|
מהו הטראק שלכם ?
|
View this Thread in Original format
| §chop¥ |
לכל אחד מאיתנו יש (אני מקווה) איזה טראק שהוא עדיין שומע אותו למרות שהוא יצא לפני שנתיים לפחות.
תמיד באוטו יש דיסק עם אותו טראק,
ובכל פעם שיש עוד קצת מקום בדיסק אז דוחפים גם אותו בפנים,
השאיפה הכי גדולה זה לשמוע את השיר הזה במועדון,
חברים שלכם שלא אוהבים טראנסים יודעים איך הולך הטראק ומי היוצר,
לא עובר יומיים בלי לשמוע אותו,
...
בכל מקרה אני מקווה שהבנתם את הקטע ושכל אחד ירשום פה את הטראק שלו ועוד כלמיני סממנים לטראק כזה.
וכבמובן שעבורי הטראק זה
Svenson and Gieleמ-Twisted
אז יאללה שתפו פעולה ותרשמו עוד.... |
|
|
| Rising |
Cloud sixty nine - sixty nine ways
Midway - Monkey Forest
Kai Tracid - Liquid Skies
Free Radical - Surreal (Emotion Remix)
אין ולא יהיה על הקטעים האלה!!!!!!!!! |
|
|
| ADiSH |
arome - hands up! (dj scot project remix)
פשוט מושלם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
System F - Out Of The Blue (Original Mix)
Armin van Buuren - Communication (Original Mix)
Dj Tiesto - Magik Journey (Original Mix)
...שלושת הקטעים שלי |
|
|
| taltul |
__________--------========> My Best Classic Tunes <========--------__________
1 /|\ Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren Remix]
2 /|\ Tranquility Base - Razorfish [Above & Beyond Progressive Mix]
3 /|\ Perpetious Dreamer - The Sound of Goodbye [Armin van Buuren's Rising Star Mix] |
|
|
| markfeldman |
BBE - 7 DAYS AND ONE WEEK
ok
אז לצעירים שבינינו, הקטע יצא ב-1996 ובישר את בואו של עידן הטראנס המלודי.
אני זוכר את הימים שבהם חזרתי מביה"ס והאזנתי לתוכניתו של אלון מורדו ברדיו "סנטר" וכל פעם שהוא השמיע את זה ידעתי שאני עד להיסטוריה בהתהוותה !!!! |
|
|
| YuVaL |
William Orbit - Barbers Adaigo For Strings (Ferry Corsten Remix)
Fire & Ice - Souvenier De Chine (Original)
4 Strings - Into The Night |
|
|
| Segev |
אפשר להגיד שהגזמת טיפה אבל עם יש משהו שכל החברים שלי שלא אוהבים טראנסים מכירים זה
motorcycle
ולמען האמת עוד לא קרה כזה דבר שהיה שיר שנכנס ליותר משלושה דיסקים שלי |
|
|
| yaman |
Solid Sessions - Janeiro [Armin van Buuren Remix]
Super 8 - Alba
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Super 8 - Alba
Whirlpool - Under The Sun (Solar Stone Remix) |
זה נקרא "שנתיים לפחות" ?!?!?
חצי שנה אפילו אין לזה...
חחחחחחחח |
|
|
| yaman |
| אני מתנצל אבל הם פשוט מדהימים אחושרמוטה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אני מתנצל אבל הם פשוט מדהימים אחושרמוטה |
אז דחוף אותם לטרד ההמלצות הדביק... |
|
|
|
|