return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
100 kronor överfört :) (Var också tvungen att göra som St_Andrew, ta bort 3048 från början av kontonumret)

Hade gärna donerat en hundralapp extra men i och med att jag fick min andra skivpspelare igår flög 5000 spänn iväg, och jag sitter verkligen på pottkanten nu. Får nog tigga av mor och far för att kunna ha råd till helgen :(
ScuL
vilken bank använde ni? jag ska försöka med FöreningsSparbanken ikväll :)
Glorie
quote:
Originally posted by St_Andrew
satt in 100kr, men fick ta bort 3048 i själva kontonummret för att det skulle funka, altså istället för: (3048) 3048 21 66 401 så blev det: (3048) 21 66 401.. hoppas det kommer fram iaf :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:


de e nog lugnt asså.. jag tror inte heller de där clearingskiten ska vara med. de trodde inte tant 1 jag pratade med heller. har redan fått in den första donationen :) förde ni över idag, så lär de komma i morgon, för de pengarna har ja inte sett än.
mjz
quote:
Originally posted by ScuL
vilken bank använde ni? jag ska försöka med FöreningsSparbanken ikväll :)


jag körde på FöSpar, ska inte va några problem... :)

brukar ta en jävla tid däremot, när det är från en bank till en annan...
ScuL
har läggt till 100 spänn nu :)
lätt med en svensk bankkonto hehe :p
Glorie
hej hej

nu har jag (så ni som överfört kan känna er trygga ;) ) fått in pengar från 5 personer. Mycket fint. Det e f.N 5 dagar kvar som ni andra kan donera. sen överför jag till tha webmonstah. ska ta lite printscreens och grejs :p for your convenience
ScuL
värför en deadline? känns bättre att ha åtminstone två veckor för att sammla pengar..
Glorie
ja tror seriöst inte de blir mer donationer om vi ökar på 1 vecka? de som har bestämt sig för att inte donera står nog fast vid sitt beslut. sen att folk inte kollar forumet med jämna mellanrum, det är en annan femma men det är ju inte donationskommitténs problem :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by Glorie
ja tror seriöst inte de blir mer donationer om vi ökar på 1 vecka? de som har bestämt sig för att inte donera står nog fast vid sitt beslut. sen att folk inte kollar forumet med jämna mellanrum, det är en annan femma men det är ju inte donationskommitténs problem :p


vi kan ju se om nån säger typ "har pengar om två veckor men inte nu" då kan vi ju vänta :)

vilka har skickat in pengar so far?

kom igen nu ni som inte har! :D
ScuL
Mjo precis. om ni kan inte sakna 100 kroner så gör bara några tiotals eller något. Det är för sakens skull :)

dbl
bara jag får några pengar så kan jag skänka lite pengar.. men har inte fått några ännu :(
cviper
SEK 100 på väg. Det ska stå typ "Markus / cvi" som text, var ju väldigt begränsat med plats ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement