|
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
[i]T-shirt "B&C"
|
B&C vind ik over het algemeen geen goeie t-shirts.
En is 190 gr niet vrij zwaar?
Ik heb ook ergens een offerte gevraagd. We kunnen dan binnenkort wel vergelijken. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by djcresto
B&C vind ik over het algemeen geen goeie t-shirts. |
Ik zal eens vragen welke t-shirts ze nog in aanbieding hebben.
| quote: | Originally posted by djcresto
En is 190 gr niet vrij zwaar? |
De prijs van 150gr staat er ook bij. Die is zelfs goedkoper. |
|
|
| Tiger777 |
| Ehm... ziet er een deftige prijs uit... maar zou ge nog eens een mailtje terug kunnen sturen en hen vragen of het zeker hoge kwaliteit is, want ik denk als ge in 2 kleuren gaat laten drukken, die 'fade' tussen rood en wit niet zichtbaar gaat zijn. |
|
|
| Tiger777 |
| wordt hier nog aan gewerkt??? |
|
|
| CygnusX |
| Ik heb een mailtje naar de winkel gestuurd. Zodra ik antwoord ontvang (morgen probably), post ik het hier. |
|
|
| djcresto |
heb ook een mail gestuurd maar niets gehad
:whip: :whip: |
|
|
| CygnusX |
Ok, ik heb antwoord gekregen :
| quote: | Andere merken van t-shirts : fruit of the loom , Kariban of santino
(de prijzen liggen in dezelfde lijn !)
Betreffende de bedrukking 2 kleuren : geen probleem
(Je moet wel een goed voorbeeld aanleveren !) |
|
|
|
| Zehra |
Ok, ik heb antwoord gekregen :
| quote: | Andere merken van t-shirts : fruit of the loom , Kariban of santino
(de prijzen liggen in dezelfde lijn !)
Betreffende de bedrukking 2 kleuren : geen probleem
(Je moet wel een goed voorbeeld aanleveren !) |
|
hmm in welk formaat moet het logo dan zijn? awel kben geen photoshop expert eh... hoop dat de experts onder ons een beetje helpen om dat om te zetten ofzo. :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
hmm in welk formaat moet het logo dan zijn? awel kben geen photoshop expert eh... hoop dat de experts onder ons een beetje helpen om dat om te zetten ofzo. :) |
Oh ja, die eps/ai/cdr blijken bestandsformaten voor bedrijfslogo's te zijn. Zehra (of iemand anders) : kan je het logo in zo'n formaat omzetten? Dan zouden de t-shirts nog goedkoper zijn. |
;) |
|
|
| Zehra |
;) |
als ik nu eens wist hoe... :( |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Zehra
als ik nu eens wist hoe... :( |
In Adobe Illustrator (.ai/.eps) of Coreldraw (.cdr) zou het moeten gaan. |
|
|
| Tiger777 |
haa, terug leve in de T-shirt thread. Goed zo. Dus, benny, die hoge-kwaliteitsdrug (met rood-wit fade) is geen probleem... Da's goed. Volgens mij part wordt het benny's winkel dan, anders hebben we tegen volgend jaar nog geen T-shirt. Nu zouden we aan de aantallen en de betaling moeten werken, want ik denk niet dat cygnus hier een paar honderd euro zal willen voorschieten :clown:. Wie houdt zich bezig met de administratieve kant, wilt cygnus dat ook op zich nemen of doet iemand anders dat? Als cygnus daar geen tijd/zin voor heeft wil ik dat gerust op mij nemen. Het houdt dus in, eerst het noteren van het aantal T-shirts. Weten hoeveel het totaalpaket van alle T-shirts kost en daarna hoeveel het kost per koper. Tot slot het geld verzamelen.
Nog zo'n detail'ke: hoe gaan we de T-shirts op hun bestemming brengen, via de post, of met een grote meeting? |
|
|
|
|