|
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
Those that want to donate can send a few bucks to [email protected]
|
hur skickar man pengar till ... en email? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by jofawe
hur skickar man pengar till ... en email? |
Vet inte riktigt hur det fungerar...
Men jag skulle tro att swampers Paypalkonto är just [email protected] :)
För man gör väl donationen till ett visst konto.. |
|
|
| St_Andrew |
| finns ju helt klart intresse... kanske är dax för steg två då om ingen har nått emot hur vi hade tänkt genomföra det? :) |
|
|
| OracaZ |
| Vi tycker om musiken =) vi tycker om människorna som lyssnar på musiken.. TA gör så vi kan dela detta =) så absolut.. count me in.. bara att man köper en skiva mindre nästagång man handlar =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
finns ju helt klart intresse... kanske är dax för steg två då om ingen har nått emot hur vi hade tänkt genomföra det? :) |
Kanske skulle vänta till löning den 25:e:conf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Kanske skulle vänta till löning den 25:e:conf: |
jag och jenny har allt planerat ;) vi tänkte att vi har sista betalningsdag första juni? om det passar alla? :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by jofawe
hur skickar man pengar till ... en email? |
japp... du scannar in pengarna och mailar sen bilderna.. och sen e det bara för personen som tar emot att skriva ut dem.. hehe :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Men jag skulle tro att swampers Paypalkonto är just [email protected] :)
För man gör väl donationen till ett visst konto.. |
korrekt! "Just enter the recipient's email address and the amount you wish to send. You can pay with a credit card or checking account.
The recipient gets an email that says "You've Got Cash!" Recipients can then collect their money by clicking a link in the email that takes them to https://www.paypal.com."
| quote: | Originally posted by dbl
japp... du scannar in pengarna och mailar sen bilderna.. och sen e det bara för personen som tar emot att skriva ut dem.. hehe |
hohoho :stongue: ska ja testa? :p
| quote: | Originally posted by St_Andrew
jag och jenny har allt planerat
|
funderade varför mitt namn var kursiverat i några långa sekunder :p sen gick det upp ett ljus! naaawwwwwwwwww :)
kan säga som så, redan nu att överföringen kommer ske till ett Nordea-konto som ICKE är personnummerbaserat.. ni kan ju börja luska i det där me clearing-# etc. för jag har inget sånt. ringde till kundtjänst och hon sa att det beror på vilken bank som överför åt dig.. bla bla.. men ja ska ringa och höra igen i morgon, freda. Det e ju "söndag" idag :/ |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Glorie
ringde till kundtjänst och hon sa att det beror på vilken bank som överför åt dig.. bla bla.. men ja ska ringa och höra igen i morgon, freda. Det e ju "söndag" idag :/ |
som vanligt när man ringer till kundtjänst så kommer man till olika kompetent personal. nu ringde jag igen och fick det besked jag önskade.
Kontot att överföra en summa pengar till förslagsvis 50 kr eller 100 kr är: ----clearing inom ( ) om ni behöver det?-----
(3048) 3048 21 66 401 -NORDEA (Ej personnummerbaserat kontonummer)
1 kanadensisk dollar = 5,45 SEK. Vore ju skoj om man fick ihop 100 dollar iaf, vilket ju är 545 kr.
Det är av yttersta vikt att du skriver med ditt nickname i "meddelanderutan" så jag vet vilka som har donerat. Dessa namn kommer publiceras till meddelandet (paypal) till Swamper samt här i forumet. Endast den sammanlagda donationen kommer redovisas i siffror här i forumet.
Vid transaktionen på PAYPAL dras även 2,5 % i överföringsavgift. Så om vi vill ge Swamper 100 kanadensiska doleros (545 SEK) måste vi få ihop några kronor utöver det :p
Du kan skänka pengar fram till och med 040601 |
|
|
| St_Andrew |
| ah nice, sätter in 100kr där imorn när jag sitter vid den dator där jag har tillgång till "banken över internet" :p |
|
|
| mjz |
satte in 150 då bara för att va värst... ;)
kan tyvärr inte lämna nåt meddelande vid överföring till annan bank... trevlig ide det här, och vill inte swamper ha pengarna så drar vi lott om dom och skickar förmögenheten till mig, för jag kommer fuska... ;) |
|
|
| St_Andrew |
| satt in 100kr, men fick ta bort 3048 i själva kontonummret för att det skulle funka, altså istället för: (3048) 3048 21 66 401 så blev det: (3048) 21 66 401.. hoppas det kommer fram iaf :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|