return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
חולצות לפורום (pg. 6)
View this Thread in Original format
NyKoN
אויש אתם עם השטויות שלכם
גם שנה שעברה מישהו העלה את הרעיון וכולם אמרו כן ולא וקפוצ'ונים וחולצות ארוכות וחולצות בטן והציעו מיליון עיצובים

חבל על הזמן כי בחיים לא תגיעו להסכמה

אבל בכל זאת ההצעה שלי זה לשים את הסמל של ILTA
על השד השמאלי :gsmile:
מאחורה למעלה כזה (כמו קנולא) לכתוב www.TranceAddict.com
ועל השרוול הימני את הסמל הלבן המגניב הזה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NyKoN
אויש אתם עם השטויות שלכם
גם שנה שעברה מישהו העלה את הרעיון וכולם אמרו כן ולא וקפוצ'ונים וחולצות ארוכות וחולצות בטן והציעו מיליון עיצובים

חבל על הזמן כי בחיים לא תגיעו להסכמה

אבל בכל זאת ההצעה שלי זה לשים את הסמל של ILTA
על השד השמאלי :gsmile:
מאחורה למעלה כזה (כמו קנולא) לכתוב www.TranceAddict.com
ועל השרוול הימני את הסמל הלבן המגניב הזה


בקשר לעיצוב שהצעת, נשמע בן זונה של דבר........
אני מציע לקחת את זה כאפשרות

ובקשר למה שהיה שנה שעברה.......... זה היה באמת דפוק
כי זה התחיל מחולצה, ואז מישהו הציע שנעשה גם חולצות ארוכות..... ואז מישהו אחר הציע קפוצ'ונים...... ואז אנשים הפסיקו לקחת את זה ברצינות והציעו סווטשרטים, גרביים, נעליים, מכנסיים, תחתונים, מעילים, כובעים, קעקועים, קונדומים, סטיקרים לרכב, מגיני מרפקים לרולר בליידס......... בקיצור, זה יצא מגדר של רעיון רציני וטוב, יצא לגמרי מפרופורציות, והפך לבדיחה אחת גדולה..........

הפעם זה רציני....... ובינתיים אנחנו מדברים על חולצה קצרה צמודה ליציאות ומועדונים.........

אולי כשתגיע עונה יותר קרה, או כשיימאס לנו מהעיצוב שעשינו, נתחיל לחשוב על דברים אחרים.......
KosmiK-G8
הגיע הזמן שנציג באמת עוד דעה
וזאת הדעה שלי
והיא הדעה הכי חשובה כאן

חברה
אני פתוח להכל
תעשו משאתם רוצים
אני יתן את חלקי לקופת הכסף
ומבחינתי לא משנה מה יהיה על החולצה
רק שהבד שלה יהיה נצמד
זה הכל
אני מוכן ללכת עם כל כיתוב שיהיה על החולצה ועם כל סמל
אז לכו על זה
ואני מקווה שעוד אנשים יצטרפו אלי בנטרליות הזאת
בסופו של דבר הנטרליות הזאת היא הסכמה מראש לכל הסכמה שתגיעו אליה
ואני מקווה שבאמת נגיע להסכמה הזאת כמה שיותר מהר

[EDIT]

יודעים מה בכל זאת הצעה אחת
ולא נראה לי שתהיה התנגדות
מאחר ואורן הוכתר כמעצב החתימות הרשמית של כל הקבועים של הפורום
אולי הוא יעצב מן חתימה של הפורום..?
מעניין מה דעתכם בנושא...
אני בטוח שאורן יסכים..
:)
אלא אם כבר נמאס לא ליצור חתימות...
AnthemFreak
טוב בהתחלה חשבתי שזה ממש רעיון מטומטמם... בל עכשיו זה יכול להיות נחמד!!
לדעתי אבל לא צריך לשים תכתובת של האתר!! זה יהיה סתם דפוק
לכתוב או תאיי אל טי איי או משו כזה וזה מספיק.. זה יהיה יפההה
לרשום כתובת אינטרנט יהיה די פטתי
Rising
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
הגיע הזמן שנציג באמת עוד דעה
וזאת הדעה שלי
והיא הדעה הכי חשובה כאן

חברה
אני פתוח להכל
תעשו משאתם רוצים
אני יתן את חלקי לקופת הכסף
ומבחינתי לא משנה מה יהיה על החולצה
רק שהבד שלה יהיה נצמד
זה הכל
אני מוכן ללכת עם כל כיתוב שיהיה על החולצה ועם כל סמל
אז לכו על זה
ואני מקווה שעוד אנשים יצטרפו אלי בנטרליות הזאת
בסופו של דבר הנטרליות הזאת היא הסכמה מראש לכל הסכמה שתגיעו אליה
ואני מקווה שבאמת נגיע להסכמה הזאת כמה שיותר מהר

[EDIT]

יודעים מה בכל זאת הצעה אחת
ולא נראה לי שתהיה התנגדות
מאחר ואורן הוכתר כמעצב החתימות הרשמית של כל הקבועים של הפורום
אולי הוא יעצב מן חתימה של הפורום..?
מעניין מה דעתכם בנושא...
אני בטוח שאורן יסכים..
:)
אלא אם כבר נמאס לא ליצור חתימות...


אחי אני עשיתי את שתי התמונות האלה שרון פירסם...
Flotser
עוד לא יצא לי להגיב פה

אבל אני מת על הרעיון הזה!

חשוב הגזרה של החולצה, וגם שלא יצא חנוני כזה כמו החולצות האלה של האתרי אינטרנט :)
ronsh
חברים כבר פניתי לTNT
לגבי רכישת חולצות

בנתיים אין תשובה
אבל זה לא ימנע ממני להמשיך לחפש חולצות יפות

שכל אחד ינסה לחפש ליד הבית חנויות שמוכרות חולצות יפות
וכאלה..
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by ronsh
חברים כבר פניתי לTNT
לגבי רכישת חולצות

בנתיים אין תשובה
אבל זה לא ימנע ממני להמשיך לחפש חולצות יפות

שכל אחד ינסה לחפש ליד הבית חנויות שמוכרות חולצות יפות
וכאלה..


אני גר ברמלה...
אם יצא לכם לשמוע על שוק רמלה לוד
הכל שם בזול..
:)
תוצרת השטחים:)
HyPeRSoNiC
אני עובד ב"לי קופר"....... יש לי משמרת מחר.... אני אשאל את הבוס שלי :D
ronsh
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני עובד ב"לי קופר"....... יש לי משמרת מחר.... אני אשאל את הבוס שלי :D


זה יהיה גדול

KrazyDJs
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אני גר ברמלה...
אם יצא לכם לשמוע על שוק רמלה לוד
הכל שם בזול..
:)
תוצרת השטחים:)


ראסמי
חולצות לכל הפורום ב 150 שקל...
צמודות...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by KrazyDJs
ראסמי
חולצות לכל הפורום ב 150 שקל...
צמודות...



שחכת להוסיף.......... שמיוצרות ע"י איזו מזמרה מסריחה בעזה.....
ונהרסות טוטאלית אחרי 5 כביסות, אם לא פחות....... :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement