|
טייסטו החודש ב TLV ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם
ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"
היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"
בקיצור אני ממש מאושררררר
:)
וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר
:) |
אהה מזלט אח שלי
אתה מנצח !!
כן כן אם יש אפשרות לבחור אני בוחר אותך
אללה צח עוד כמה חודשים
back to back :p |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח של מנו...
אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך.
בהצלחה. |
ואללה אחי
מה אמרו בפרסומת?
אגב גם
Clubsoloutley
עלה לגמר |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ואללה אחי
מה אמרו בפרסומת? |
רק שאתם מושמעים היום. |
|
|
| Segev |
אתה אמור לנגן עוד חצי שעה?
עכשיו 12:30 |
|
|
| arik |
טוב אז ככה
שמעתי את שני הסטים ב99
הראשון היה של מוני
והשני של אחד משם סטיב פיין
אהבתי את הטראקים של שניהם סטיב השתמש בהרבה חומר של טייסטו
מוני ביותר מלודיות סטייל ארמין ואבוב אנד ביינד
שני הסטים אהבתי את הטראקים
אבל....
המיקסוס היה בינוני
של מוני היה יותר טוב לטעמי!!
לסטיב היה כל מעבר דאבלים קטנים ומעצבנים והמיקסוס של היה מהיר מידי
הטראקים לא התמזגו
לעומת זאת גם למוני היו דאבלים קצת
אבל לפחות שמעתי את המיקס שמעתי סקיללס!
אני חושש שמה שמוני שם פחות תופס את הקהל ממה שסטיב שם
!
העינין הוא כזה בלי לפגוע באף אחד
לא שמעתי משהו מיוחד
לקחו טראקים שיחרורים טובים
והביאו בהם מיקס זה לא קשה
גם אני יכול
רציתי לשמוע משהו מיוחד
סיגנון אישי מיוחד
אבל שמעתי לצערי רק
מודלים לחיקוי של ארמין!!
קיצר זה מה שאני חושב
צח הולך קצת להפתיע ולא להיות מה שהרגע ציינתי
ככה אני חושב
בכל מקרה בהצלחה לכולם למוני ולאחרים!!! |
|
|
| Sniper |
צח!!! אם אתה מנצח את לוקח אותי איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני יהיה האמרגן שלך |
|
|
| Rising |
| צח בשלושת הראשונים אם לא מקום ראשון בזה אני בטוח! |
|
|
| Scorchio |
דיי חברה אני מסמיק פה
:)
משהו אחד שלא ברור לי כל כך הוא איך הולך השיפוט
אם זה רק לפי קהל אז זה מעפן
בטוח יש שם גם איזה חבורת שופטים
בקיצור אני שוקד על סט מיוחד כמו שאריק אמר אז תתכוננו. |
|
|
| Flotser |
צח אחי שיהיה בצלחה!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| arik |
טוב גם היום שמעתי
דניאל בן עמי היה פצצה לטעמי
סיגנון טוב בלי חירטוטים
מיקסים טובים
לא יודע כמה הוא ישב עליהם בבית אבל מיקסים טובים |
|
|
| Segev |
בונא אני עכשיו שומע איזה אחד מהמתחרים מורן וולף משהו כזה
ולבן זונה הזה יש
No On On Earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך?!?!
גם אני רוצה!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
איייייככככססס מה שכן הוא לא יודע למקסס בכלל!!!! |
|
|
| arik |
הא שחכתי להגיד על מורן וולף
הוא על הפנים
אסור לתת למניאקים להוריד שיחרורים |
|
|
|
|