|
טייסטו החודש ב TLV ? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Segev |
ואללה יש בזה משהו אפילו הרבה...
טוב עם הוא ממשיך ככה אני חוזר לשמוע ב
winamp |
|
|
| arik |
הרב הצביעו לדניאל בן עמי כמו שחשבתי
בכל מקרה
צח אני מקווה שאתה יודע מה אתה עושה :) |
|
|
| arik |
עכשיו אני רק שם לב !!!!
ביקשתי להוריד לי את החתימה הזנותית שרועי עשה לי!!!!
ומה עשיתם במקום זה?????
הגדלתם אותה!!!!
מה אני יגיד
ביזיון |
|
|
| Segev |
| טוב כמו שחשבתי המוזיקה רק נהיית גרוע משיר לשיר אני עפתי לישון לילה טוב כולם!!!! |
|
|
| Shahar |
טוב כסאמממממממממממממממממק
יש מסיבה לנוער או לא? |
|
|
| markfeldman |
חברים יקרים, גרסת הדיפ של
HOLDING ON TO NOTHING
יצאה מזמן !!!!!
עכשיו נזכרתם ???
ואגב בן-עמי (אח של מנו), זכה ?????? |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואגב בן-עמי (אח של מנו), זכה ?????? |
לא אם זה תלוי בי...
אני מנגן יום שני התחרות עוד לא נסגרה
טגב מישהו יכול להגיד חלק מהטראקים שהוא שם כי לפי מה שאני הבנתי מ
DJ PM
הוא מנגן פשוט הארד טראנס אז לא הבנתי מה ההתלהבות שאומרים שהוא היה מקורי. |
|
|
| Segev |
| אחי אין מצב שהיא יצא |
|
|
| Gil Shwarts |
| בהצלחה למתחרים ונתראה בטי אל וי. |
|
|
| Scorchio |
אללה גילל
שמח לשמוע שעברת
בהצלחה |
|
|
|
|