|
Beta T-Shirt Poll # 3 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
| Kzou zeggen post / afhalen want euhm meeting, da gaat nog tot juli duren (met die examens) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by pooley
Kzou zeggen post / afhalen want euhm meeting, da gaat nog tot juli duren (met die examens) |
Klopt.
De post vraagt 3.1€ voor paksjes van 500-1000g. Da's goeikoper als een treintikket naar Antwerpen :) |
|
|
| CygnusX |
| Ok, ik wil administratie en bestellen wel doen ja. Misschien eerst effe wachten op cresto's aanvraag, die is misschien voordeliger dan de mijne. Of zijn er nog die ergens een aanvraag hebben gedaan? |
|
|
| CygnusX |
| Ben net effe langs die winkel geweest, maar het was spijtig genoeg gesloten. Dan morgenavond maar een mailtje sturen... |
|
|
| Belgian Bonzai |
Heren & dames,
Ik ga er de volgende weken wat minder zijn (examens), maar ik wil zeker T-shirts. Wie bestelt mag mij al zonder bevestiging opschrijven en betalings- en leveringsmodaliteiten of problemen kunnen simpel geregeld worden via PM die ik binnen de week lees wegens e-mailnotificatie.
Dank je wel! |
|
|
| CygnusX |
| Da's genoteerd, BB :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Ok, ik wil administratie en bestellen wel doen ja. Misschien eerst effe wachten op cresto's aanvraag, die is misschien voordeliger dan de mijne. Of zijn er nog die ergens een aanvraag hebben gedaan? |
heb nog steeds niets ontvangen dus niet op rekenen vrees ik |
|
|
| CygnusX |
Net nog eens langs de winkel geweest en nu had ik meer geluk (deze keer een afspraak gemaakt :)).
Ik heb de vragen gesteld die verschillende Beta's me hadden doorgegeven :
- V-hals is mogelijk (zie onderaan deze post voor de verschillende modellen)
- De maten gaan van S tot XXL, afhankelijk van het merk (zie ook onderaan)
- Alleen de opdruk op de voorkant (en dus geen tranceaddict.com op de achterkant) is geen probleem. De voorkant op de achterkant en vice versa gaat ook, zolang de logo's maar hetzelfde blijven. Prijzen blijven hetzelfde.
- De fade in het logo zou volgens Ronny geen probleem zijn. Voordat de t-shirts gedrukt gaan worden, gaat hij me eerst een opdruk doorsturen, zodat we eventueel nog kunnen veranderen.
Nu de verschillende t-shirts. Ik heb alleen maar geinformeerd naar zwarte t-shirts. Iedereen kan zijn eigen merk uitkiezen, maar als we +25 t-shirts van hetzelfde merk hebben, dan worden ze goedkoper.
Ik heb een schatting gemaakt (30 t-shirts) en het komt ongeveer neer op 6.5€ per t-shirt + de kost van het t-shirt zelf (hieronder uit te kiezen). Bij die 6.5€ zit BTW, maar nog geen verzendingskosten.
T-shirt "B&C" zonder v-hals
Prijs 150gr : 2,71 €
Prijs 190gr : 3,36 €
Maten : S - XXL
T-shirt "B&C" met v-hals
Prijs 150gr : 3.32 € (3.10 € indien > 25 t-shirts)
190 gr -> niet leverbaar
T-shirt "Kariban" met v-hals
Prijs 220gr : 4.09 € (3.83 € indien > 25 t-shirts)
Maten : in 1 maat leverbaar (L of XL volgens Ronny, hij wist niet zeker welke van de 2, maar hij kon ernaar informeren als het nodig was)
T-shirt "Fruit Of The Loom" met v-hals
Prijs 165gr : 3.43 € (3.20 € indien > 25 t-shirts)
Maten : S - XXXL
T-shirt "Santino" met v-hals
Prijs 160gr : 4.87 € (4.55 € indien > 25 t-shirts)
Maten : S - XXL
B&C, Fruit Of The Loom en Santino zijn alle 3 vergelijkbaar qua qualiteit. Jennifer was erbij en ze vond het goede degelijke t-shirts, maar niet iets voor elke dag te dragen. Je moet je het voorstellen als een t-shirt dat door een promotieteam op een fuif gedragen wordt.
Kariban ligt een qualiteitsklasse hoger, maar spijtig genoeg is die enkel leverbaar in L of XL.
Als jullie deze winkel goedkeuren, dan kan iedereen beginnen nadenken welk merk en welke maat hij/zij wil.
Ik ga binnenkort een threadje maken waarin iedereen kan zeggen wat ie wil. De bestelling en administratie wil ik wel op mij nemen (tenzij iemand anders vrijwilliger is voor de administratie).
Kan er iemand goed overweg met Coreldraw of Adobe Illustrator? Het is goedkoper als we het logo in bestandsformaten .ai/.eps (->Adobe Illustrator) of .cdr (->Coreldraw) aanleveren. Uitgaande van 30 t-shirts zou dat neerkomen op 1€ goedkoper, per t-shirt.
Zehra, zou je hier een link willen posten naar de 2 logo's (niet het volledige t-shirt) in Photoshop-formaat?
Ik was van plan om de prijzen uiteindelijk af te ronden, zodat iedereen evenveel betaalt (excl. verzendingskosten). Goed of slecht idee? |
|
|
| pooley |
| Goed. Echt super dat ge dees doet :)) |
|
|
| Tiger777 |
Super benny!
Maak er maar werk van! |
|
|
| Xavez |
*doorgewinterde photoshopper present* :p
Waar hebben jullie de logo's ergens staan, en naar welk formaat moeten deze omgezet worden?
Nog een vraagske: moeten die logo's in CMYK of RGB aangeleverd worden? [best eens vragen aan den drukker, heeft te maken met kleurverschillen enzo, ik bespaar jullie de technische details :)]
Groetjes,
Xav |
|
|
| djcresto |
great work benny
ik wil er 4 :D :p |
|
|
|
|