|
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by CygnusX
B&C, Fruit Of The Loom en Santino zijn alle 3 vergelijkbaar qua qualiteit. Jennifer was erbij en ze vond het goede degelijke t-shirts, maar niet iets voor elke dag te dragen. Je moet je het voorstellen als een t-shirt dat door een promotieteam op een fuif gedragen wordt.
Kariban ligt een qualiteitsklasse hoger, maar spijtig genoeg is die enkel leverbaar in L of XL.
|
Welk merk zal het dan worden? |
|
|
| Tiger777 |
De b&C van 190gr. lijkt mij ideaal. 190gr zal toch wel van degelijke kwaliteit zijn denk ik.
Als die Kariban enkel grote maten heeft, is het niet echt een oplossing... |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xavez
Waar hebben jullie de logo's ergens staan, en naar welk formaat moeten deze omgezet worden? |
Zehra heeft de logo's. Wat het formaat betreft : .ai/.eps (->Adobe Illustrator) of .cdr (->Coreldraw). Ik weet niet of CMYK of RGB iets uitmaakt voor de drukker, maar ik zal eens informeren.
Wat de merken betreft, het mogen allemaal verschillende merken zijn. Als er dus bv. een paar Kariban willen en de rest B&C, dan is dat geen probleem. |
|
|
| Tiger777 |
Perfect... dan is het volgens mij nu tijd om een threadtje te maken met wie,wat wilt. En laten we het daar serieus houden mensen :p
Vul mij aan als ik minimalistisch ben he:
-Hoeveelheid
-Merk (+gewicht)
-Maat
-TA.COM aan de achterkant (J/N)
Als die gegevens vastliggen, kan de administratief verantwoordelijke (een gewillig slachtoffer?) de prijs vaststellen voor iedereen(voor een pakje van 0 tot 500 gram vraagt de post 2.48€ + verpakking + moeite = 2.50€:p). Iedereen wordt op de hoogte gebracht van de prijs en de betalingsmodaliteiten. Eenmaal iedereen zijn geld binnen is, stapt benny naar die winkel en laat de Tshirts drukken... |
|
|
| Nyah |
Alle vooruit,
- Hoeveelheid: 1 duo pakketje
- Merk+gewicht: wat de rest wil eh... maakt ni uit
- Maat: S
- TA.com: maakt ook ni uit, ik sluit me aan bij de meerderheid
Of je hier veel aan hebt ... :p |
|
|
| Tiger777 |
| Het maakt ni uit wa de rest wilt eh. Ge kunt er naar vrije keuze TA laten opzetten of niet. En wacht nog even met het hier te posten.. een appart threadje zal overzichtelijker zijn :) |
|
|
| Gladius |
| woah, supergoed nieuw! nice job Benny en Tiger! |
|
|
| Tiger777 |
| allé eer komt aan benny toe ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Tiger777
allé eer komt aan benny toe ;) |
Yepkes, héél schone inspanning dat je daar geleverd hebt Benny, echt chic :)
Tiger ge hebt er ok e beke't vuur ingehouden dus, ge moet ni zo bescheiden zijn zene ;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
allé eer komt aan benny toe ;) |
euh... ja, niet dat ik vervelend wil doen, ma ik denk toch wel dat zehra ook haar best gedaan heeft :o |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
euh... ja, niet dat ik vervelend wil doen, ma ik denk toch wel dat zehra ook haar best gedaan heeft :o |
Hier heeft Nyah inderdaad gelijk in... :o |
|
|
|
|