return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
חולצות לפורום (pg. 10)
View this Thread in Original format
Segev
חבל...
Rising
נו זה היה ברור...
בגלל זה אני הלכתי כבר ועשיתי תהדפסה הזאת.























סתם :rolleyes:
HyPeRSoNiC
הגיעו לא מזמן לחנות חולצות טי שירט צמודות חלקות....... עם הכתובית "לי קופר ג'ינס" באנגלית על כתף שמאל

יפות יפות

יש אותן גם באדום, כחול, ירוק, ואם אני לא טועה - גם לבן

אבל עולות 90 שקל.......

מישהו עשה משהו שיקדם את החרא הזה??????
Shahar
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו עשה משהו שיקדם את החרא הזה??????


כרגיל לא

וראסמי צדקו הטרד נעלם
oDrori
וואלה נעלמתי קצת אז אני אתעניין... הוחלט כבר מה רשום\ מצויר שם? אחרי שיוחלט יהיה אשפר להריץ ת'קקי הזה...
אני מצדי קונה חולצה יפה של אורן בתשעים ומוסיף לזה גם עוד 60 להדפסה אנירוצה חולצת איכות :)
ronsh
אתם לא מבינים שלי קופר קונים את החולצות האלה ב20 שקל גג..
אז אם מישהו עובד בלי קופר
צריך לברר איך להגיע ליבואן או ליצרן של החולצות
לחנות המפעל או משהו..
ואז זה יהיה בן זונה
nesher
עשינו את זה כבר בשביל הצבא
זה ממש ממש לא בעיה
הגלופה עלתה נראה לי 80
גג מאה שקל
וכל חולצה סביבות ה20 לחולצה רגילה ויש כל מיני סוגים של חולצות שקצת יותר יקרות
לא משהו רציני
אחרי שיש גלופה לא בעיה לעשות מליארד כאלה
קיצר
אני יכול בכיף לקדם לכם עניינים אם אני יקבל לפחות 10-15 מתעיינים שבטוח קונים
DjChook
רותם מה אתה משחק אותה כאילו יהיה לך זמן :)

אני אקנה...
ronsh
אז בוא נתחיל לעשות רשימה של מעוניינים..ותתחילו להריץ תנושא..

אני מעוניין ביותר..
למרות שאני רוב הזמן יהיה בצבא
מי שרוצה יוכל למצוא אותי בפלאפון
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
כרגיל לא

וראסמי צדקו הטרד נעלם


שמע אחי יש פה הרבה אנשים בצבא..
אתה לא יכול לבקש מהם לעשות כאלה דברים

בכל אופן אני מעונין

markfeldman
me 2
YoraY
חופשי גם אני...
בכבוד..:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 
Privacy Statement