return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
טייסטו החודש ב TLV ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
m0sh
quote:
Originally posted by Scorchio
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם

ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"

היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"


בקיצור אני ממש מאושררררר
:)
וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר
:)



אהה מזלט אח שלי
אתה מנצח !!
כן כן אם יש אפשרות לבחור אני בוחר אותך

אללה צח עוד כמה חודשים
back to back :p
Scorchio
quote:
Originally posted by markfeldman
אח של מנו...

אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך.

בהצלחה.


ואללה אחי
מה אמרו בפרסומת?

אגב גם
Clubsoloutley
עלה לגמר
markfeldman
quote:
ואללה אחי
מה אמרו בפרסומת?


רק שאתם מושמעים היום.
Segev
אתה אמור לנגן עוד חצי שעה?
עכשיו 12:30
arik
טוב אז ככה
שמעתי את שני הסטים ב99

הראשון היה של מוני
והשני של אחד משם סטיב פיין

אהבתי את הטראקים של שניהם סטיב השתמש בהרבה חומר של טייסטו
מוני ביותר מלודיות סטייל ארמין ואבוב אנד ביינד

שני הסטים אהבתי את הטראקים
אבל....

המיקסוס היה בינוני
של מוני היה יותר טוב לטעמי!!

לסטיב היה כל מעבר דאבלים קטנים ומעצבנים והמיקסוס של היה מהיר מידי
הטראקים לא התמזגו
לעומת זאת גם למוני היו דאבלים קצת
אבל לפחות שמעתי את המיקס שמעתי סקיללס!

אני חושש שמה שמוני שם פחות תופס את הקהל ממה שסטיב שם
!

העינין הוא כזה בלי לפגוע באף אחד

לא שמעתי משהו מיוחד
לקחו טראקים שיחרורים טובים

והביאו בהם מיקס זה לא קשה
גם אני יכול

רציתי לשמוע משהו מיוחד
סיגנון אישי מיוחד
אבל שמעתי לצערי רק
מודלים לחיקוי של ארמין!!

קיצר זה מה שאני חושב

צח הולך קצת להפתיע ולא להיות מה שהרגע ציינתי
ככה אני חושב

בכל מקרה בהצלחה לכולם למוני ולאחרים!!!
Sniper
צח!!! אם אתה מנצח את לוקח אותי איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
אני יהיה האמרגן שלך
Rising
צח בשלושת הראשונים אם לא מקום ראשון בזה אני בטוח!
Scorchio
דיי חברה אני מסמיק פה
:)

משהו אחד שלא ברור לי כל כך הוא איך הולך השיפוט
אם זה רק לפי קהל אז זה מעפן
בטוח יש שם גם איזה חבורת שופטים
בקיצור אני שוקד על סט מיוחד כמו שאריק אמר אז תתכוננו.
Flotser
צח אחי שיהיה בצלחה!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
arik
טוב גם היום שמעתי

דניאל בן עמי היה פצצה לטעמי
סיגנון טוב בלי חירטוטים
מיקסים טובים
לא יודע כמה הוא ישב עליהם בבית אבל מיקסים טובים

Segev
בונא אני עכשיו שומע איזה אחד מהמתחרים מורן וולף משהו כזה
ולבן זונה הזה יש
No On On Earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך?!?!
גם אני רוצה!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


איייייככככססס מה שכן הוא לא יודע למקסס בכלל!!!!
arik
הא שחכתי להגיד על מורן וולף
הוא על הפנים
אסור לתת למניאקים להוריד שיחרורים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement