return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
מהו הטראק שלכם ?
View this Thread in Original format
§chop¥
לכל אחד מאיתנו יש (אני מקווה) איזה טראק שהוא עדיין שומע אותו למרות שהוא יצא לפני שנתיים לפחות.
תמיד באוטו יש דיסק עם אותו טראק,
ובכל פעם שיש עוד קצת מקום בדיסק אז דוחפים גם אותו בפנים,
השאיפה הכי גדולה זה לשמוע את השיר הזה במועדון,
חברים שלכם שלא אוהבים טראנסים יודעים איך הולך הטראק ומי היוצר,
לא עובר יומיים בלי לשמוע אותו,
...

בכל מקרה אני מקווה שהבנתם את הקטע ושכל אחד ירשום פה את הטראק שלו ועוד כלמיני סממנים לטראק כזה.


וכבמובן שעבורי הטראק זה
Svenson and Gieleמ-Twisted

אז יאללה שתפו פעולה ותרשמו עוד....
Rising
Cloud sixty nine - sixty nine ways

Midway - Monkey Forest

Kai Tracid - Liquid Skies

Free Radical - Surreal (Emotion Remix)


אין ולא יהיה על הקטעים האלה!!!!!!!!!
ADiSH
arome - hands up! (dj scot project remix)
פשוט מושלם
DJ-Kreing^^
System F - Out Of The Blue (Original Mix)
Armin van Buuren - Communication (Original Mix)
Dj Tiesto - Magik Journey (Original Mix)

...שלושת הקטעים שלי
taltul
__________--------========> My Best Classic Tunes <========--------__________


1 /|\ Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren Remix]
2 /|\ Tranquility Base - Razorfish [Above & Beyond Progressive Mix]

3 /|\ Perpetious Dreamer - The Sound of Goodbye [Armin van Buuren's Rising Star Mix]
markfeldman
BBE - 7 DAYS AND ONE WEEK

ok
אז לצעירים שבינינו, הקטע יצא ב-1996 ובישר את בואו של עידן הטראנס המלודי.

אני זוכר את הימים שבהם חזרתי מביה"ס והאזנתי לתוכניתו של אלון מורדו ברדיו "סנטר" וכל פעם שהוא השמיע את זה ידעתי שאני עד להיסטוריה בהתהוותה !!!!
YuVaL
William Orbit - Barbers Adaigo For Strings (Ferry Corsten Remix)
Fire & Ice - Souvenier De Chine (Original)
4 Strings - Into The Night
Segev
אפשר להגיד שהגזמת טיפה אבל עם יש משהו שכל החברים שלי שלא אוהבים טראנסים מכירים זה
motorcycle
ולמען האמת עוד לא קרה כזה דבר שהיה שיר שנכנס ליותר משלושה דיסקים שלי
yaman
Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren Remix]
Super 8 - Alba
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix)
markfeldman
quote:
Super 8 - Alba
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix)


זה נקרא "שנתיים לפחות" ?!?!?

חצי שנה אפילו אין לזה...

חחחחחחחח

yaman
אני מתנצל אבל הם פשוט מדהימים אחושרמוטה
markfeldman
quote:
אני מתנצל אבל הם פשוט מדהימים אחושרמוטה


אז דחוף אותם לטרד ההמלצות הדביק...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement