|
טייסטו החודש ב TLV ? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by m0sh
כל מי שילך לגני התערוכה אין לו מה לדאוג יש שם מלא מקום ובחיים לא יגמרו הכרטיסים
אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה |
אין בעיה
בקשר למה שאמרתי פה אז אני כנראה לא קונה מחבר שלי שאמר לי ב-120
כי חבר אחר שלי שמייחצן בליין של ימי חמישי בטי אל וי (24+) אמר שהליין הזה שותף להפקה של הארוע...
גילאי מינימום לכניסה לא ידועים עדיין אבל זה יהיה פחות מ24 זה בטוח וגם הם פחות קפדניים מנקסט למשל בנוגע לגילאים..
הם לא בודקים תעודות זהות בדרך כלל...
כשיהיו לי עוד פרטים (אני מאמין שמתישהו בהמשך השבוע הבא) אני יודיע לכם
אני בכל מקרה כמו שאתם בטח מנחשים לא יפספס הפעם...
אני מתכוון להודיע לבוס שלי שבוע מראש שיום אחרי זה אני כל כך לא עובד...:)
יאללה נשתמע
תכינו תמצלמות הדיגיטליות שלכם |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אין בעיה
בקשר למה שאמרתי פה אז אני כנראה לא קונה מחבר שלי שאמר לי ב-120
כי חבר אחר שלי שמייחצן בליין של ימי חמישי בטי אל וי (24+) אמר שהליין הזה שותף להפקה של הארוע...
גילאי מינימום לכניסה לא ידועים עדיין אבל זה יהיה פחות מ24 זה בטוח וגם הם פחות קפדניים מנקסט למשל בנוגע לגילאים..
הם לא בודקים תעודות זהות בדרך כלל...
כשיהיו לי עוד פרטים (אני מאמין שמתישהו בהמשך השבוע הבא) אני יודיע לכם
אני בכל מקרה כמו שאתם בטח מנחשים לא יפספס הפעם...
אני מתכוון להודיע לבוס שלי שבוע מראש שיום אחרי זה אני כל כך לא עובד...:)
יאללה נשתמע
תכינו תמצלמות הדיגיטליות שלכם |
אחשלי סתכל על ההזמנה
כתוב 21+ |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אחשלי סתכל על ההזמנה
כתוב 21+ |
ממממ אחי הבנתי שיש שתי סוגי הזמנות
חבר שלי הביא לי הזמנה שהתחילו לחלק כבר לפני שבוע...
מין פרומושן כזה לארוע עצמו
בטח לך יש כבר הזמנה יותר עדכנית
בהזמנה שיש לי אין גילאים
אפילו לא רשום עליה שזה בגני התערוכה |
|
|
| Shahar |
| בגני התערוכה זה לנוער? |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by m0sh
אבל תודיע לי שיש כרטיסים אני צריך כמה
תודה |
same here
אני מקוה שחברים שלי לא יבהלו מהמחיר
:D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Eitan E
same here
אני מקוה שחברים שלי לא יבהלו מהמחיר
:D |
ממממ תגיד להם שזה מסיבה היסטורית
של פעם בחיים אחי
טיאסטו!!!!!
לא סתם!!!!
כנראה המסיבה האחרונה של טיאסטו בישראל שאפשר יהיה להגיד שהוא "מספר אחד בעולם לפי המגזין די גיי מאג"
שנה הבאה התואר הזה לא שלו
בליינד של ארמין
ואם לא
אני חותך תזין
וחברים
תשמרו תפוסט הזה
ותזכרו...
אם ארמין לא נבחר
בואו אלי
ותחתכו לי |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממ תגיד להם שזה מסיבה היסטורית
של פעם בחיים אחי
טיאסטו!!!!!
לא סתם!!!!
כנראה המסיבה האחרונה של טיאסטו בישראל שאפשר יהיה להגיד שהוא "מספר אחד בעולם לפי המגזין די גיי מאג"
שנה הבאה התואר הזה לא שלו
בליינד של ארמין
ואם לא
אני חותך תזין
וחברים
תשמרו תפוסט הזה
ותזכרו...
אם ארמין לא נבחר
בואו אלי
ותחתכו לי |
סבבה רק תזכור שיש לי פרקינסון אז קח בחשבון סטייה של +- 40 ס"מ
:D |
|
|
| m0sh |
טוב מה שאני הבנתי גני התערוכה זה 21 פלוס
אבל זה לא ממש משנה
תראו ברגע שקונים כרטיס אין סלקציה
ואגב שמעתי שגם פרי קורסטן בא לדום |
|
|
| KrazyDJs |
| למה זה לא לנוער :sadgreen: |
|
|
| Scorchio |
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם
ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"
היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"
בקיצור אני ממש מאושררררר
:)
וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר
:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Scorchio
שוווווווווווווקקקקקקקקקקקק
היום אני מקבל טלפון בהפתעה שאומר לי שאני בין 12 האחרונים
ואני בהללםםם
ושאלתי את הבחורה
"מה אבל איך זה יכול להיות חשבתי שבחרו כבר את 12 האחרונים וזה"
היא אומרת לי
"כן אבל לא הספקנו ליצור קשר עם כולם אתה ביניהם
אתה מוזמן ליום שני הבא בשעה 1 בלילה לשעה של לייב סט"
בקיצור אני ממש מאושררררר
:)
וכבוד לפורום
2 אנשים עלו לגמר
:) |
:)?מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מזל טוב אח שלו...מעניין מי זה הבן אדם השני...האם זה אלי האגדי שלנו |
אח של מנו...
אגב, סקורצ'יו שמעתי היום באמת את הפרסומת לסט שלך.
בהצלחה. |
|
|
|
|