|
חולצות לפורום (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
אויש אתם עם השטויות שלכם
גם שנה שעברה מישהו העלה את הרעיון וכולם אמרו כן ולא וקפוצ'ונים וחולצות ארוכות וחולצות בטן והציעו מיליון עיצובים
חבל על הזמן כי בחיים לא תגיעו להסכמה
אבל בכל זאת ההצעה שלי זה לשים את הסמל של ILTA
על השד השמאלי :gsmile:
מאחורה למעלה כזה (כמו קנולא) לכתוב www.TranceAddict.com
ועל השרוול הימני את הסמל הלבן המגניב הזה  |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אויש אתם עם השטויות שלכם
גם שנה שעברה מישהו העלה את הרעיון וכולם אמרו כן ולא וקפוצ'ונים וחולצות ארוכות וחולצות בטן והציעו מיליון עיצובים
חבל על הזמן כי בחיים לא תגיעו להסכמה
אבל בכל זאת ההצעה שלי זה לשים את הסמל של ILTA
על השד השמאלי :gsmile:
מאחורה למעלה כזה (כמו קנולא) לכתוב www.TranceAddict.com
ועל השרוול הימני את הסמל הלבן המגניב הזה |
בקשר לעיצוב שהצעת, נשמע בן זונה של דבר........
אני מציע לקחת את זה כאפשרות
ובקשר למה שהיה שנה שעברה.......... זה היה באמת דפוק
כי זה התחיל מחולצה, ואז מישהו הציע שנעשה גם חולצות ארוכות..... ואז מישהו אחר הציע קפוצ'ונים...... ואז אנשים הפסיקו לקחת את זה ברצינות והציעו סווטשרטים, גרביים, נעליים, מכנסיים, תחתונים, מעילים, כובעים, קעקועים, קונדומים, סטיקרים לרכב, מגיני מרפקים לרולר בליידס......... בקיצור, זה יצא מגדר של רעיון רציני וטוב, יצא לגמרי מפרופורציות, והפך לבדיחה אחת גדולה..........
הפעם זה רציני....... ובינתיים אנחנו מדברים על חולצה קצרה צמודה ליציאות ומועדונים.........
אולי כשתגיע עונה יותר קרה, או כשיימאס לנו מהעיצוב שעשינו, נתחיל לחשוב על דברים אחרים....... |
|
|
| KosmiK-G8 |
הגיע הזמן שנציג באמת עוד דעה
וזאת הדעה שלי
והיא הדעה הכי חשובה כאן
חברה
אני פתוח להכל
תעשו משאתם רוצים
אני יתן את חלקי לקופת הכסף
ומבחינתי לא משנה מה יהיה על החולצה
רק שהבד שלה יהיה נצמד
זה הכל
אני מוכן ללכת עם כל כיתוב שיהיה על החולצה ועם כל סמל
אז לכו על זה
ואני מקווה שעוד אנשים יצטרפו אלי בנטרליות הזאת
בסופו של דבר הנטרליות הזאת היא הסכמה מראש לכל הסכמה שתגיעו אליה
ואני מקווה שבאמת נגיע להסכמה הזאת כמה שיותר מהר
[EDIT]
יודעים מה בכל זאת הצעה אחת
ולא נראה לי שתהיה התנגדות
מאחר ואורן הוכתר כמעצב החתימות הרשמית של כל הקבועים של הפורום
אולי הוא יעצב מן חתימה של הפורום..?
מעניין מה דעתכם בנושא...
אני בטוח שאורן יסכים..
:)
אלא אם כבר נמאס לא ליצור חתימות... |
|
|
| AnthemFreak |
טוב בהתחלה חשבתי שזה ממש רעיון מטומטמם... בל עכשיו זה יכול להיות נחמד!!
לדעתי אבל לא צריך לשים תכתובת של האתר!! זה יהיה סתם דפוק
לכתוב או תאיי אל טי איי או משו כזה וזה מספיק.. זה יהיה יפההה
לרשום כתובת אינטרנט יהיה די פטתי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
הגיע הזמן שנציג באמת עוד דעה
וזאת הדעה שלי
והיא הדעה הכי חשובה כאן
חברה
אני פתוח להכל
תעשו משאתם רוצים
אני יתן את חלקי לקופת הכסף
ומבחינתי לא משנה מה יהיה על החולצה
רק שהבד שלה יהיה נצמד
זה הכל
אני מוכן ללכת עם כל כיתוב שיהיה על החולצה ועם כל סמל
אז לכו על זה
ואני מקווה שעוד אנשים יצטרפו אלי בנטרליות הזאת
בסופו של דבר הנטרליות הזאת היא הסכמה מראש לכל הסכמה שתגיעו אליה
ואני מקווה שבאמת נגיע להסכמה הזאת כמה שיותר מהר
[EDIT]
יודעים מה בכל זאת הצעה אחת
ולא נראה לי שתהיה התנגדות
מאחר ואורן הוכתר כמעצב החתימות הרשמית של כל הקבועים של הפורום
אולי הוא יעצב מן חתימה של הפורום..?
מעניין מה דעתכם בנושא...
אני בטוח שאורן יסכים..
:)
אלא אם כבר נמאס לא ליצור חתימות... |
אחי אני עשיתי את שתי התמונות האלה שרון פירסם... |
|
|
| Flotser |
עוד לא יצא לי להגיב פה
אבל אני מת על הרעיון הזה!
חשוב הגזרה של החולצה, וגם שלא יצא חנוני כזה כמו החולצות האלה של האתרי אינטרנט :) |
|
|
| ronsh |
חברים כבר פניתי לTNT
לגבי רכישת חולצות
בנתיים אין תשובה
אבל זה לא ימנע ממני להמשיך לחפש חולצות יפות
שכל אחד ינסה לחפש ליד הבית חנויות שמוכרות חולצות יפות
וכאלה.. |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by ronsh
חברים כבר פניתי לTNT
לגבי רכישת חולצות
בנתיים אין תשובה
אבל זה לא ימנע ממני להמשיך לחפש חולצות יפות
שכל אחד ינסה לחפש ליד הבית חנויות שמוכרות חולצות יפות
וכאלה.. |
אני גר ברמלה...
אם יצא לכם לשמוע על שוק רמלה לוד
הכל שם בזול..
:)
תוצרת השטחים:) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| אני עובד ב"לי קופר"....... יש לי משמרת מחר.... אני אשאל את הבוס שלי :D |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני עובד ב"לי קופר"....... יש לי משמרת מחר.... אני אשאל את הבוס שלי :D |
זה יהיה גדול |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אני גר ברמלה...
אם יצא לכם לשמוע על שוק רמלה לוד
הכל שם בזול..
:)
תוצרת השטחים:) |
ראסמי
חולצות לכל הפורום ב 150 שקל...
צמודות... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראסמי
חולצות לכל הפורום ב 150 שקל...
צמודות... |
שחכת להוסיף.......... שמיוצרות ע"י איזו מזמרה מסריחה בעזה.....
ונהרסות טוטאלית אחרי 5 כביסות, אם לא פחות....... :rolleyes: |
|
|
|
|