|
חולצות לפורום (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| I'm A TA from Israel. :happy2: |
|
|
| DjChook |
אני ממש אהבתי
אם לאנשים יש בעיה עם הזיקית אפשר לשים במקומה את הסמל של
ILTA
ואז מקדימה רק את הפרצוף
או להיפך |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני ממש אהבתי
אם לאנשים יש בעיה עם הזיקית אפשר לשים במקומה את הסמל של
ILTA
ואז מקדימה רק את הפרצוף
או להיפך |
לפי מה שאני הבנתי
אני לא ותיק פה
שהסמל שנקבע לייצג את הITLA
זה תנשמת..
הלא כן? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by ronsh
לפי מה שאני הבנתי
אני לא ותיק פה
שהסמל שנקבע לייצג את הITLA
זה תנשמת..
הלא כן? |
צודייק |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אנשים!!!!
בא לי רעיון!!! :D
בקשר לניקים, אולי אפשר, אם כבר לרשום ניק, שעבור כל חולצה נשים את הניק של מי שלובש אותה :D
מה דעתכם?
ובקשר לעיצוב של
Origin
לדעתי יש מקום לשיפור.......
לדעתי צריך להעיף את הלטאה מאחורה ובמקומה לשים את הסמל הזה שיש מצד שמאל למעלה בפורום...... יעני את:

אבל לחתוך את המילה
Forums
ומקדימה לשים רק את העיגול הזה של
ILTA
ובקשר לכתוביות...... אולי אפשר לעשות את הכתב יותר עבה? ככה יראו אותו יותר טוב :D
[EDIT]
אבל אם אתם כל כך רוצים את הלטאה, גם סבבה
מקדימה רק את הראש על הציצי
על השרוולים את העיגול של
ILTA
אפשר גם להיפך...... עיגול על הציצי וראש על השרוולים......
ומאחורה, נשאיר אותו דבר כמו ש
Origin
עשה
וכמובן, להדגיש פונטים :D
מה דעתכם????? |
|
|
| oDrori |
| הבחור הזה יגרום לנו להראות כמו שטניסטים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by oDrori
הבחור הזה יגרום לנו להראות כמו שטניסטים |
חחחחחח למה שטניסטים???
דווקא אחלה גבר הבחור הזה :D |
|
|
| Segev |
באמת יפה החולצה לפי דעתי לשים את הסמל של
ILTA
מאחורה בגדול ואת הראש מקדימה על הלב ומתחת בקטן לרשום
www.tranceaddict.com |
|
|
| KrazyDJs |
:wtf:
חברה אל תשכחו שזה חולצה צמודה
ואתם רוצים לצאת איתה למועדון או משו
אתם כל הזמן שוכחים את זה..
בספק אם יש לכם חולצה עם הדפסים כאלו על הציצי
או על השרוול...
:wtf:
ומצטער שכל פוסט שלי זה אנטי כזה
אבל תחשבו בהגיון
הכיטוב הגיון |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Segev
באמת יפה החולצה לפי דעתי לשים את הסמל של
ILTA
מאחורה בגדול ואת הראש מקדימה על הלב ומתחת בקטן לרשום
www.tranceaddict.com |
לדעתי מיותר לכתוב את הכתובת של האתר.
לגבי זה שכל אחד יכתוב תניק שלו על החולצה שלו
זה אפשרי במידה ואנחנו עושים את זה כל אחד באופן פרטי!
לגבי העיצוב אורן שלח לי אתמול דברים שהוא הכין
דברים יפים
במידה ואתם רוצים שהתנשמת תייצג אותנו
 |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ronsh
לדעתי מיותר לכתוב את הכתובת של האתר.
לגבי זה שכל אחד יכתוב תניק שלו על החולצה שלו
זה אפשרי במידה ואנחנו עושים את זה כל אחד באופן פרטי!
לגבי העיצוב אורן שלח לי אתמול דברים שהוא הכין
דברים יפים
במידה ואתם רוצים שהתנשמת תייצג אותנו
|
הסמל השני פצצתי ביותר!!!!!! אפשר לשים אותו על השרוול!!!!!!!!!!!!
לגבי התמונה הראשונה........ היא יפה, אבל אני לא רואה את עצמי הולך עם חולצה שיש עליה הדפס כזה...... הוא יותר מתאים לשער של אתר... לא לחולצה.... |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
הסמל השני פצצתי ביותר!!!!!! אפשר לשים אותו על השרוול!!!!!!!!!!!!
לגבי התמונה הראשונה........ היא יפה, אבל אני לא רואה את עצמי הולך עם חולצה שיש עליה הדפס כזה...... הוא יותר מתאים לשער של אתר... לא לחולצה.... |
האמת..שיש בינינו מעצב מאוד מוכשר..
אנחנו צריכים לתת לו כיוונים והוא יעזור לנו בשמחה |
|
|
|
|