return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 2)
View this Thread in Original format
St_Andrew
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Godt initiativ, men tviler på at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak på at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet å be om penger på noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for å drive siden vil ta den ned.

Men for all del, er verdt et forsøk, men dere bør nok spørre mannen selv før dere begynner å donere.

varför har han då det här? http://www.tranceaddict.com/paypal.htm

:S

jag tror han vill ha pengar iaf, är ju fortfarande inte som att han ber om det, mer som att vi ger det som en uppskattning :)
sztation
Tänk om doneringen ger att swamper får ett mersug och vill ha mer pengar.. och då får han kanske inte det o då tar han ner sidan.
:nervous:
Glorie
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Godt initiativ, men tviler på at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak på at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet å be om penger på noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for å drive siden vil ta den ned.

hmm....okej du... får skriva ett pm till han. men hoppas inte den dan kommer då, när han beslutar att ta bort den. hum

quote:
Originally posted by keddo
japp, skulle lätt kunna skänka ett par hundringar, frågan om vi kan lite på glorie ?

jag visste att den här diskussionen skulle komma upp :rolleyes: Men som sagt.. vi kan ta någon annan person som står för en ev. insamling.

quote:
Originally posted by Dioxys
Jenny är väl en utav de mest ansvarsfulla människor på det här forumet och jag litar fullständigt på henne.. Om jag känner henne rätt så tror jag heller inte hon nånsin ens skulle ha hjärta å tänka på att ta pengarna själv!

tack för de fina orden rikard. de värmer :)
dbl
quote:
japp, skulle lätt kunna skänka ett par hundringar, frågan om vi kan lite på glorie ?

quote:
Originally posted by Glorie
jag visste att den här diskussionen skulle komma upp :rolleyes: Men som sagt.. vi kan ta någon annan person som står för en ev. insamling.

e ganska så säker på att han skoja ;)

men litar helt klart på dig jenny :)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by St_Andrew
varför har han då det här? http://www.tranceaddict.com/paypal.htm

:S

:conf:

Merkelig. Da tar han vel imot veldedighet allikevel da.
dj_hysterix
jo visst ..skulle kunna langa 100 spänn eller nåt :gsmile: och visst litar man på gumman ..hon e så gullig så :p
cviper
Visst kan man tänka sig vara med, framförallt då man slipper krångla med PayPal och liknande :)
jofawe
jag skänker gärna 100kr
beaversweede
klart man skänker en slant
Vizay
e en skön ide men se till å kolla med swamper först så vi slipper återbetalningsproceduren ifall han inte vill ta emot dom :)

sen kan jag bara säga som rikard, om det är någon det går att lita på här så är det Glorie, finns inte en chans att hon skulle ta ett öre av dom där pengarna till sig själv :)

Glorie
quote:
Originally posted by cviper
framförallt då man slipper krångla med PayPal och liknande :)

hmmm :p vill jag ha krångel med paypal? :) andrew för faen... ne..men hmm... se va som händer.

snällaaaa killar det var här då :) hysterix, vizay och nobben

i vilket fall så skicka ja pm till webmonstah och fråga om han tog emot donations. Här e vad han svarade.

Re: question
"I do accept them but I don't set up a page asking for donations because then people think I'm making a killing $$ wise from them and it does more harm than good...

Those that want to donate can send a few bucks to [email protected]

Thanks for your interest regardless "
cviper
quote:
Originally posted by Glorie
hmmm :p vill jag ha krångel med paypal? :)

Ok, point taken. Var iofs inte det jag tänkte på ... vet inte riktigt vad jag tänkte överhuvudtaget där :thepirate
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement