return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
חולצות לפורום (pg. 5)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
I'm A TA from Israel. :happy2:
DjChook
אני ממש אהבתי
אם לאנשים יש בעיה עם הזיקית אפשר לשים במקומה את הסמל של
ILTA
ואז מקדימה רק את הפרצוף

או להיפך
ronsh
quote:
Originally posted by DjChook
אני ממש אהבתי
אם לאנשים יש בעיה עם הזיקית אפשר לשים במקומה את הסמל של
ILTA
ואז מקדימה רק את הפרצוף

או להיפך



לפי מה שאני הבנתי
אני לא ותיק פה
שהסמל שנקבע לייצג את הITLA
זה תנשמת..
הלא כן?
Sniper
quote:
Originally posted by ronsh
לפי מה שאני הבנתי
אני לא ותיק פה
שהסמל שנקבע לייצג את הITLA
זה תנשמת..
הלא כן?


צודייק
HyPeRSoNiC
אנשים!!!!
בא לי רעיון!!! :D
בקשר לניקים, אולי אפשר, אם כבר לרשום ניק, שעבור כל חולצה נשים את הניק של מי שלובש אותה :D
מה דעתכם?

ובקשר לעיצוב של
Origin

לדעתי יש מקום לשיפור.......
לדעתי צריך להעיף את הלטאה מאחורה ובמקומה לשים את הסמל הזה שיש מצד שמאל למעלה בפורום...... יעני את:

אבל לחתוך את המילה
Forums

ומקדימה לשים רק את העיגול הזה של
ILTA

ובקשר לכתוביות...... אולי אפשר לעשות את הכתב יותר עבה? ככה יראו אותו יותר טוב :D

[EDIT]

אבל אם אתם כל כך רוצים את הלטאה, גם סבבה
מקדימה רק את הראש על הציצי
על השרוולים את העיגול של
ILTA
אפשר גם להיפך...... עיגול על הציצי וראש על השרוולים......

ומאחורה, נשאיר אותו דבר כמו ש
Origin
עשה

וכמובן, להדגיש פונטים :D

מה דעתכם?????
oDrori
הבחור הזה יגרום לנו להראות כמו שטניסטים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by oDrori
הבחור הזה יגרום לנו להראות כמו שטניסטים


חחחחחח למה שטניסטים???

דווקא אחלה גבר הבחור הזה :D
Segev
באמת יפה החולצה לפי דעתי לשים את הסמל של
ILTA
מאחורה בגדול ואת הראש מקדימה על הלב ומתחת בקטן לרשום
www.tranceaddict.com
KrazyDJs
:wtf:
חברה אל תשכחו שזה חולצה צמודה
ואתם רוצים לצאת איתה למועדון או משו
אתם כל הזמן שוכחים את זה..
בספק אם יש לכם חולצה עם הדפסים כאלו על הציצי
או על השרוול...
:wtf:

ומצטער שכל פוסט שלי זה אנטי כזה
אבל תחשבו בהגיון
הכיטוב הגיון
ronsh
quote:
Originally posted by Segev
באמת יפה החולצה לפי דעתי לשים את הסמל של
ILTA
מאחורה בגדול ואת הראש מקדימה על הלב ומתחת בקטן לרשום
www.tranceaddict.com



לדעתי מיותר לכתוב את הכתובת של האתר.

לגבי זה שכל אחד יכתוב תניק שלו על החולצה שלו
זה אפשרי במידה ואנחנו עושים את זה כל אחד באופן פרטי!

לגבי העיצוב אורן שלח לי אתמול דברים שהוא הכין
דברים יפים
במידה ואתם רוצים שהתנשמת תייצג אותנו




HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by ronsh
לדעתי מיותר לכתוב את הכתובת של האתר.

לגבי זה שכל אחד יכתוב תניק שלו על החולצה שלו
זה אפשרי במידה ואנחנו עושים את זה כל אחד באופן פרטי!

לגבי העיצוב אורן שלח לי אתמול דברים שהוא הכין
דברים יפים
במידה ואתם רוצים שהתנשמת תייצג אותנו





הסמל השני פצצתי ביותר!!!!!! אפשר לשים אותו על השרוול!!!!!!!!!!!!


לגבי התמונה הראשונה........ היא יפה, אבל אני לא רואה את עצמי הולך עם חולצה שיש עליה הדפס כזה...... הוא יותר מתאים לשער של אתר... לא לחולצה....
ronsh
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
הסמל השני פצצתי ביותר!!!!!! אפשר לשים אותו על השרוול!!!!!!!!!!!!


לגבי התמונה הראשונה........ היא יפה, אבל אני לא רואה את עצמי הולך עם חולצה שיש עליה הדפס כזה...... הוא יותר מתאים לשער של אתר... לא לחולצה....


האמת..שיש בינינו מעצב מאוד מוכשר..
אנחנו צריכים לתת לו כיוונים והוא יעזור לנו בשמחה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement