return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 6)
View this Thread in Original format
BrainmaN
satte in 100:- nyss men gick inte lämna meddelande till annan bank
jag har själv (Föreningsparbanken)
Nyx
quote:
Originally posted by Glorie
deadline 1/6 var det satt..
kontot e inte reggat på paypal.. ska föra över donationerna till det konto som är reggat till pp-kontot senare.


var det ditt konto glorie? kan du regga det på paypal så kan jag skicka pengar sen :)
Glorie
nyx, jag skickar ett pm i dagarna. Kolla din INbox! :)

kul att fler donerat.. jobbigt värre att det inte går att lämna meddelanden. fcuk! men fortsätt skriv här när ni donerat så kollar jag av så och skriver ner.
[nils]
gah, ska försöka nu snart då :)

MYCKET bra ide Jenny och Erik! en liten uppskattnings "present" blir nog alla glada av
Glorie
quote:
Originally posted by [nils]
MYCKET bra ide Jenny och Erik!


taggar :tongue2 I morgon eller ev. ikväll (beror på om jag får in en betalning till som utlovats) sker "The Big Transfer" :)
Nyx
har också skickat in pengar nu :)

(du får nog pengarna inom kort, Glorie..paypal borde ha skickat ett mail om det iaf)
Glorie
fått från nyx. väntar från ytterligare en. det finns alltså fortfarande chans att sätta över pengar. 3-4 dgr typ

är på annan ort än min hemort, men sätter över när ja kommer hem igen.

så ni vet.
DjAviander
Hmm, är jag för sent ute? Eller kan jag fortfarande donera en liten summa på 150?
ScuL
Jag tror att du fortfarande kan!
dbl
har bara 200spänn kvar denna månaden.. så har inte direkt råd tyvärr :/

Glorie
sätter över på tisdag 8/6, så du hinner allt
dj_hysterix
har fyfan inte pengar längre, 12 spänn på kontot :(
Mycket pengar som gått åt studentavslutningar mm.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement