|
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| BrainmaN |
satte in 100:- nyss men gick inte lämna meddelande till annan bank
jag har själv (Föreningsparbanken) |
|
|
| Nyx |
| quote: | Originally posted by Glorie
deadline 1/6 var det satt..
kontot e inte reggat på paypal.. ska föra över donationerna till det konto som är reggat till pp-kontot senare. |
var det ditt konto glorie? kan du regga det på paypal så kan jag skicka pengar sen :) |
|
|
| Glorie |
nyx, jag skickar ett pm i dagarna. Kolla din INbox! :)
kul att fler donerat.. jobbigt värre att det inte går att lämna meddelanden. fcuk! men fortsätt skriv här när ni donerat så kollar jag av så och skriver ner. |
|
|
| [nils] |
gah, ska försöka nu snart då :)
MYCKET bra ide Jenny och Erik! en liten uppskattnings "present" blir nog alla glada av |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by [nils]
MYCKET bra ide Jenny och Erik! |
taggar :tongue2 I morgon eller ev. ikväll (beror på om jag får in en betalning till som utlovats) sker "The Big Transfer" :) |
|
|
| Nyx |
har också skickat in pengar nu :)
(du får nog pengarna inom kort, Glorie..paypal borde ha skickat ett mail om det iaf) |
|
|
| Glorie |
fått från nyx. väntar från ytterligare en. det finns alltså fortfarande chans att sätta över pengar. 3-4 dgr typ
är på annan ort än min hemort, men sätter över när ja kommer hem igen.
så ni vet. |
|
|
| DjAviander |
| Hmm, är jag för sent ute? Eller kan jag fortfarande donera en liten summa på 150? |
|
|
| ScuL |
| Jag tror att du fortfarande kan! |
|
|
| dbl |
| har bara 200spänn kvar denna månaden.. så har inte direkt råd tyvärr :/ |
|
|
| Glorie |
| sätter över på tisdag 8/6, så du hinner allt |
|
|
| dj_hysterix |
har fyfan inte pengar längre, 12 spänn på kontot :(
Mycket pengar som gått åt studentavslutningar mm. |
|
|
|
|