return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מהו הטראק שלכם ? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Scorchio
quote:
Originally posted by eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...



Magik 6

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:



יש!!!!
והיה!!!!

DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!!
Sniper
quote:
Originally posted by Scorchio

DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!!


ת'אחלס לדעתי זה אחד הדיסק סטים הכי טוב שהיה.. חולה עליו!!

בכל אופן יש כמה טראקים שאני בחיים לא ישכח הראשון כמובן זה

Solar Coster - Solar Stone
אחריו יש כמה שגם אותם ללא ספק אני ישתגע אם אני ישמע
Midway - Monkey Forest
Push - The Legacy\Strange World\Universal Nation
Plastic Boy - Silver Beth

FGTH - The Power Of Love

ויש גם טראק שיש בדיסק של האומן 17 לא זוכר ת'אומן אבל קוראים לטראק

Kayumani - PURE CLASSIC!!!

BBE - Seven Days And One Week
ללא ספק אחד הטראקים היותר איכותיים קלאסיים וכל מילה טובה אחרת שאפשר להגיד עליו
KrazyDJs
Da Hool - Meet Her At The Love Parade

יש פשוט סיפור מאחורי האהבה שלי לקטע הזה...משו בסט :D
Rising
quote:
Originally posted by Scorchio
יש!!!!
והיה!!!!

DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!!


שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:)
Scorchio
quote:
Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:)


אני יותר אהבתי את מג'יק 7 ממנו...

וגם
Tiesto @ Energy 2000
לא רואה את מג'יק 6
nesher
Flutlicht - Icarus

וכל מילה נוספת מיותרת
Viber
אני לא מבין איך אף אחד לא כתב את
ayu - Trauma

:conf:
KosmiK-G8
ח'ברה אני חושב שכמעט כולם פספסו תרעיון של הטרד
בכל מקרה אני הבנתי שהרעיון הוא לכתוב טראק שאוהבים מאוד והצלחנו להדביק באהבה הזאת גם את החברים
אני חושב שהטראק שהכי הצלחתי לגרום גם לחברים שלי לשמוע אותו הרבה הוא ללא ספק
sylver - turn the tide (cj stoine remix)

תאמת בגלל שחבר שלי היה לו באוטו מערכת אחושרמוטה עם סאב ורמקוליםפ פיצוץ אז הוא אהב הרבה הארד
אז בקלות אני יכול לרשום דברים גם של סקוט פרוגקט וגרין קורט שנכנסו לקלסיקה של היציאות שלי עם חברים שלי
בעיקר דברים מ-2001...
skelz
quote:
Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:)


/me מצטרף!!!!!!
הדיסק הכי טוב.. מבחינה טראנס
שטייסטו אי פעם הוציא
כל הקטעים מעולים
אין קטע אחד מאכזב
סט כל כך מאסיבי כמו זה
בחיים לא שמעתי

טוב זה היה גם הדיסק לייב סט הראשון שלו :>
לפני זה הוא היה משחרר רק סטים מוקלטים באולפן

לסיום יש לי להגיד משהו אחד
אני מקנא בכל אחד ואחד שזכה להזדמנות להיות במסיבה האדירה הזו באמסטרדם
TTman
quote:
Originally posted by eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...

Magik 6



בהחלט לא היה ולא יהיו

אבל גם

DJ Tiesto - Live @ Trance Energy 2000

YO-I
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת


Bt - Mercury And Solace

yo-i
skelz
quote:
Originally posted by YO-I
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת


Bt - Mercury And Solace

yo-i


מילים כדורבנות אחי
איך שכחתי אותו...
קטע כל כך מעולהההה!!!!!!!
BT אמן אגדי!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement