return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Gemensam insamling till TrancEaddict (pg. 5)
View this Thread in Original format
Glorie
hehe, alla som donerar verkar ju skriva här samt hur mkt de donerar. ja trodde de skulle va konfidentiellt :p aja...

då har vi passerat 650kr-gränsen. vore ju fint me 1000 faktiskt :p
beaversweede
eller så om vi får ihop riktigt mycke pengar kan vi som har donerat pengarna (om nu inte Swamper tar emot pengarna) gå ut och äta på en riktigt lyxig restaurang,, förutsatt att en flygbiljett betalas åt mig :p
Laszlo
quote:
Originally posted by beaversweede
eller så om vi får ihop riktigt mycke pengar kan vi som har donerat pengarna (om nu inte Swamper tar emot pengarna) gå ut och äta på en riktigt lyxig restaurang,, förutsatt att en flygbiljett betalas åt mig :p


Jag röstar på att pengarna doneras till mig så jag kan åka på en tvåveckors lyxkryssning någonstans där nere vid ekvatorn :)
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Glorie
ja trodde de skulle va konfidentiellt :p aja...


Tycker jag att det ska vara...
Blir lätt en massa tjaffs annars.
Men ingen idé å gråta över spilld mjölk ;)
Får se om min plånbok känner sig "onödigt tjock" innan 1/6 :p
ScuL
quote:
Originally posted by n0bben-
sådär, jag skickade nyss 200 spänn.

men när man överför sådär från min internetbank kan man inte skriva meddelande, men det var från mig iaf ;)


det kunde jag inte heller med FöSp.
mjz
äh, är väl ingen mening med at ha det konfidentiellt... alla bidrag räknas ju ändå, är man fattig eller alternativt supersnål så får man stå för det... :)
chjo
quote:
Originally posted by mjz
satte in 150 då bara för att va värst... ;)




151, nu leder jag :toothless :toothless

[edit]Såg inte n00bens insättning... :clown: [/edit]
Dioxys
quote:
Originally posted by chjo
151, nu leder jag :toothless :toothless

[edit]Såg inte n00bens insättning... :clown: [/edit]


Ey! inga pingstväns fasoner här va! ;)
Nyx
Har inte läst igenom hela tråden men jag kan tänka mig att skicka pengar sen.

Var det nån deadline?

är kontot "(3048) 3048 21 66 401" reggat på paypal?
ScuL
ja 5 dagar men jag sa att det var bättre att ta en vecka till. vet inte hur det nu ska genomföras..

iaf. det var en Nordea konto. 3048 är clearingsnummret!

Glorie
quote:
Originally posted by Nyx
Var det nån deadline?

är kontot "(3048) 3048 21 66 401" reggat på paypal?


deadline 1/6 var det satt..
kontot e inte reggat på paypal.. ska föra över donationerna till det konto som är reggat till pp-kontot senare.
dj_hysterix
sätter in 100 spänn idag :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement