return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Global Gathering 2004 (pg. 3)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by mjz
när det gäller loveparade har jag fortfarande inte hört nåt, står fortfarande att det är inställt på deras sida... :/

det e för att det är inställt iår ;)
mjz
quote:
Originally posted by dbl
det e för att det är inställt iår ;)

hehe, jo men sist jag hörde nåt verkade det som det kanske skulle bli av iaf... men det var ju ett tag sen...
ScuL
du borde läsa tråden här på TA. det står en hel del förklarat i det
mjz
*bump* :)

så, vem ska dit?
St_Andrew
me really wants too :) ska ser över min ekonomi + se vad det kostar + se om jag får med mig nån :)
Vizay
ge mig en dag till så har jag kollat ut exakta resvägen å kostnaden för det, håll ut bara :)
mjz
satt och höll muspekaren över beställ biljett knappen igår... tror fan det får bli en resa till england runt 31 juli i år...
MojjMojj
*slår vizay i huvudet med ett gosedjur*
Vi ska röjja på GKGG!! :D :D

om vi har ekonomin :P
Vizay
quote:
Originally posted by MojjMojj
*slår vizay i huvudet med ett gosedjur*
Vi ska röjja på GKGG!! :D :D

om vi har ekonomin :P

det kan du fethaja mannen, jag försöker spara så mycke jag bara kan :D

*kastar tillbaka goesdjuret i näsan på mojjmojj* :D
St_Andrew
enligt uppgift är även tiesto confirmed för gkgg nu, omfg nu fattas typ ingen :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

MojjMojj
quote:
Originally posted by St_Andrew
enligt uppgift är även tiesto confirmed för gkgg nu, omfg nu fattas typ ingen :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Hahaha! Fy fan vad skönt, här har man gått omkring och sagt att gkgg har nästan alla stora trance Dj's det här året, utom Tiesto :P
Det är ju en kille man måste se ngn gång i sitt liv :toothless :D
Andreas.H
quote:
Originally posted by St_Andrew

Å ändå är inte linan riktigt klar. Kommer fler överaskningar ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement