|
Global Gathering 2004 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fan !!! Jag är fattigare än fattigast... kommer fan inte ha råd med detta :(
Vill jue ! |
|
|
| ScuL |
| jag e troligtvis i sverige mellan slutet av juli och början av augusti så det här kommer inte att funka ändå |
|
|
| mjz |
hmm... nån som vet när man måste bestämma sig och beställa biljett ungefär? när brukar dom ta slut?
totalkört med pengar för tillfället, men nästa lönedag är man ju kung igen... :) |
|
|
| AC. |
Var är alla mina pengar??? :(
Ingen som vill bidra till Rädda-AC-Fonden? :D |
|
|
| Kamelen |
jag räknade lite på det idag och frågade polare som bokat o så.. resor kommer gå runt 800kr allt som allt.. så jag la på 200kr för säkerhetsskull.. 1000 ticket för 650.. rum 200kr/natt mat 200kr/dag
så jag räknar på att det kommer kosta mig ca 3000kr plus 4-5K =).. måste handla skivor och kläder/skor när jag ändå är där.. |
|
|
| Vizay |
efter att själv suttit å räknat så e jag förundrad till hur du har fått ner resekostnaden till 1000 spänn, det går bara inte :p
iofs har jag räknat med tågresa å du kanske räknat med nån buss, lägg gärna fram planerade resvägen :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
efter att själv suttit å räknat så e jag förundrad till hur du har fått ner resekostnaden till 1000 spänn, det går bara inte :p
iofs har jag räknat med tågresa å du kanske räknat med nån buss, lägg gärna fram planerade resvägen :) |
1000kr :eyes: :eyes: :eyes: jag är GANSKA på :D:D:D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
1000kr :eyes: :eyes: :eyes: jag är GANSKA på :D:D:D |
de där e tur, sen ska du hem också :p |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Vizay
de där e tur, sen ska du hem också :p |
hem och hem, det är ett senare problem :p
suck då vill ju diiiit... vore grymmt om du kunde ge nått sorts totalpris :) |
|
|
| Vizay |
jag kommer med totalpris men jag väntar på några svar som jag inte fått ännu, som det ser ut nu lutar priset för resan åt ca. 1500 ToR :)
går väl på 2500-3000 totalt (mer ska verkligen inte behövas om man inte ska shoppa en massa) |
|
|
| ScuL |
jag har hittat en bussresa från Amsterdam/Utrecht till festivalen inklusive biljetter, 135 euro :p
värt att överväga om jag ska inte resa till utlandet |
|
|
| MojjMojj |
Hoppas det fixas snart, så man inte missar biljetterna eller att man slösar bort pengar medan man väntar på uppgifter. :P
Cyberdog huvdkontoret ligger väll i london, om folk har tid så kan man ju dra omkring ock kolla affärer som vi gjorde i Amsterdam :D |
|
|
|
|