return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
חולצות לפורום (pg. 4)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Origin
גבר ..זה לא היה מכוון אלך ...

מישהוא אמר שצריך להוסיף לחולצה את כל הניקים של הבחרי הפורום...

זה הכוונה של הפוסט של אילן...

צטער'
:)
Origin
quote:
Originally posted by TTman
רעיון טוב

אני כבר מימשתי את זה

כשטיאסטו היה בניצנים, אז הלכתי לחנות הדפסים, באתי עם הדפס מוכן

והם הדביקו לי לחולצה

הנה תראו

FRONT


BACK

זה ניראה לי הרעיון הכי הגיוני ....אחרי שנקבע את מה בידיק כולם רוצים(איזה תמונה ואיזה סיגנון)
כל אחד ילך מיוזמתו לחנות שעושה הדפסים כמו שטיטימאן עשה..וידפיס על חולצה שהוא אוהב מהסיגנון שהוא אוהב...(צמוד ..לא צמוד..) וזהוא:cool:
Segev
יאללה אילן רושמים מאחורה
take , take me home
with you , no one on earth
know me like you do

:D
Origin
אנשים !!!! אתם לא רציניים בגרוש !!!!
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ראסמי..
טוב שהוא לא הציע לרשום על החולצה את כל הפוסטים של רועי וזהו



ווואייייייייייייייייייייייי
הרגת אותיייייייייייי עכשיו!!!!!
חחחחחח:]


קיצר אני חושב שחן צודק.. אנחנו לא נהגי פורמולה
ובקשר שרומן אני חושב
(Origin)
אמר שכל אחד יעשה את זה על החולצה שהוא אוהב יותר הגיוני..
כי בכל זאת לחולצות יש איזה 100000 גיזרות שונות ולא לכל אחד מתאים מה שהגיזרה מתאימה לשני
קיצר! מקדימה צריך להיות הסמל של הצפרדע או התינשמת

מאחורה ת'סמל של האיש שיש למעלה ואת האתר בגדול
Shahar
quote:
Originally posted by ronsh
חשבתי שאם נהיה כמות מכובדת של חולצות משהו כמו
30-40
אפשר לפנות לחברה כמו TnT או Fox
ולבקש מהם הצעת מחיר על חולצות t-shirt
מבד נצמד...אני מאמין שיש להם דברים של עונות קודמות בעודפים ובחנות מפעל
ככה שאני חושב ששווה לברר


אם כבר
tnt
או הנס
לפוטקס יש בגדים דוחים
לטיאנטי יש חולצות נצמדות אחוש מ 100% לייקרה וזה הכי יפה וטוב

וגם אני חושב שצריך שיהיה את הסמפל שיש לרועי
העיגול שכתוב בתוכו
ilta
Origin
טוב...יא עצלנים שכמוכם.....הינה לכם דוגמית התחלתית לחולצה...

אם יש מישהוא עם קישורי ציור ועריכה יותר טובים....אז בבקשה
לבינתיים....זה מה ייש
Sniper
אחי זה בן זונה!!!!
מקדימה צריך לבכור איזה מהסמלים שמים..
taltul
quote:
Originally posted by Origin
טוב...יא עצלנים שכמוכם.....הינה לכם דוגמית התחלתית לחולצה...

אם יש מישהוא עם קישורי ציור ועריכה יותר טובים....אז בבקשה
לבינתיים....זה מה ייש

אחי כל הכבוד...רק הסמל שמקדימה צריך לשים אותו באמצע ולא בצד כמו תלבושת של הבית ספר...
Origin
תודה אחים....

תציעו עוד דברים שאתם רוצים לשנות.....אני ינסע לספק את הסחורה...:)

אז לילה טוב לכם ...אני זזתי לקלאבינג...
PEACE:)

ronsh
quote:
Originally posted by Origin
טוב...יא עצלנים שכמוכם.....הינה לכם דוגמית התחלתית לחולצה...

אם יש מישהוא עם קישורי ציור ועריכה יותר טובים....אז בבקשה
לבינתיים....זה מה ייש


לא יודע מה איתכם
אני ממש לא מצליח להתחבר לזיקית הטיפשית הזאת
לדעתי צריך לעשות משהו שייחד אותנו משאר הפורום
תזכרו שאנחנו עושים חולצות של
TA IL
ולא סתם
TA
THE_BLUE_DRAGON
TA IL OR GO TO HELL
IL TA OR GO TO HELL
לא מצאתי את השילוב הכי נכון אבל אפשר לשחק עם ה
"HELL"
למה זה מתחרז נחמד עם
"IL"

(אין לי עתיד בדבר חחח)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement