return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
טייסטו החודש ב TLV ? (pg. 6)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by Segev
בונא אני עכשיו שומע איזה אחד מהמתחרים מורן וולף משהו כזה
ולבן זונה הזה יש
No On On Earth!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך?!?!
גם אני רוצה!!!!!!! :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:


איייייככככססס מה שכן הוא לא יודע למקסס בכלל!!!!

לך תדע אולי זה ריפ מסט נקי
הבן אדם דופק קאטים עם דאבלים זה איום
arik
אוקיי יש לו גם את הדיפ רמיקס ל
אגנלי אנד נלסון
מה הוא מקושר עם ארמין?
Segev
בן אמא שלו הכלבה הזאת שהביא אותו לעולם!!!!!
אני מחכה לדיפ הזה שניים כבר מאז תוכנית 135 משהו כזה תחשבו לבד מחר זה כבר תוכנית מס 148
גם אני רוצה כאלה דברים!!!!!!!!

אהה מה שכן הוא ממקסס מה זה גרוע!!!!
אני אפילו בבית ספר שלי מתקלט יותר טוב ממנו שבכלל אין לי קומפקטים


אבל כמו שמשהו פה אמר אין לי כוח לראות מי זה
סגנון ארמין אותו דבר כולם לא מחדשים ולא יודעים למקסס
יאללה צח יש לך סיכוי לך על משהו מיוחד..
Segev
muha muhaaa muhahahahahhahaha
(Phantom Manor)

ואי ואי איזה גרוע הוא לא יודע למקסס
עכשיו הוא שם אדיגו של טיאסטו
arik
זה הייתי אני שאמרתי שכולם חיקוי של ארמין
:)

רק דניאל בן עמי היה בינתיים חזק ומקורי עד כמה שאפשר
Segev
בונא איזה ספאם יש פה :D

אהה אתה :)

טוב קיצר צח יש לך הרבה סיכויים עם התחרות הזו לא מכורה כן
אנשים פה לא יודעים למקסס אני אומר לך הוא לא נוגע ניראה לי בכלל באקוליזר של המיקסר שהוא ממקסס
arik
בכף רועי אומר
Segev
מי שזה לא היה עכשיו
הוא הולך בתקווה שהקהל הממוסחר איתו או מה?
אני לא מכיר את השיר הזה
ממוסחרים?
arik
quote:
Originally posted by Segev
מי שזה לא היה עכשיו
הוא הולך בתקווה שהקהל הממוסחר איתו או מה?
אני לא מכיר את השיר הזה
ממוסחרים?

שמע הבחור רוצה להראות שיש לו טראקים מיקצועיים אבל הראש שלו חושב מיסחרי
ובגלל זה אנחנו שומעים מה שאנחנו שומעים
ישר בחר את כל הטראקים עם המלודיות שאני חושב שיותר שטוטיות חוץ מסיגנם:)
בכל מקרה חבל שאתם לא שומעים סטים שלי אין מצב שלא הייתי זוכה בזה
:)
Segev
אני בטוח..
מה שכן הבחור הזה יודע למקסס הרבה יותר טוב ממורן ההוא...

Segev
טוב לא ניראה לי כל הקטע של השירים האלה הם לא לטעמי :D

ואי צח אתה יודע על מה חשבתי הרגע
לך לכל קהילת ה
cs
שעוד זוכרים אותך כי הרי היית אחד הטובים אז ותגיד לכולם להצביע לך!!!!
:haha:
arik
quote:
Originally posted by Segev
אני בטוח..
מה שכן הבחור הזה יודע למקסס הרבה יותר טוב ממורן ההוא...

אין ספק שהמיקסוס יותר טוב אבל אל תשכח שהסיגנון האיטי שהוא מנגן ובכלל הסיגנון הזה
הוא הרבה יותר פשוט למיקסוס מאשר איזה מייק או ארמין
או איזה טראק של טייסטו בקצב מהיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement