemaal, wil wel eens zien wat jullie hebben.
(En ik kon eindelijk foto's pakken van de mijne :)
Vergeten te poetsen voor ik de foto's nam btw :)
*Bling bling*
Zozo, BLING again :)

Niets speciaals, gewoon cd speler
Die bak moet vol, ASAP ! + mijn tripmuur, het behangpapier maakt u duizelig in 5 seconden!

Box (andere ligt onder te tafel)+ bureau (not that it matters) en legale cd's ja ! :p
Voila
Pats away !
En als deze thread er al was, spijtig ! |
|
|
| Zehra |
Ziet er echt nice uit pool! nu nog een setje van jezelf posten ;) leuke thread btw... jammer genoeg kan ik mijn equipment hier nie posten want kheb er nog geen :(:(:(
| quote: | Originally posted by pooley

Niets speciaals, gewoon cd speler
|
:whip: die markus cd MOEST zeker op de foto!!! :p:( |
|
|
| Tiger777 |
zijn da 6000's ? goei machientjes :)
Vandenavond zal ik nen oudere foto posten... moet der dringend ne nieuwe nemen... |
|
|
| Meltoz |
Fijne installatie Pooley, echt chic :eyespop:
Seg ma van da poetsen is toch ni veel van aan denk ik se, zie die turntables ne keer blinken man ;) :p Zijn wel perfect af met die concordenaaldjes der op, klasse!!! Dikke lere zetel op die kamer, kun de is lekker in doorhangen peins'k :D Zit toch aardig wa in U bakske en e héél lekkere plaat op kop: :eyes: Perry O'Neil - Kubik :eyes:
Zitte we hier me ne "Wodka" liefhebber op't forum? ;) :p |
|
|
| pooley |
Héhé, yea toch wel. Probeer alle soorten flessen leeg te krijgen maar smirnoff blijft men favo :)
Kzal den box is wa draaien en de rest tonen :p
oh my, vuilen alcolo ! :p Tiger, ni teveel kwijlen he op die flessen |
|
|
| Kaidreas |
maak er maar 2wodka liefhebbers van. :D, ik zal ooit ook eens men pics posten, als ik een degelijke digitale camera heb, nog voor AIB natuurlich :D
anyways, looking good jos, maar nog wat weinig vinyl.. alle nie dat ik er zoveel meer heb ze. :D |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Héhé, yea toch wel. Probeer alle soorten flessen leeg te krijgen maar smirnoff blijft men favo :)
Kzal den box is wa draaien en de rest tonen :p
oh my, vuilen alcolo ! :p Tiger, ni teveel kwijlen he op die flessen |
mijn vraag was dus gericht naar de platenspelers... zijn dat reloop RP6000's of andere? Wat denken jullie wel van mij... ik kwijlen op wodkaflessen... wa denkt ge wel van mij? :p
oh ja... mijn enege foto van 4 maand terug.
Aangevuld met: Een CDJ20
en noges een 100W versterker
en een deftige tafel waar alles naasteen kan staan :haha:
en nog een concordenaald.
en nog coole blauwe leds overal :)
Als ik noges tijd vind eens een nieuwe foto maken... |
|
|
| emma |
hier is mijn set upje :D
ben het nog volop aan het leren...
en voorlopig heb ik geen versterker en boxen, alles is aangesloten op mijn klein mini keten (is voorlopig luid genoeg vr de buren)
wel beetje rommelig :rolleyes:
emma in the mix lol |
|
|
| Freezel |
Emma in de mix voor ASOT XXL en DanceValley ;) Nice setup als beginner. Als het hard genoeg is voor de buren, houden zo :D
Morgen zal ik ff foto's plaatsen, als ik opgeruimd heb ;) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by emma
emma in the mix lol |
whiiiiiiiiiiiiiiiiiii coole foto's van mijn emma'keeeee... you rule girl! ziet er allemaal heel netjes uit. :)
/me wants that too! :p |
|
|
| pooley |
Sweet pics indeed maar ni zo *BLING BLING* als bij mij :)
Ti inderdaad we lvetjes voor een beginner gelijk ik.
EN die mooie koptelefoon :)
Go girls, zehra kopen ! |
|
|
| FredNova |
| knap materiaal ;) |
|
|
|
|