|
Global Gathering 2004 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| Nån mer än jag som lyssnar? :) |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Nån mer än jag som lyssnar? :) |
kom nyss in på den sämsta streamen. 24kbps. men men bättre än inget.
Har dock ingen aning vem som lirar nu. lite house aktigt sådär
Edit Roger Sanchez är just nu |
|
|
| jeremy1984 |
Har inte hört nån annan idag men...
OMG vad Armin dödar! :eyespop: :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| hustler |
Jag lyssnade ingenting, vem var bäst?
Tiesto skulle tydligen ha spelat riktigt bra?
Någon som redan har fixat seten? |
|
|
| mjz |
MIKE och ferry var dom två som var bäst, j00f gjorde väl bra ifrån sig, fast inte var det i klass med hans 2002 set... oakie och fergie är dom som gjorde sämst ifrån sig av dom jag såg...
knullade galaxy till det här som vanligt? nån som har schemat på vad dom sände, är lite tunnt när jag lear efter rippar från gg... :(
var en helt underbar upplevelse iaf, träffade näsan inga v dom jag hde planert att träffa efterom min mobil dog, men jag sprang på en massa annat trevligt folk istället... hittade en del folk från tc genom den patenterade "leta efter öronproppar metoden", annars var det en hel del italienare där, fick kela med en (italienska) för att hålla värmen på natten, för kallt blev det...
när man väl kom in vid halv fem, fem, så blev det en runda och spana in alla tält, gk tältet var avspärrat så vi höll till i polysexual tältet ett tag, riktigt bra drag där inne, alla engelsmän verkar digga hardhouse eller vad det nu är, allting är väl ett snäpp upp från uk garage antar jag... :)
ingenting i världen hade kunnat fått mig att missa j00f iaf, så 5-10 minuter innan shan var klar i polysexual blev det en tur till gk tältet som nu var ungefär halvfullt... j00f började spela och stämningen blev genast mycket bättre, folk började dansa och när mike sen körde igång blev det knappast sämre...
gariel & dresden var överraskande upbeat, sen var dt fullt ös ända till pvd drog ner tempot, men ferry hade inga problem med att få igång publiken igen som tur var, fan vilket underbart set...
Armin gjorde en fantastisk insats som vanligt, bootlegen på yet another day/suburban train är ju bara klockren...
äh, orkar inte skriva mer, var helt säker på att jag redan skrivit nåt här men tydligen inte... |
|
|
| St_Andrew |
låter underbart :D
pics? :D |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
låter underbart :D
pics? :D |
lägger upp det lilla jag har på steves ftp... :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mjz
lägger upp det lilla jag har på steves ftp... :) |
Såg det just, jag zippade dom, ska ta en titt nu.
Om nån råkar ha liveseten så får den gärna uppa dom... hittar dom inte på DC++ :wtf: |
|
|
| RebeL9 |
Hoppas nån spelade in J00fs set. Hans set från de 2 senaste GGG har utklassat samtliga andra DJs spelningar :-)
ser fram emot detta.
Lyssnade på Oakie och Armins sets på Galaxy. Det var snarkvarning på båda. Armin körde på i sin vanliga ASOTstil medan Oakenfold hade ett udda låtval. Och det förblir ett mysterium hur en DJ som Oakie som djat i säkert minst 20 år fortfarande inte kan taktmixa |
|
|
| Kongo_kim |
Galaxy sände Sanchez , Oakie och Armin
sen tog dom ett break på några timmar för sen lira Lisa Lashes och tidy boys tror jag. |
|
|
| jeremy1984 |
Lägger upp Armin's och Oakie's på äääääfftääääpääään...
EDIT: Done! |
|
|
| mjz |
förresten, eftersom det var snack om pris i början av tråden satt jag och räkna på vad det kosta... allting är tur o retur...
flyg: 600
tåg england: 500
biljett gg: 600 eller nåt va?
det är väl dom viktiga kostnaderna, sen la jag även pengar på:
tåg sverige: 900
vandrarhem, london: 250
det går även bussar från stratford till long marston airfield speciellt för gg som kostar 2 pund, men jag gick dit och liftade tillbaks så jag spara säkert 60 spänn där... :p
lägg på en 400 spänn för sånt jag köpte inne på området, vatten, mat och nån smirnoff ice så är det klart sen...
600
500
600
900
250
400
---
3250
allt som allt, men resan inom sverige blev dyrare än nödvändigt eftersom jag var och lämnade min hund hos morsan i skåne, hade jag åkt buss till skavsta istället kunde man dragit av nästan 1000 spänn ju... |
|
|
|
|