|
מהו הטראק שלכם ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by YoraY
יו פעם רציתי לפתוח טרד כזה ושכחתי
בקיצר
kai_tracid-destinys_path
אין כאילו...... אני לא יודע איך להסביר לכם את הקשר שלי לטראק הזה כאילו אני ממש נקשר אליו כאילו היה אחי....לאדע |
כאילו כזה ..
כאילו כן אני מבין אותך שיאוו וואו שגעון.. :wtf: |
|
|
| Flotser |
זה ממש קשה לבחור טראק אחד,
אבל אם כבר רק אחד אז הראשון שעולה לי בראש הוא:
Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Violet Vision Remix)
,אבל כמובן יש עוד מלא
ואם הייתם שואלים לפני כמה שנים הייתי אולי עונה
Balearic Bill - Destination Sunshine
:wtf: :wtf: :crazy: |
|
|
| Origin |
איך יכולתי לשכוח את
Flash Project - Keys of infinity:D |
|
|
| yaman |
| astral projection - people can fly |
|
|
| §chop¥ |
טוב שמעו חברה....
שפתחתי את הטרד הזה ידעתי שיהיו בעיות כמו
א.
שיר אחדדדדדדדדדדדדד
כאילו שאלתי מה השיר האהוב עליכם כאילו ולא מה יש לכם בפליילסט
תבחרו אחד.
ואל תרשמו רשימה ואחרכך תגידו "תבחרו" כי....
טוב אין לי כוח להסביר את זה.
ב.
גם ברור שלפחחחחחחות שנה עברה כי ברור (כמו שמישהו כבר ציין) שעכשיו
אני גם מתלהב משירים יותר מלמשל מטוויסד, אבל בסגירת כל חודש אם עושים את החשבון....שמעתי יותר את טוויסטד:crazy:
ג.
וגם תרשמו עוד כל מיני דברים איך את יודעים מה הטראק האהוב עליכם
כמו
ניסתם להפוך את הטראק למנגינה לפלאפון
*למי שיש נגן אמפי 3 בפלאפון זה לא הזמן לכתוב שיש לו כזה פלאפון ושהוא עשה את זה כי מתתתתתתת כבר להחליף פלאפון ו....
בעצם אם מישהו עשה את זה שירשום!
הוא יצא גבררררררררררררר שבגברים !:eyes: |
|
|
| §chop¥ |
חבר שלי עשה את זה (הוא לא בפורום) הוא שם בתור צלצול:
dj_jorn_-_this_is_your_brain
הצלצול מתחיל בכך שהוא אומר
this is drugs.....this is your brain
ואז מתחיל ההפצצות !!!!!!
אחלה של צלצול רק שאם מתקשרים אליו שהוא ישן, אז הוא בטוח שחוטפים אותו חייזרים או משהו כזה... ואז הוא כולו לחוץ בפלאפון:haha: :haha: :haha: |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Rising
כאילו כזה ..
כאילו כן אני מבין אותך שיאוו וואו שגעון.. :wtf: |
כאילו רואים שהתרגשתי קצת שכתבתי את זה כאילו?:) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Flotser
זה ממש קשה לבחור טראק אחד,
אבל אם כבר רק אחד אז הראשון שעולה לי בראש הוא:
Infected Mushroom - Deeply Disturbed (Violet Vision Remix)
|
מה לגבי
Infected Mushroom - Nothing Comes Easy
מיכאל?
אין זה הקטע הפסיכודלי החזק ביותר לדעתי, עוד מהתקופה היפה של אינפקטד.
המלודיה שם עם האסיד ליין משהו ענק!
:wtf: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אההההה, סליחה, שכחתי שיש פה אהבל
אז בשביל אהבלים
אין לי טראק אחד שאני מכור אליו
יש לי הרבה טראקים |
?תגיד לי אתה שפוי:happy2:
?מה הולך פה? או שבפורום זה מותר הכל, כולל הבעות מסוג דלעיל
?נ''ב : מי פה באמת אהבל אחרי התגובה הזאת שלך |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
אבל כמה שמוטורסייקל קטע בן זונה והתלהבתי ממנו הוא לא קטע נסוטלגי וגם בעוד כמה שנים הוא לא יהיה... |
למה לא יהיה?
ו
Frankie Goes To Hollywood - Power Of Love (Ferry Corsten Mix)
Veracocha - Carte Blanche |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מה לגבי
Infected Mushroom - Nothing Comes Easy
מיכאל?
אין זה הקטע הפסיכודלי החזק ביותר לדעתי, עוד מהתקופה היפה של אינפקטד.
המלודיה שם עם האסיד ליין משהו ענק!
:wtf: |
נכון,
תמיד אמרתי שזה הטראק עם המלודיה הכי יפה ששמעתי בחיים שלי עד היום
אבל בכל זאת זה לא התאים לנושא של הטרד
:p |
|
|
| Segev |
Coast 2 Coast - Home (Thrillseekers Remix)
אהה ניראה אותכם אומרים שלא :D |
|
|
|
|