| arik |
| quote: | Originally posted by Segev
בונא אני עכשיו שומע איזה אחד מהמתחרים מורן וולף משהו כזה
ולבן זונה הזה יש
No On On Earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך?!?!
גם אני רוצה!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
איייייככככססס מה שכן הוא לא יודע למקסס בכלל!!!! |
לך תדע אולי זה ריפ מסט נקי
הבן אדם דופק קאטים עם דאבלים זה איום |
|
|