return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Global Gathering 2004 (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
OMFG VILKEN LINA! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Amnezia
quote:
Originally posted by Vizay
om ni ska över till england så flyg ryanair...blir nog billigast och skönast :)


e frågan om det blir billigast å enklast...me tanke på att stansted airport ligger flera mil utanför London och det kostar ca 300 pix å ta sig in till stan...sen ska du till upon avon som ligger mellan London å Birmingham lr hur det va...gick iaf tåg för runt 200 lr nått...minns inte exakt men höll på å planera seriöst för förra året å märkte att det inte direkt bara var å ta flyget...=):(
sipowitz
Jag kollade lite priser snabbt på att hyra en bil på stanstedt, ca 1000kr för ett dygn utan några extraerjudanden.

Jag brukar kunna vara bra på att pressa såna priser så kan bergis få ner det ett par hundra.

Så ca 150kr per person om man är 5 man... kan ju vara vettigt.


Men ifall vi skulle börja planera något sånt här så måste det vara folk som inte hoppar av...
Sorrow
Holy .. :eyes:
Versace
påminner om creamfields...

snart kommer alla line-ups för de stora festivalerna att dyka upp...drömma bort sig gäller för i år...
Amnezia
quote:
Originally posted by sipowitz
Jag kollade lite priser snabbt på att hyra en bil på stanstedt, ca 1000kr för ett dygn utan några extraerjudanden.

Jag brukar kunna vara bra på att pressa såna priser så kan bergis få ner det ett par hundra.

Så ca 150kr per person om man är 5 man... kan ju vara vettigt.


Men ifall vi skulle börja planera något sånt här så måste det vara folk som inte hoppar av...


bil kan va ett bra alternativ...tror det inte ska vara så långt till festivalplatsen...london - birmingham e ju inte såå långt iaf..:)

e intresserad men kan inte säga nått än...vore kul å komma iväg..3e gången gillt;) :cool:
Laszlo
I just went creemy in my pants.

SATAN I GATAN VILKEN JÄVLA LINA :eyes: :crazy: :eyespop: :eyes: :crazy: :eyespop:

Någon som är intresserad av att köpa fem Dance Valley biljetter? ;)
Xplorer76
Har varit på ett par såna events i England...
Ni som inte har varit...
Åk för i helvete snart kan det vara för sent!!
AC.
Nästan förmycket av det goda. Fatta vilken ångest när man blir tvungen at välja bort ett drömnamn!
Lätt den grymmaste line-up jag sett i år!
bAbYfuNk
this is lookin gd:) went on Gatecrasher SSS 02..was soo great, the lineup were similar with this one..the crowd n everythin were just perfect...totally wicked party:cool: :crazy:
think im gonna be headin 2 this one instead of Loveparade...but dunno yet 4 sho...aww tricky:eyespop: :rolleyes:

btw..cant find any info about LP?? :eek: does ne1 know anythin about it or is it 2 early 2 say???:rolleyes:

St_Andrew
aww, fick gkgg ryck, VILL DIIIIT!!!!
mjz
bussen till london från stanstead kostar en bit under 200, och visserligen är sen englands tågsystem både dåligt och dyrt men visst blir det billigare att flyga ryan air...

kan säga redan nu att om det blir en sweta bil från stanstead så sitter jag i den... :)

måste man beställa biljett typ nu om man ska få nån? funderade på att åka till gg förra året men tänkte inte på hur länge biljetterna räckte då...


när det gäller loveparade har jag fortfarande inte hört nåt, står fortfarande att det är inställt på deras sida... :/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement