return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Global Gathering 2004 (pg. 5)
View this Thread in Original format
bAbYfuNk
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)

whoz up 4 a meetup???:D :cool:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)

whoz up 4 a meetup???:D :cool:


Of course we gotta have a meetup... I just hope I can get the money to get my butt over there :(
St_Andrew
quote:
Originally posted by bAbYfuNk
Im hittin up on this before I head back 2 the states...:) :)

whoz up 4 a meetup???:D :cool:


yeah i'm all for it too, if i get the money for it :)
bAbYfuNk
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Of course we gotta have a meetup... I just hope I can get the money to get my butt over there :(


hey mate;)...long time no see...watcha been up 2??
yah I hope u'll make it:)would be kewl 2 meet u guys:cool: Im gettin soo pumped alrdy 4 this one..its gonna be a blast:wtf: :D :toocool:
Try
ååå såååå suuugen

Pengar räcker dock inte till båden Sensation Black och detta :(
mjz
quote:
Originally posted by Try
ååå såååå suuugen

Pengar räcker dock inte till båden Sensation Black och detta :(


skippa sensation black då... ;)
mjz
quote:

You have booked 1 standard tickets for GLOBAL GATHERING at Long Marston Airfield in Stratford Upon Avon on SAT, 31/07/2004 at 16:00

Your card has been charged £56.20
Please note - this will appear on your statement as EVENT TICKETS


sådär, keine återvändo... :)
MojjMojj
quote:
Originally posted by mjz
sådär, keine återvändo... :)


Trevligt värre :D

Får hoppas Vizay får tummen ur röven så vi kan dra också :D
mjz
weeeeeeeeeeee! sitter just nu på ett vandrarhem i london och väntar på att frukosten ska börja servras... om sisodär 10 timmar eller nåt så smäller det! måste ladda ordentligt med vätska och sånt där man äter, både nu och nån timme före liftoff.

så, blev det några fler swetas här eller får jag nöja mig med uktas? :)

engelska tangentbord behöver åäö som alla andra förresten, räcker det inte med att dom kör på fel sida av vägen för att känna sig speciella? svenska är ett världsspråk, bara att acceptera.... ;)
Vizay
tjae jag har väl ca. 900:- kvar på kontot just nu så det sket sig fatalt för mig :(:(:(

försökte in i det sista få fram stålarna men de gick bara inte, får bli nästa år istället

SteveTranz4ever
Nån som vet vart man kan lyssna på detta via webradio ?
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nån som vet vart man kan lyssna på detta via webradio ?


http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=198758
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement