|
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
Deze poll zou vanavond dus worden gesloten he... maar dat is nu helemaal uit mijn hoofd gegaan :)
Dan wordt het dus het duo-pakket he... Nu zouden we moeten beginnen met offertes aan te vragen. Iedereen die zo'n winkel kent, stap eropaf en vraag hun hoeveel het moet kosten om:
40 bedrukte zwarte T-shirts waarvan 20 Met het RODE logo en 20 met het blauwe. Maar wees wel zeker dat het over HIGH-QUALITY prints gaat he, dus de fade moet zichtbaar zijn.
Ik zou graag alle offertes die jullie krijgen hier in dit threadje zien. Na 2 weken(zijnde dus 4 mei) zouden alle offertes toch binnen moeten zijn. Ja, 4 mei is vroeg, maar sommigen beginnen dan met hun examens en dan komt er waarschijnlijk al helemaal niets meer van. En ik wil een BETA T-shirt voor DEZE zomer :p (en ben daar waarschijnlijk niet alleen in ;) )
(Sorry dat ik er dit zomaar doordruk, maar anders komt er geen schot in de zaak) |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
wa dacht ge van een beta-brilmontuur? |
hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen ofa wa?snotneus:p :toothless |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by cyberia
hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen ofa wa?snotneus:p :toothless |
hehe rot kadeeje :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by cyberia
hier efkes met de brilleNerds onder ons gaan lachen |
Spreek voor uzelf hé, ik draag wel een bril, maar dat maakt me nog geen nerd :p
En het zou leuk zijn, een Beta-montuur voor op parties, en een Beta-brillendosje voor in de week! :cool: |
|
|
| emma |
lol...
shirts zijn leuk, kannek jullie herkennen ...
maar zelf ga ik er geen dragen hihi, ik dnek da jullie mij toch meteen herkennen :p |
|
|
| Tiger777 |
Ok, Ik heb nog maar 1 mailke teruggekregen en het ziet der mij toch een relatief dure affaire uit.
Als we nog altijd gaan voor het duopakket komt het op 16.7€ / Tshirts (dus, in duopakket is dat 33.4€). Als we dan alleen voor de rode gaan, komt het op 21€/T-shirt. Toch redelijk duur vind ik...afwachten. |
|
|
| Eagle` |
Ok, Ik heb nog maar 1 mailke teruggekregen en het ziet der mij toch een relatief dure affaire uit.
Als we nog altijd gaan voor het duopakket komt het op 16.7€ / Tshirts (dus, in duopakket is dat 33.4€). Als we dan alleen voor de rode gaan, komt het op 21€/T-shirt. Toch redelijk duur vind ik...afwachten. |
wie wou er weer een duopacket :p . 21 euro per t-shirt vind ik niet overdreven als het wat goede kwaliteit is teminste |
|
|
| Tiger777 |
| Ik heb toch uitdrukkelijk gevraagd naar hoge kwaliteit. Het valt nog te overwegen wat we doen he. Ik heb trouwens nog maar 1 antwoord gekregen (nog 6 te verwachten). |
|
|
| eieregooie |
Toch redelijk duur vind ik...afwachten. |
I rest my case...
:p |
|
|
| Tiger777 |
| nu lacht hij he!! :) |
|
|
| CygnusX |
Ik had het laatst een mailtje gestuurd naar een lokale sportartikelenwinkel (genaamd 'Balans Sportartikelen'). Ik had gevraagd, als voorbeeld, hoeveel 20 zwarte t-shirts met 2 kleuren erop zouden kosten. Dit stuurden ze me terug :
T-shirt "B&C"
Kleur : zwart
Aantal : 20 stuks
Prijs 150gr : 2,71 €
Prijs 190gr : 3,36 €
Bedrukking : voor-en rugzijde 2 kleuren
* film- en zeefkosten : 3 x 32,50 € = 97,5 €
!!!! aangeleverd in eps, ai of cdr : 3 x 21,50 € = 64,50 €
* opdruk 2 kleuren : 2 € /opdruk
Prijzen zijn exclusief BTW 21%
Levering : 2 weken
Dus als ik het goed begrijp dan kosten 20 t-shirts (rood of blauw) van 190gr ons : 97.5€ + 20 * 2€ + 20 * 3.36€ = 204.7€
Btw erbij : 204.7€ + 21% = 248€
Dat delen door 20 : 248€ / 20 = 12.4€
Klopt dit volgens jullie? Ik ben geen t-shirt-expert ;)
Oh ja, die eps/ai/cdr blijken bestandsformaten voor bedrijfslogo's te zijn. Zehra (of iemand anders) : kan je het logo in zo'n formaat omzetten? Dan zouden de t-shirts nog goedkoper zijn. |
|
|
|
|