|
מהו הטראק שלכם ? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...
Magik 6
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
יש!!!!
והיה!!!!
DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!! |
ת'אחלס לדעתי זה אחד הדיסק סטים הכי טוב שהיה.. חולה עליו!!
בכל אופן יש כמה טראקים שאני בחיים לא ישכח הראשון כמובן זה
Solar Coster - Solar Stone
אחריו יש כמה שגם אותם ללא ספק אני ישתגע אם אני ישמע
Midway - Monkey Forest
Push - The Legacy\Strange World\Universal Nation
Plastic Boy - Silver Beth
FGTH - The Power Of Love
ויש גם טראק שיש בדיסק של האומן 17 לא זוכר ת'אומן אבל קוראים לטראק
Kayumani - PURE CLASSIC!!!
BBE - Seven Days And One Week
ללא ספק אחד הטראקים היותר איכותיים קלאסיים וכל מילה טובה אחרת שאפשר להגיד עליו |
|
|
| KrazyDJs |
Da Hool - Meet Her At The Love Parade
יש פשוט סיפור מאחורי האהבה שלי לקטע הזה...משו בסט :D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
יש!!!!
והיה!!!!
DJ Tiesto Live At Innercity - RAI Amsterdam 1999!!!! |
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:) |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:) |
אני יותר אהבתי את מג'יק 7 ממנו...
וגם
Tiesto @ Energy 2000
לא רואה את מג'יק 6 |
|
|
| nesher |
Flutlicht - Icarus
וכל מילה נוספת מיותרת |
|
|
| Viber |
אני לא מבין איך אף אחד לא כתב את
ayu - Trauma
:conf: |
|
|
| KosmiK-G8 |
ח'ברה אני חושב שכמעט כולם פספסו תרעיון של הטרד
בכל מקרה אני הבנתי שהרעיון הוא לכתוב טראק שאוהבים מאוד והצלחנו להדביק באהבה הזאת גם את החברים
אני חושב שהטראק שהכי הצלחתי לגרום גם לחברים שלי לשמוע אותו הרבה הוא ללא ספק
sylver - turn the tide (cj stoine remix)
תאמת בגלל שחבר שלי היה לו באוטו מערכת אחושרמוטה עם סאב ורמקוליםפ פיצוץ אז הוא אהב הרבה הארד
אז בקלות אני יכול לרשום דברים גם של סקוט פרוגקט וגרין קורט שנכנסו לקלסיקה של היציאות שלי עם חברים שלי
בעיקר דברים מ-2001... |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by Rising
שתוק שתוק...
אין על מגי'ק 6...פשוט אין על הסט הזה....:) |
/me מצטרף!!!!!!
הדיסק הכי טוב.. מבחינה טראנס
שטייסטו אי פעם הוציא
כל הקטעים מעולים
אין קטע אחד מאכזב
סט כל כך מאסיבי כמו זה
בחיים לא שמעתי
טוב זה היה גם הדיסק לייב סט הראשון שלו :>
לפני זה הוא היה משחרר רק סטים מוקלטים באולפן
לסיום יש לי להגיד משהו אחד
אני מקנא בכל אחד ואחד שזכה להזדמנות להיות במסיבה האדירה הזו באמסטרדם |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...
Magik 6
|
בהחלט לא היה ולא יהיו
אבל גם
DJ Tiesto - Live @ Trance Energy 2000 |
|
|
| YO-I |
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת
Bt - Mercury And Solace
yo-i |
|
|
| skelz |
| quote: | Originally posted by YO-I
הטראק הכי יפה בכל הזמנים, הטראק שגרם לחברים שלי להתאהב במוזיקה הזאת, הטראק שבזכותו התפרסמתי בטלוויזיה והטראק עם הווקאל והמלודיה הכי מדהימה בעולם היה וישאר לעולמים יצירת מופת
Bt - Mercury And Solace
yo-i |
מילים כדורבנות אחי
איך שכחתי אותו...
קטע כל כך מעולהההה!!!!!!!
BT אמן אגדי!!! |
|
|
|
|