|
חולצות לפורום (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
נו זה היה ברור...
בגלל זה אני הלכתי כבר ועשיתי תהדפסה הזאת.
סתם :rolleyes: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הגיעו לא מזמן לחנות חולצות טי שירט צמודות חלקות....... עם הכתובית "לי קופר ג'ינס" באנגלית על כתף שמאל
יפות יפות
יש אותן גם באדום, כחול, ירוק, ואם אני לא טועה - גם לבן
אבל עולות 90 שקל.......
מישהו עשה משהו שיקדם את החרא הזה?????? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
מישהו עשה משהו שיקדם את החרא הזה?????? |
כרגיל לא
וראסמי צדקו הטרד נעלם |
|
|
| oDrori |
וואלה נעלמתי קצת אז אני אתעניין... הוחלט כבר מה רשום\ מצויר שם? אחרי שיוחלט יהיה אשפר להריץ ת'קקי הזה...
אני מצדי קונה חולצה יפה של אורן בתשעים ומוסיף לזה גם עוד 60 להדפסה אנירוצה חולצת איכות :) |
|
|
| ronsh |
אתם לא מבינים שלי קופר קונים את החולצות האלה ב20 שקל גג..
אז אם מישהו עובד בלי קופר
צריך לברר איך להגיע ליבואן או ליצרן של החולצות
לחנות המפעל או משהו..
ואז זה יהיה בן זונה |
|
|
| nesher |
עשינו את זה כבר בשביל הצבא
זה ממש ממש לא בעיה
הגלופה עלתה נראה לי 80
גג מאה שקל
וכל חולצה סביבות ה20 לחולצה רגילה ויש כל מיני סוגים של חולצות שקצת יותר יקרות
לא משהו רציני
אחרי שיש גלופה לא בעיה לעשות מליארד כאלה
קיצר
אני יכול בכיף לקדם לכם עניינים אם אני יקבל לפחות 10-15 מתעיינים שבטוח קונים |
|
|
| DjChook |
רותם מה אתה משחק אותה כאילו יהיה לך זמן :)
אני אקנה... |
|
|
| ronsh |
אז בוא נתחיל לעשות רשימה של מעוניינים..ותתחילו להריץ תנושא..
אני מעוניין ביותר..
למרות שאני רוב הזמן יהיה בצבא
מי שרוצה יוכל למצוא אותי בפלאפון |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Shahar
כרגיל לא
וראסמי צדקו הטרד נעלם |
שמע אחי יש פה הרבה אנשים בצבא..
אתה לא יכול לבקש מהם לעשות כאלה דברים
בכל אופן אני מעונין |
|
|
| YoraY |
חופשי גם אני...
בכבוד..:) |
|
|
|
|