return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Global Gathering 2004 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fan !!! Jag är fattigare än fattigast... kommer fan inte ha råd med detta :(

Vill jue !
ScuL
jag e troligtvis i sverige mellan slutet av juli och början av augusti så det här kommer inte att funka ändå
mjz
hmm... nån som vet när man måste bestämma sig och beställa biljett ungefär? när brukar dom ta slut?

totalkört med pengar för tillfället, men nästa lönedag är man ju kung igen... :)
AC.
Var är alla mina pengar??? :(

Ingen som vill bidra till Rädda-AC-Fonden? :D
Kamelen
jag räknade lite på det idag och frågade polare som bokat o så.. resor kommer gå runt 800kr allt som allt.. så jag la på 200kr för säkerhetsskull.. 1000 ticket för 650.. rum 200kr/natt mat 200kr/dag

så jag räknar på att det kommer kosta mig ca 3000kr plus 4-5K =).. måste handla skivor och kläder/skor när jag ändå är där..
Vizay
efter att själv suttit å räknat så e jag förundrad till hur du har fått ner resekostnaden till 1000 spänn, det går bara inte :p

iofs har jag räknat med tågresa å du kanske räknat med nån buss, lägg gärna fram planerade resvägen :)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
efter att själv suttit å räknat så e jag förundrad till hur du har fått ner resekostnaden till 1000 spänn, det går bara inte :p

iofs har jag räknat med tågresa å du kanske räknat med nån buss, lägg gärna fram planerade resvägen :)


1000kr :eyes: :eyes: :eyes: jag är GANSKA på :D:D:D
Vizay
quote:
Originally posted by St_Andrew
1000kr :eyes: :eyes: :eyes: jag är GANSKA på :D:D:D


de där e tur, sen ska du hem också :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Vizay
de där e tur, sen ska du hem också :p


hem och hem, det är ett senare problem :p

suck då vill ju diiiit... vore grymmt om du kunde ge nått sorts totalpris :)
Vizay
jag kommer med totalpris men jag väntar på några svar som jag inte fått ännu, som det ser ut nu lutar priset för resan åt ca. 1500 ToR :)

går väl på 2500-3000 totalt (mer ska verkligen inte behövas om man inte ska shoppa en massa)

ScuL
jag har hittat en bussresa från Amsterdam/Utrecht till festivalen inklusive biljetter, 135 euro :p

värt att överväga om jag ska inte resa till utlandet
MojjMojj
Hoppas det fixas snart, så man inte missar biljetterna eller att man slösar bort pengar medan man väntar på uppgifter. :P
Cyberdog huvdkontoret ligger väll i london, om folk har tid så kan man ju dra omkring ock kolla affärer som vi gjorde i Amsterdam :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement