return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מהו הטראק שלכם ? (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
Coast 2 Coast - Home (Thrillseekers Remix)
אהה ניראה אותכם אומרים שלא


אני בכלל לא מכיר את הגירסה הזו....
Sm0keMachine
Sasha - Xpander

זה פשוט טרק ניצחי! :D

בכלל אני עדיין שומע את הדיסק של סשה
AIRDRAWNDAGGER

דיסק גאוני......



וגם....
Way Out West - Mindcircus
אחד השירים...

אההה ואיך שכחתי..
James Holden - Nothing
עדיין לא נמאס:D
KrazyDJs
Acapulco - Caliente Tambores
:p
TTman
quote:
Originally posted by §chop¥
חבר שלי עשה את זה (הוא לא בפורום) הוא שם בתור צלצול:
dj_jorn_-_this_is_your_brain

הצלצול מתחיל בכך שהוא אומר
this is drugs.....this is your brain

ואז מתחיל ההפצצות !!!!!!

אחלה של צלצול רק שאם מתקשרים אליו שהוא ישן, אז הוא בטוח שחוטפים אותו חייזרים או משהו כזה... ואז הוא כולו לחוץ בפלאפון:haha: :haha: :haha:



יש לי בפלאפון את הצילצולים הבאים

Agnelli & Nelson - Holding On
Chicane Feat Bryan Adams - Don't Give It Up 2004
DJ Tiesto - Flight 643
DJ Tiesto - Lethal Industry
DJ Tiesto - Traffic
System F - Out of Blue

זה כל הטראקים שיש לי בפלאפון

משהו משהו
:D
ronsh
DJ Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden's Elephant Memory Club Remix)

קשה להפסיק לשמוע את זה
אחד הגדולים שלי
קלאסיקה
TTman
quote:
Originally posted by ronsh
DJ Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden's Elephant Memory Club Remix)

קשה להפסיק לשמוע את זה
אחד הגדולים שלי
קלאסיקה




אין ספק

אחד השולטים
Flotser
וגם הייתי מוסיף את

emou - The summer is old (space safari rmx)

לא יודע למה את הטראק הזה אני לא יכול להפסיק לאהוב ומדי פעם אני נזכר בו ושומע אותו שוב ושוב

לא יודע אפילו איזה סגנון זה...נראה לי דיפ טראנס (ככה צח אמר כששאלתי אותו לפני איזה שנה חחח)
:p
warpedd_
godd
c:\del mp3
flesh (tiesto)
הממ
thunder in paradise
belive (nu nrg rmx)
beautiful child (h&h rmx)
ויש עוד
:p
Scorchio
Sasha - Xpander

אחת הקלאסיקות תהגדולות
טראק שבחיים לא יימאס ואפשר לדחוף אותו בכל מסיבה ואנשים ישתגעו בלי קשר לכמה שהוא ישן

אבל בגלל שכבר אמרו את זה אני די מחוייב להגיד עוד טראק
אזזזזזז

POB - Glide

טראק שמעולם לא שוחרר
ואני לא מפסיק לשמוע אותו ב
GU 14
אני פשוט מאוהב בטראק הזה למרוטת שהוא מתנגן רק 3 דקות
אני מת עליו הייתי מוכן לשלם אלף שקל אם מישהו מביא לי את הטראק הזה על וייניל
פשוט אדיייררררר
פרוגרסיב טראנס במיטבו
eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...



Magik 6

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Viber
בטראקים חרשתי המון על הגירסה המלאה של
Chicane - Offshore

באלבומים חרשתי הכי הרבה על
Paul Oakenfold 007 NY

ובסטים מי שידע לעשות את הסטים הכי טובים אי פעם:
פול אוקנפולד בסין ובאיביזה 99


ושתי טראקים ישנים שללא קשר אני חורש עלהם עכשיו:
PVD-another way -------- fullll volume!!!!
slyder - Neo - טראק אנרגיטי מהטראקים הטובים באמת שהיו פעם,לא כמו הזב'לה של היום:stongue:
skelz
Ayla - Angelfalls - פעם ראשונה שמעתי אותו ברדיו.. התאהבתי בקטע.. כל כך הרבה רגש.. קטע שהוא פשוט חלום :\
Chicane - Don't Give Up - גירסא מקורית.. כי.. פשוא אין על זה.. יש בטראק הזה משהו שאני לא יכול להסביר
Rank 1 - Airwave - תמיד הקטע הזה יהיה אגדה.. כל מיקס שלו.. הכל
ATB - 9PM - קטע שלא יצא לי מהאף אם אני ישמע אותו 100 פעם.. פעם שמעתי אותו ברדיו ולא הפסקתי לעשות לאבאשלי טוטוטו טוטוטוטו נראה לי עד עכשיו יש לו סיוטים ממני..
ATB - Don't Stop - הקטע הזה והקודם.. תמיד מזכירים לי את התקופה המאוד נעימה של ATB.. שהוא השתמש בגיטרה ויצר איתה דברים מופלאים
דונט סטופ הוא בהחלט אחד מהקטעים המופלאים שלו
Insigma - Open Your Eyes - אני כל כך אוהב את הקטע הזה.. אתם לא מתארים לעצמכם.. קטע כל כך מעולה.. אני מתחבר אליו בול כמו שיוראי מתחבר לדסטיני פאצ' ואפילו יותר.. קטע אדיר..

עכשיו אתם בטח מסתכלים על ההודעה וחושבים?
מה????
הנה ההסבר..
הרוב פה זה נוסטלגיות.. שתמיד יהיו אגדה בשבילי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement