return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tiger777
Deze poll zou vanavond dus worden gesloten he... maar dat is nu helemaal uit mijn hoofd gegaan :)

Dan wordt het dus het duo-pakket he... Nu zouden we moeten beginnen met offertes aan te vragen. Iedereen die zo'n winkel kent, stap eropaf en vraag hun hoeveel het moet kosten om:

40 bedrukte zwarte T-shirts waarvan 20 Met het RODE logo en 20 met het blauwe. Maar wees wel zeker dat het over HIGH-QUALITY prints gaat he, dus de fade moet zichtbaar zijn.

Ik zou graag alle offertes die jullie krijgen hier in dit threadje zien. Na 2 weken(zijnde dus 4 mei) zouden alle offertes toch binnen moeten zijn. Ja, 4 mei is vroeg, maar sommigen beginnen dan met hun examens en dan komt er waarschijnlijk al helemaal niets meer van. En ik wil een BETA T-shirt voor DEZE zomer :p (en ben daar waarschijnlijk niet alleen in ;) )

(Sorry dat ik er dit zomaar doordruk, maar anders komt er geen schot in de zaak)
cyberia
quote:
Originally posted by Tiger777
wa dacht ge van een beta-brilmontuur?

hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen ofa wa?snotneus:p :toothless
Eagle`
quote:
Originally posted by cyberia
hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen ofa wa?snotneus:p :toothless

hehe rot kadeeje :p
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by cyberia
hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen

Spreek voor uzelf hé, ik draag wel een bril, maar dat maakt me nog geen nerd :p

En het zou leuk zijn, een Beta-montuur voor op parties, en een Beta-brillendosje voor in de week! :cool:
emma
lol...
shirts zijn leuk, kannek jullie herkennen ...

maar zelf ga ik er geen dragen hihi, ik dnek da jullie mij toch meteen herkennen :p
Tiger777
Ok, Ik heb nog maar 1 mailke teruggekregen en het ziet der mij toch een relatief dure affaire uit.

Als we nog altijd gaan voor het duopakket komt het op 16.7€ / Tshirts (dus, in duopakket is dat 33.4€). Als we dan alleen voor de rode gaan, komt het op 21€/T-shirt. Toch redelijk duur vind ik...afwachten.
Eagle`
quote:
Ok, Ik heb nog maar 1 mailke teruggekregen en het ziet der mij toch een relatief dure affaire uit.

Als we nog altijd gaan voor het duopakket komt het op 16.7€ / Tshirts (dus, in duopakket is dat 33.4€). Als we dan alleen voor de rode gaan, komt het op 21€/T-shirt. Toch redelijk duur vind ik...afwachten.

wie wou er weer een duopacket :p . 21 euro per t-shirt vind ik niet overdreven als het wat goede kwaliteit is teminste
Tiger777
Ik heb toch uitdrukkelijk gevraagd naar hoge kwaliteit. Het valt nog te overwegen wat we doen he. Ik heb trouwens nog maar 1 antwoord gekregen (nog 6 te verwachten).
pooley
21 is cheap
eieregooie
quote:
Toch redelijk duur vind ik...afwachten.

I rest my case...

:p

Tiger777
nu lacht hij he!! :)
CygnusX
Ik had het laatst een mailtje gestuurd naar een lokale sportartikelenwinkel (genaamd 'Balans Sportartikelen'). Ik had gevraagd, als voorbeeld, hoeveel 20 zwarte t-shirts met 2 kleuren erop zouden kosten. Dit stuurden ze me terug :

T-shirt "B&C"
Kleur : zwart
Aantal : 20 stuks
Prijs 150gr : 2,71 €
Prijs 190gr : 3,36 €
Bedrukking : voor-en rugzijde 2 kleuren
* film- en zeefkosten : 3 x 32,50 € = 97,5 €
!!!! aangeleverd in eps, ai of cdr : 3 x 21,50 € = 64,50 €
* opdruk 2 kleuren : 2 € /opdruk

Prijzen zijn exclusief BTW 21%
Levering : 2 weken

Dus als ik het goed begrijp dan kosten 20 t-shirts (rood of blauw) van 190gr ons : 97.5€ + 20 * 2€ + 20 * 3.36€ = 204.7€
Btw erbij : 204.7€ + 21% = 248€
Dat delen door 20 : 248€ / 20 = 12.4€

Klopt dit volgens jullie? Ik ben geen t-shirt-expert ;)

Oh ja, die eps/ai/cdr blijken bestandsformaten voor bedrijfslogo's te zijn. Zehra (of iemand anders) : kan je het logo in zo'n formaat omzetten? Dan zouden de t-shirts nog goedkoper zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement