return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Buoyant
ff een vraagje:

zijn er ook Kariban t-shirts zonder V-hals, met een gewoon ronde hals dus ?
CygnusX
quote:
Originally posted by Buoyant
ff een vraagje:

zijn er ook Kariban t-shirts zonder V-hals, met een gewoon ronde hals dus ?

Hier staat een Kariban t-shirt ZONDER v-hals. Gewicht is 170gr, dus ik denk dat ge dan ongeveer hetzelfde hebt als B&C en co qua qualiteit.

Dan kunt ge nog beter een B&C van 190gr pakken volgens mij, als ge voor de beste qualiteit gaat.
CygnusX
Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :(
Tiger777
Bon...zoals al werd uigelegd hierboven scheelt het formaat van het binnenbrengen van het te drukken logo 30€... toch de moeite om eens te bekijken, gierig dat we zijn ;) ?

Als EPS wist ik dit in een te steken:
http://users.skynet.be/fa826641/betalogo.eps

Nu heb ik geen flauw idee of dat goed is... volgens mij wel... kunnen experts daar een sluitend antwoord over geven?

Bedankt!
Zehra
quote:
Originally posted by Tiger777
Bon...zoals al werd uigelegd hierboven scheelt het formaat van het binnenbrengen van het te drukken logo 30€... toch de moeite om eens te bekijken, gierig dat we zijn ;) ?

Als EPS wist ik dit in een te steken:
http://users.skynet.be/fa826641/betalogo.eps

Nu heb ik geen flauw idee of dat goed is... volgens mij wel... kunnen experts daar een sluitend antwoord over geven?

Bedankt!

als je het weer opent in photoshop krijgt de logo een witte achtergrond. denk nie dat dit de bedoeling is eh ;) mensen... niemand die hier wat van afweet? mij lukt het nie echt...
Tiger777
gedver... zit hier een half uur op de vloeken!! NIKS!!!
CygnusX
Ik heb ook geprobeerd een .eps te maken, maar tevergeefs :(

quote:
Originally posted by CygnusX
Degenen die bij merk/type 'beste qualiteit' hebben gezet, die krijgen een Kariban (220gr), met v-hals. De maat is L of XL (welke van de 2 weet ik nog altijd niet, maar als je normaal een L of XL draagt, dan zal deze je ook wel passen). FredNova, een Kariban met maat XXL is niet beschikbaar, sorry :(

De maat van die Karibans is L, maar het zijn van die stretch-tshirtjes, dus iedereen met als maat M, L of XL zou die aan moeten kunnen.
eieregooie
stretch is ook wel relaxed op zich :D
pooley
yea rules

spijtig dat hij er niet is in M
Wil het niet riskeren dat hij veel te groot wordt.
Tiger777
Iemand een idee voor die EPS'en???

FredNova
quote:

doe dan maar "fruit of the loom" of "Santino", de beste van deze 2 dan

ok?
eieregooie
quote:
Ik heb op internet gezocht naar een foto, maar ik vond niks :(

http://www.4dimension.be/catalogue/...m-3102-10.html#

I roxx :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement