|
טייסטו החודש ב TLV ?
|
View this Thread in Original format
| Spitz |
חבר שלי אמר לי שהוא ראה הזמנה שרשום בה שטייסטו המלך בא לכאן ב25.5 אם אני לא טועה להשיק את האלבום החדש שלו בהופעה פה
יש מישהו שיודע על זה משהו? |
|
|
| markfeldman |
ואללאק כל אחד אומר משהו אחר....
סעמק המנטליות הישראלית !! |
|
|
| Shahar |
תשאלו את ולדי (קלאבר) אולי הוא יודע משהו
זה יהיה גם לנוער? |
|
|
| taltul |
| +שמעתי בכלל שטייסטו בא לניצנים ויש שמועה שמסיבה תהיה לגילאי 18 |
|
|
| TTman |
טיאסטו המלך כמובן
מגיע ב 25.5 לטי אל וי
מחירה מוקדמת מתחילה בשבוע הבא
כרטיס עולה 125 שקל
לפי מה שידוע לי |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
טיאסטו המלך כמובן
מגיע ב 25.5 לטי אל וי
מחירה מוקדמת מתחילה בשבוע הבא
כרטיס עולה 125 שקל
לפי מה שידוע לי |
איזה גיל?
טלטול זה בטוח?
תיכול לברר? |
|
|
| Gil Shwarts |
אנ'לא יודע מתי הוא מגיע בדיוק אבל מה שכן
יהיה ישראלי בר מזל אחד שיזכה לנגן איתו ביחד
back 2 back... |
|
|
| Shahar |
| מי שינצח בתחרות דיגיים של הייניקן |
|
|
| Black-Dragon |
| מישהו מהפורום החמוד שלנו שלח סט לרדיו? |
|
|
| Gil Shwarts |
רדיו דרום לוחצים עליי להכין סט ולשלוח
אבל אני לא מבין איך סט האוס יוכל לנצח... |
|
|
| markfeldman |
| אח של מנו שלח סט ועלה לגמר. |
|
|
|
|