return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
חולצות לפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
Eitan E
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מה אתה חש זקן ? :tongue3
ראסמי נסחפתם

ורעיון ענק רון, הקטע עם השרוול וזה
אבל אתם רוצים חולצות ליציאה למועדונים וזה
לא חולצות של נהגי פורמולה :wtf:


ראסמי מרוב כלכך הרבה מדבקות לא יראו את החולצה

וחוץ מזה במחשבה שנייה אוליי עוד יתנו לנו כסף על פרסום וזה יכול לקזז את העלויות של החולצה
למרות שאני באמת חושב על זה לא בא לי פרסומת של במבה על החולצה
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אנשים אני מוכן לעשות כזה דבר רק אם החולצה נצמדת ולא בד שמזיעים איתו
אני שונא חולצות טישירט כאלה שלא נצמדות


חחחחח יא גנוב
לייקרה זה אחוש צמוד אבל שמזיעים איתו הוא הכי מסריח בארץ וזה חותך כזה

אבל עדיין אני רוצה רק צמוד

quote:
Originally posted by ronsh
אתם צריכים להבין דבר אחד
אפשר לקנות חולצות בנפרד...לא חייבים לקנות תחולצות בבית דפוס

אז אם מישהו מכיר מקום שיש בו חולצות צמודות יפות
ובמחיר ידידותי לכל כיס...אז שיציע..

אפשר לעשות הרבה דברים בשביל לעצב את זה כמו חולצות שאפשר גם לצאת איתן
כמו ליד הפטמה בצד ימין אפשר לשים לוגו חמוד כמו זה


ובצדדים בשרבול לשים

ואלה סתם רעיונות שעולים לי בשנייה שאני כותב את זה

מה שאני מנסה להגיד
הכל תלוי בנו...השמיים הם הגבול ... תתחילו לזרום עם זה


יש חולצות לייקרה צמודות בהנס\טיאנטי אפשר להדפיס עליהן?

ואליאור צודק ראסמי אם נלך עם זה ברחוב אנשים לא יבינו מה קשור מסחרי פתאום
צריך לכתוב רק משו על טראנס
תאמין לי שכל מי שאוהב סאמרג'ם יבין שזה לא הכוונה לזה

ובקשר לפרסום נראה רעיון בנזונה אבל מה הסיכוי שסוואמפר יסכים לתת כסף
oDrori
מה עם הסמל של
ILTA?
(הכחול הזה שמה שמופיע באוואטאר שלי)

ובתור סלוגן אם אנחנו רוצים לתת רמז לאנטי-מסחריות אז אפשר
"Know Whatcha Want"
"Dancing To Our Own Beat"
או משהו כזה

עוד אופציות

"We Have A Dream"

או לצחוק קצת על עצמנו

"Bad Habbits Die Hard"
"Boomtz Boomtz"
וכו'
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Shahar
ובקשר לפרסום נראה רעיון בנזונה אבל מה הסיכוי שסוואמפר יסכים לתת כסף



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כמו הסיכוי שהחמאס יציע לממן התנחלויות בשטחים
oDrori
כן אבל יש גם פירמות קצת יותר ריאליות שאולי כן יהיה שווה להם לפרסם על החולצות כמו פאנקי פיש, מוזיקה פלוס וכו'
הבעיה היא שבשביל לקבל מימון מכאלה מקומות נצטרך להדפיס מאות חולצות, מה שלא נראה לי ריאלי...
KrazyDJs
"הכיטוב ILTA"
או
"הכיטוב TranceAddict"

:tongue3
Segev
בונא תחשבו בשמנים שלא יכולים ללכת עם חולצות צמודות :D

דברו איתי שזה יה מוכן לי דוגרי לא אכפת מה תרשמו עם תהייה לנו חולצה אני קונה...
TTman
רעיון טוב

אני כבר מימשתי את זה

כשטיאסטו היה בניצנים, אז הלכתי לחנות הדפסים, באתי עם הדפס מוכן

והם הדביקו לי לחולצה

הנה תראו

FRONT


BACK
HyPeRSoNiC
אני אומר ככה:

ליד הפיטמה את הלטאה הזאת שבעמוד השער של האתר, או שפשוט יהיה כתוב
TranceAddict
או משהו כזה........

על השרוולים:
http://www.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=6466&dateline=1033915163


ועל הגב את כתובת האתר.......

או שיש עוד אפשרות..........
את הסמל הזה:
http://www.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=6466&dateline=1033915163

ליד הפטמה עו באמצע על החזה או משהו


על השרוולים את דגל ישראל או משהו בסגנון הזה

ועל הגב, שיהיה כתוב
TranceAddict
ומשפט מחץ, או רק משפט מחץ ולמטה את כתובת האתר.........

מה אתם אומרים??
taltul
quote:
צאו מהקטע שלכם עם הנגד מסחרי
אתם לא רוצים מסחרי אל תשמעו

ומישהו פה עוד אמר שצריך לעשות שינוי בסצינה...
למרות שאני יודע שזה לא ישנה שום דבר אבל עדיין...:)
quote:
ליאור אחי.. אתה עוד צעיר...אתה תבין אותנו שתיגדל

צודק אחי צודק:)
quote:
מה עם הסמל של
ILTA?
(הכחול הזה שמה שמופיע באוואטאר שלי)

אחי זה רעיון בן זונה...
אני זוכר אבל היה עוד למישהו סמל של "אילטה" נראה באווטאר של אריק אם אני לא טועה...
גם זה לוגו חמוד...

נ.ב:
"ILTA alliance"
"IsRaElI tRaNcE aDdIct"
"Dj is the best GOD"
"proud to be ILTA"
"ILTA comes from the heart"
"God blessed ILTA!"
"ILTA's new generation"
"born to be ILTA-member" or "born to be TA"
"doing well - doing ILTA"
"TranceAddict - I made my choice...and you?"
"Trance /or/ ILTA /or/ TranceAddict = its all about quality..."
"thank GOD its ILTA"
"welcome to the TA-Zone"
"TranceAddict species"
"immortaly addicted to Trance"
"let's do some Balagan":)
"Trance was - Trance is - Trance will be!"
"nobody listens to...MISHARI" :)

taltul
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אני אומר ככה:

ליד הפיטמה את הלטאה הזאת שבעמוד השער של האתר, או שפשוט יהיה כתוב
TranceAddict
או משהו כזה........

על השרוולים:
http://www.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=6466&dateline=1033915163


ועל הגב את כתובת האתר.......

או שיש עוד אפשרות..........
את הסמל הזה:
http://www.tranceaddict.com/forums/avatar.php?userid=6466&dateline=1033915163

ליד הפטמה עו באמצע על החזה או משהו


על השרוולים את דגל ישראל או משהו בסגנון הזה

ועל הגב, שיהיה כתוב
TranceAddict
ומשפט מחץ, או רק משפט מחץ ולמטה את כתובת האתר.........

מה אתם אומרים??

יווו..אחי נכון...איך לא חשבתי על האתר...רעיון נהדר...ככה באמת נוכל אולי לעניין אנשים ונרחיב את הקהילה...
כל הכבוד...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by taltul
ומישהו פה עוד אמר שצריך לעשות שינוי בסצינה...
למרות שאני יודע שזה לא ישנה שום דבר אבל עדיין...:)

צודק אחי צודק:)


ראסמי אתם מתחילים לחוש זקנים :\
צאו מזה..
:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement