|
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
ff een vraagje:
zijn er ook Kariban t-shirts zonder V-hals, met een gewoon ronde hals dus ? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ff een vraagje:
zijn er ook Kariban t-shirts zonder V-hals, met een gewoon ronde hals dus ? |
Hier staat een Kariban t-shirt ZONDER v-hals. Gewicht is 170gr, dus ik denk dat ge dan ongeveer hetzelfde hebt als B&C en co qua qualiteit.
Dan kunt ge nog beter een B&C van 190gr pakken volgens mij, als ge voor de beste qualiteit gaat. |
|
|
| CygnusX |
| Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :( |
|
|
| Tiger777 |
Bon...zoals al werd uigelegd hierboven scheelt het formaat van het binnenbrengen van het te drukken logo 30€... toch de moeite om eens te bekijken, gierig dat we zijn ;) ?
Als EPS wist ik dit in een te steken:
http://users.skynet.be/fa826641/betalogo.eps
Nu heb ik geen flauw idee of dat goed is... volgens mij wel... kunnen experts daar een sluitend antwoord over geven?
Bedankt! |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Bon...zoals al werd uigelegd hierboven scheelt het formaat van het binnenbrengen van het te drukken logo 30€... toch de moeite om eens te bekijken, gierig dat we zijn ;) ?
Als EPS wist ik dit in een te steken:
http://users.skynet.be/fa826641/betalogo.eps
Nu heb ik geen flauw idee of dat goed is... volgens mij wel... kunnen experts daar een sluitend antwoord over geven?
Bedankt! |
als je het weer opent in photoshop krijgt de logo een witte achtergrond. denk nie dat dit de bedoeling is eh ;) mensen... niemand die hier wat van afweet? mij lukt het nie echt... |
|
|
| Tiger777 |
| gedver... zit hier een half uur op de vloeken!! NIKS!!! |
|
|
| CygnusX |
Ik heb ook geprobeerd een .eps te maken, maar tevergeefs :(
| quote: | Originally posted by CygnusX
Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :( |
De maat van die Karibans is L, maar het zijn van die stretch-tshirtjes, dus iedereen met als maat M, L of XL zou die aan moeten kunnen. |
|
|
| eieregooie |
| stretch is ook wel relaxed op zich :D |
|
|
| pooley |
yea rules
spijtig dat hij er niet is in M
Wil het niet riskeren dat hij veel te groot wordt. |
|
|
| Tiger777 |
| Iemand een idee voor die EPS'en??? |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :( |
doe dan maar "fruit of the loom" of "Santino", de beste van deze 2 dan
ok? |
|
|
|
|