|
Global Gathering 2004 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| bAbYfuNk |
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)
whoz up 4 a meetup???:D :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)
whoz up 4 a meetup???:D :cool: |
Of course we gotta have a meetup... I just hope I can get the money to get my butt over there :( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by bAbYfuNk
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)
whoz up 4 a meetup???:D :cool: |
yeah i'm all for it too, if i get the money for it :) |
|
|
| bAbYfuNk |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Of course we gotta have a meetup... I just hope I can get the money to get my butt over there :( |
hey mate;)...long time no see...watcha been up 2??
yah I hope u'll make it:)would be kewl 2 meet u guys:cool: Im gettin soo pumped alrdy 4 this one..its gonna be a blast:wtf: :D :toocool: |
|
|
| Try |
ååå såååå suuugen
Pengar räcker dock inte till båden Sensation Black och detta :( |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Try
ååå såååå suuugen
Pengar räcker dock inte till båden Sensation Black och detta :( |
skippa sensation black då... ;) |
|
|
| mjz |
| quote: |
You have booked 1 standard tickets for GLOBAL GATHERING at Long Marston Airfield in Stratford Upon Avon on SAT, 31/07/2004 at 16:00
Your card has been charged £56.20
Please note - this will appear on your statement as EVENT TICKETS
|
sådär, keine återvändo... :) |
|
|
| MojjMojj |
| quote: | Originally posted by mjz
sådär, keine återvändo... :) |
Trevligt värre :D
Får hoppas Vizay får tummen ur röven så vi kan dra också :D |
|
|
| mjz |
weeeeeeeeeeee! sitter just nu på ett vandrarhem i london och väntar på att frukosten ska börja servras... om sisodär 10 timmar eller nåt så smäller det! måste ladda ordentligt med vätska och sånt där man äter, både nu och nån timme före liftoff.
så, blev det några fler swetas här eller får jag nöja mig med uktas? :)
engelska tangentbord behöver åäö som alla andra förresten, räcker det inte med att dom kör på fel sida av vägen för att känna sig speciella? svenska är ett världsspråk, bara att acceptera.... ;) |
|
|
| Vizay |
tjae jag har väl ca. 900:- kvar på kontot just nu så det sket sig fatalt för mig :(:(:(
försökte in i det sista få fram stålarna men de gick bara inte, får bli nästa år istället |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nån som vet vart man kan lyssna på detta via webradio ? |
|
|
|
|